abonnement Unibet Coolblue
pi_202601898

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
pi_202937322
Benny als je het akkoord vind wil ik wel weer streamverslagen doen net als vorig jaar. Werk wel meer maar ook meer thuis.
pi_202961497
Ik wil ook gerust proberen verslagen te maken.
Ik ben elke dag thuis en kijk de hele tijd livestream van s morgens tot s avonds.
Ik heb ook een fb bb groep en whatsapp groep van bb.
Ik ben kei grote bb fan.
pi_202961968
IK BEN EMTJE02 IK HEB VOOR BIG BROTHER SPECIAAL NIEUW ACCOUNT AANGEMAAKT.

Ik wil ook gerust proberen verslagen te maken.
Ik ben elke dag thuis en kijk de hele tijd livestream van s morgens tot s avonds.
Ik heb ook een Facebook Bigbrother groep en whatsapp groep van Bigbrother.
Ik ben kei grote Bigbrotherfan.
Ik zou heel graag willen me voorstellen om mee te helpen aan streamverslagen.
Heb daarvoor een goedgkeuring nodig Benny?
Veel succes!!!
Mvg Bigbrotherfan2022
pi_202974505
Volgens mij heb je daar geen toestemming voor nodig. Alle hulp is welkom!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202976469
Dank u wel Hunter voor uw feedback!
pi_203018936
22:30

9 bewoners in het huis, Kristof (sp?), de geheime bewoner is inmiddels in het huis. Ze spelen een beetje met een zelfgemaakt balletje.

Ondertussen zijn er 2 nieuwe bewoners zichtbaar op stream 2 die in een kamer in de andere studio zitten, de control room. Ze kunnen hier de stream volgen van de anderen. Zij krijgen van Big Brother de opdracht om 2 bewoners te nomineren deze week. Hun namen zijn nog niet bekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL jongen neemt het voortouw en wil de 2 sterkste mannen eruit stemmen. BE meisje wil eigenlijk vooral niet deze verantwoording en zal zo te zien alleen maar volgen.

Ze (vooral hij) halen argumenten aan waarom iemand wel of niet weg zou moeten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:43:18 ]
pi_203022567
23:45
Er wordt een spelletje gedaan (Simon says) en er is een kleine aanvaring tussen Kitty en Zercan. Precieze reden onduidelijk, maar Kitty praat het gelijk uit, en knuffelen. Kitty zegt dat het ook komt omdat ze moe is, omdat ze slecht slaapt. Ze snurkt en is bang om te gaan slapen en de rest wakker te houden.

Ondertussen trekken Vera en Tobias wat naar elkaar toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:00
Ze gaan slapen, maar Kitty doet moeilijk, wil niet slapen, kan niet slapen omdat ze snurkt. De rest besluit allemaal naar de andere slaapkamer te verhuizen, dus nu ligt Kitty te zijn in de ene slaapkamer.

De rest gaat spookverhalen vertellen, die niet heel spannend zijn.

Nouchine bekommert zich om Kitty en gaat om in die slaapkamer liggen, maar lijkt erop dat Kitty niet staat te juichen hierom. Als Kitty begint weg te zakken, staat ze op om samen met Nouchine naar de huiskamer te gaan, want Kitty wil niet slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouch doet haar best wat moed in te praten maar het komt niet aan.

Kitty gaat het morgen bespreken in de DBK.

Nouch zegt dat de anderen waarschijnlijk in de andere kamer blijven slapen.

Kitty geeft aan dat ze zich daar slecht door voelt en weet dat ze als eerste genomineerd wordt.

(credits BB-King)

[ Bericht 23% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:42:46 ]
pi_203023066
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
22:30

Yeaaahh Li0nHeart! Ik vind het altijd zo fijn hoe jij de streamverslagen maakt! Ontzettend bedankt weer! Je bent een held! O+
pi_203023282
8:50
Iedereen slaapt nog, alleen Kristof is even in beeld geweest toen hij naar de WC ging. Kitty ligt af en toe te snurken. BB maakt nog niet veel aanstalten om de bewoners wakker te maken.

Buiten regent en waait het bij het BB huis.

9:00
De lichten gaan aan en de bewoners worden wakker gemaakt. Hierna buldert BB door het huis dat het tijd is voor een batterijwissel.

10:15
De bewoners hebben inmiddels allemaal een tandenborstel, want ze hebben kunnen tandenpoetsen. Daarna was het tijd voor het ontbijt. Koffie is er, maar moet wel zelf gemalen worden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:40
Hierna moet er schoongemaakt worden, en alle bewoners storten zich hierop. Het BB huis is nog nooit zo grondig door bewoners onder handen genomen voor een schoonmaakbeurt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:43:03 ]
pi_203025754
11:15
Het ochtendsport moment onder leiding van Kristof. Als opwarming een tikspelletje, waarbij je 3x moet opdrukken als je getikt bent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna boksoefeningen
[img][img]https://gyazo.com/9a1653e34cd3a2785f01f6b50a627b34.gif[/img][/img]

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:43:59 ]
pi_203026210
11:40
De gong gaat, de poort gaat open en de 2 nieuwe bewoners (vanuit de controlroom) komen binnen, Salar en Nawel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16:45
Er gebeurt niet superveel verder deze dag. Er wordt nog wat gesport, een brood gebakken, gedoucht. De flaskes worden gepersonaliseerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer Grace en Sercan even samen kletsen, lijken ze het goed te kunnen vinden samen. Start van een groepje?

"You got my back and I got yours"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sercan zegt dat ze ook Tobias en Kristof erbij moet betrekken omdat ze goed met hen kan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:44:37 ]
pi_203038534
22:00
De hele middag en avond ging het zo af en toe over de slaap arrangement. Nouchine emotioneel 's middags omdat ze misschien wel voor zichzelf moet kiezen en niet voor Kitty, maar zo is ze nu eenmaal. De slaapplekken en het snurken blijft een terugkerend thema, ook bij Kitty die het met enige regelmaat aanhaalt, en er 's avonds weer een paar traantjes om laat.

De avond wordt afgesloten met een leuk spel ....... ...... weerwolven (maar dan net iets anders, maar we noemen het gewoon weerwolven)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:44:50 ]
pi_203040702
1:00
Kitty is aleen buiten gaan zitten (zonder mic). Nawal en Nouchine komen even polshoogte nemen. Kitty zegt dat ze het spuugzat en kotsbeu is.

Ze krijgt een zendercheck van BB, waarna Nouchine naar binnen gaat om haar mic op te halen.

Ze vindt dat Sercan iedere dag paranoia loopt te doen, nu ging het over de rode lamp(?) waarover hij haar een grote bek gaf, zoals ze zelf zegt.
'En die gasten in de andere slaapkamer, zeg niet dat je daar gaat slapen voor mij, rot op! Vind ik echt niet correct. Onrecht word ik echt FUCKING boos over. Ik merk dat er geluld wordt. Ik word er echt kotsmisselijk van.'

'Het gaat erom dat hij de hele goegemeente paranoia maakt! En nu heb ik er wat van gezegd, want nu gaat iedereen onrustig slapen. En wie krijgt er een grote bek! IK! Ik ben er helemaal klaar mee, echt FOCKING klaar mee.'

Dit gaat ongeveer een kwartier lang zo door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(met grote dank aan DGK_Tegengas voor de opname)

7:30
Kitty is als eerste wakker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8.20
Iedereen wordt wakker gemaakt en ze ontbijten.

10.00
Kitty is met appels in de weer ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben Sercan en Kristof van tape springtouwen gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:45:12 ]
pi_203042973
10:50
Salar en Nawel worden naar de DBK geroepen. Een van de twee doet er iets te lang over, en BB zegt : 'Naar de DBK ... NU!'

In het huis klinkt het daarna : 'Nawel en Salar hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners'

De rest schrikt hier een beetje van en Kitty roept gelijk : 'BIG BROTHER .. WE KUNNEN HET HOREN!!'

Hierna wordt er gewoon doorgegaan met Twister spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Salar terug komt uit de DBK zien we hem in de badkamer. Hij zegt : 'Nu gaat het beginnen hoor'

12:00
Het sportmomentje van de dag. Eerst tikkertje en daarna rondjes lopen met oefeningen. Ze willen zich niet te moe maken, want ze verwachten een opdracht vanmiddag, het boodschappenspel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:00
Terwijl Kitty de keuken verlaat om maar weer eens haar hart te luchten bij iemand, in dit geval Grace, maken Vera en Tobias van de situatie gebruik door de keuken in te duiken en poffertjes te maken. Ze kletsen (flirten?) gezellig en maken poffertjes voor iedereen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:30
In de groene slaapkamer hebben Salar en Nawel het over de nominaties. Nawel heeft Kristof genomineerd en Salar heeft Sercan genomineerd. Salar denkt dat hij volgende week de lul is, dat ze hem tegenover Kitty gaan zetten.

Ondertussen hebben Kitty en Nouchine zit verplaatst naar de badkamer en sommeren Dimitri en Tobias om te komen. Kitty wil graag even (nou ja even) uitleggen waarom ze niks verkeerd hebben gedaan, maar waarom ze zich toch wel heel rot voelt. De twee heren hebben uiteraard geen idee, maar vinden het natuurlijk rot dat zij zich rot voelt, en ze knuffelen dus maar even.

Daarna nog een rondje Sercan bashen van Kitty.


14:15
BB heeft spullen en recepten in de voorraadkamer gezet om zelf handzeep en deo te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:45:55 ]
pi_203055954
22:00
De bewoners worden naar de woonkamer geschreeuwd door Big Brother. De nominaties worden bekendgemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niet verteld door wie ze genomineerd zijn, dus de rest van de bewoners tasten in het duister dat dit door Nawel en Salar is.

Ook vanavond, geleend van odie22, een momentje tussen Vera en Tobias:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:46:35 ]
pi_203059184
8:15
De bewoners worden gewekt, maken ontbijt en eten hun ontbijtje.
Op de slaapkamer praat Sercan nog even na met Grace over de nominaties. Hij is vrij flabbergasted dat hij en Kristof zijn genomineerd. Snapt niet goed welke vraag aan het publiek is gesteld. Hij zegt dat hij er wel vrede mee zou hebben als hij weg zou moeten omdat hij zichzelf is geweest en zich erg vermaakt heeft.

Na het ontbijt is het tijd voor Yoga met Vera
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna is het tijd voor sporten onder leiding van Dimitri, en met 'everywhere we go' van Nouchine:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : Ebinas)

Ondertussen mag Sercan naar de DBK. Als hij eruit komt, kijkt hij sip, en Kitty roept 'm bij zich om te vragen hoe het gaat. Hij voelt zich kut zegt hij. Hij krijgt een knuffel van Kitty.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zegt dat ze niet gelooft dat het door het conflict komt. Ze zegt: 'We hebben een conflict gehad, maar ik heb geen hekel aan je lieverd. Heleboel komt voort uit vermoeidheid van beide kanten denk ik. En ik bedoel dingen helemaal niet verkeerd.'

Kitty : 'Wat je echt niet moet doen is je moet echt niet aan jezelf gaan twijfelen'

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:47:35 ]
pi_203064401
16:00
Er gebeurt niet zoveel vandaag. Er is weer even gesport vanmiddag en nu doen de heren een spelletje 'laatste letter is eerste letter volgende woord' met als onderwerp dieren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De actie druipt er nog niet van af. De dames kletsen ondertussen in hun eigen kringverjaardag bij de kledingkasten.

17:30
Om de verveling te verdrijven gaan de dames zich verkleden om daarna een klein showtje te geven. Eerst even oefenen in de gouden slaapkamer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:48:41 ]
pi_203074191
9:30
Wakker worden, ontbijt eten, schoonmaken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spannendste deze ochtend is Operatie Scheermes, want Salar begint te stressen over z'n baardgroei, en dat moet eraf .. met zelfgemaakte zeep als schuim en een goedkoop scheermesje. Het lukt wel heel aardig trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna is het tijd om het haar van Salar onder handen te nemen (want normaal gesproken gaat hij 1x per week naar de kapper). Kristof neemt de tondeus ter hand:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.00
Sja .. sporten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : spapaars)

[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:49:33 ]
  vrijdag 7 januari 2022 @ 14:48:10 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203078846
Afgelopen uur:

Kitty, Peter en Dimitri zijn in de keuken. Afwassen enzo.
Sercan en Vera roddelen.
Grace is met de was bezig, en zingt Braziliaanse liedjes.
Salar en Kristof (en even later ook Tobias) sporten in de tuin. Kristof vindt het maar raar dat hij genomineerd is geweest. Hij denkt dat de kijkers hebben moeten kiezen, maar suggereert ook even of Salar en Nawel hebben moeten kiezen. Salar draait er kundig omheen, bevestigt het laatste niet, en zegt herhaaldelijk dat hij Kristof mag, en noemt hem een "true leader". Hij zegt ook dat hij nog geen goed contact met Sercan heeft.
Nawel en Nouchine liggen in de slaapkamer. Peter is daar later ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harry op 07-01-2022 14:57:51 ]
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 16:16:50 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203080380
Het afgelopen uur:

Na het sporten gaan de drie heren naar binnen. Grace vertelt Vera een verhaal over een ruzie met een meisje, waar Grace uitlegt dat zij die de wacht heeft aangezegd, dat doet ze met drukke agressieve gebaren en woorden als "bitch".

Er worden pannenkoeken gegeten.

Een paar dames gaan hun handen beschilderen met henna.

In tweetallen gaan de kandidaten naar de DBK om vragen van kijkers te beantwoorden.
Als Peter en Grace eruit komen zegt Grace dat Kitty het geld voor de hoofdprijs het beste kan gebruiken.
Bij Dimitri: wat is je betekenis van je tattoos, en zou je er meer willen?

Iedereen zit in de woonkamer.
Nawel en Vera moeten nu naar de DBK.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_203080536
16:15
De bewoners worden per tweetal naar de DBK geroepen om kijkersvragen te beantwoorden. We horen en zien dat niet, maar wel vaak de reactie direct erna. De vragen zijn niet bijster hoogstaand, wat kook je het liefst, favoriete tijd in je leven.

Daarna worden Vera en Nawel nog een 2e keer geroepen. Zij krijgen 'jongensvragen' zoals ze zelf zeggen.
Direct na de DBK opname, gaat de microfoon al weer open, we horen:

Vera in de DBK : Volgens mij willen de mensen thuis dat ik met Tobias ga... want Tobias en ik moesten daar ook al een keer met z'n 2en zitten, en toen was het van, jullie kunnen wel goed met elkaar opschieten he..

Ja, we hebben we gekletst, maar ik zie nog niet ... ja....

Nawel : Ja, zij zien soms wel meer dan wij he.
Vera : Ja, of ze willen dat gewoon he.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:50:19 ]
pi_203082024
dank voor de streamverslagen, ben ik heel blij mee!
pi_203082672
19:15
Het is nog steeds niet bijster spannend. Er is gekookt, gegeten en nu drikt iedereen zich een beetje op, want er is grote verwarring in het huis over wanneer de liveshow nu is. Ze dachten gisteravond, dus toen zat iedereen klaar. En nu denken ze, misschien wel vanavond, dus zodirect zit weer iedereen klaar.

Ondertussen hebben Nouchine en Kitty elkaar wel echt gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20:15
Buitenspelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : spapaars)

En resp annamarie koekoek / 123 piano
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Credits : odie22)

[ Bericht 74% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:50:40 ]
pi_203094961
zaterdag 10:00
De bewoners worden wakker voor opnieuw een dag in het BB huis, de dag van de 1e live uitzending, en de eerste keer dat een bewoner naar huis moet. Maar de dag begint gewoon met ontbijten en sporten.

Eerst rekken en strekken, en rondjes rennen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : Hunter)

Ondertussen wordt in de keuken pasta voor het avondeten opgehangen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(credits : spapaars)

14:00
Een aantal bewoners delen weer mooie, bijzondere en soms heftige verhalen met elkaar.

Kristof heeft een ongeval (zelfmoord?) meegemaakt waarbij een vriend van hem van 60 meter naar beneden viel.

Vera vertelt dat ze in een relatie zat met iemand die haar manipuleerde. Geen vriendinnen meer. Zat alleen thuis. Op haar 17e zwanger. Op aandringen vriend abortus ondergaan, omdat hij het anders uit zou maken. Een aantal weken daarna maakte hij het alsnog uit. Ze zit nog steeds met de vraag, wat als...

Dimitri vertelt dat zijn ouders gingen scheiden en dat hij daardoor erg depressief is geweest en dacht aan zelfmoord. Hij gaf zichzelf de schuld.

Tobias vertelt dat zijn ouders vrij jong zijn gescheiden en beide ouders hebben meerdere realties gehad waarbij hij elke keer weer in een andere gezinssamenstelling kwam. Veel ruzie en een poos geen contact met zijn vader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 19-01-2022 05:54:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')