Nou ja, kan me voorstellen dat het voor die oudjes ook wel raar is om een gezondheidstest te moeten doen voordat je je kleinkind mag aanraken.quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Molo het volgende:
Paar dagen van te voren even de scholen een week dicht.
Kerstviering door de put spoelen.
Ouders in moeilijke positie.
Kinderen weer de dupe.
Omdat opa en oma geen afstand willen houden of een zelftest willen doen als familie zijnde.
Laten we alle snelwegen maar opheffen omdat er soms dronken mensen onverantwoord rondrijden.
Echt hoor, stelletje motherfuckers
Die ene week?quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus? vanuit sociaal oogpunt wel belangrijk.
Het gaat om het feit dat ze zeggen nee, het gebeurt niet en uiteindelijk gebeurt het dan TOCH op het laatste moment wel.quote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op. Iedereen die die Omikron variant volgt en weet dat de besmettingen via de kinderen verlopen, zag dit al enige tijd aan komen. Ik denk dat ze er goed aan doen om die laatste week te sluiten.
We kunnen ook niet stellen dat het zo goed gaat met boosteren. Of dat de ziekenhuizen leeg zijn.
Wat is er genot aan?quote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op. Iedereen die die Omikron variant volgt en weet dat de besmettingen via de kinderen verlopen, zag dit al enige tijd aan komen. Ik denk dat ze er goed aan doen om die laatste week te sluiten.
We kunnen ook niet stellen dat het zo goed gaat met boosteren. Of dat de ziekenhuizen leeg zijn.
Omikron wordt nu als argument gebruikt voor ‘t boosteren, dat de planning die ze hadden vanwege Omikron niet realistisch meer is. Maar laten we eerlijk zijn, de ziekenhuizen staan er deels zo slecht voor vanwege beleid, of gebrek daaraan.quote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Heel vervelend.quote:Op maandag 13 december 2021 19:34 schreef popje het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat ze zeggen nee, het gebeurt niet en uiteindelijk gebeurt het dan TOCH op het laatste moment wel.
Vooral andersom hèquote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, kan me voorstellen dat het voor die oudjes ook wel raar is om een gezondheidstest te moeten doen voordat je je kleinkind mag aanraken.
Maar iemand zonder klachten kan ook prima naar opa en omaquote:Op maandag 13 december 2021 19:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Volgens een onderzoek heeft een zelftest bij iemand zonder klachten totaal geen zin! Zo schrijft het UMC.
https://www.umcutrecht.nl(...)uwbaar-bij-symptomen
Ja. Alleen verandert dat niets aan de huidige situatie.quote:Op maandag 13 december 2021 19:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omikron wordt nu als argument gebruikt voor ‘t boosteren, dat de planning die ze hadden vanwege Omikron niet realistisch meer is. Maar laten we eerlijk zijn, de ziekenhuizen staan er deels zo slecht voor vanwege beleid, of gebrek daaraan.
Kleine moeite toch? Een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op maandag 13 december 2021 19:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, kan me voorstellen dat het voor die oudjes ook wel raar is om een gezondheidstest te moeten doen voordat je je kleinkind mag aanraken.
Och ja, soort Seats and Sofa verkopers.quote:Op maandag 13 december 2021 19:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja of doe het niet omdat je hebt gezegd dat nooit meer te doen. Maar elke keer weer: we overwegen het om… Doe het of doe het niet. Ik sluit het ook niet uit dat ze het geregeld laten vallen uit tactisch oogpunt om het vervolgens niet te doen. Want ja dan heb je het wel heel serieus overwogen. Als een keukenverkoper die even moet overleggen met de manager om je die korting te geven terwijl ie dan gewoon gaat pissen.
Ik ga die discussie in de familie niet eens meer aan! Kerstviering is ook van de baan.quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat ze dat maar niet horen bij al die o zo gezellige families die elkaar pas willen zien na een sneltest te hebben gedaan.
Grijp maar in met een vaccinatieplicht voor 50+. Impopulair maar wel rete-effectiefquote:Op maandag 13 december 2021 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat zo’n zelf test vrijwillig gebeurd. Overheid kan niet ingrijpen achter de deur; die weten ook wel dat opa en oma gewoon langs komen voor kerst en dat er niet altijd een zelf test gedaan wordt. Dus dan maar aan de andere kant ingrijpen; scholen. Daar kunnen ze wel ingrijpen.
Ja dit precedent wordt ook weer geschept, want straks op 05-01 moeten we weer bang zijn voor de oud en nieuw feestjes of whatever.quote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat nu eerder sluiten straks ook weer later open inhoudt. Volgens de argumentatie die ze volgen is ‘t pas veilig als alle docenten de booster gehad hebben, dus maart. Ik hoop niet dat de 5-11 leeftijdsgroep ook meegenomen gaat worden.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Och ja, soort Seats and Sofa verkopers.
Ja. Alleen verandert dat niets aan de huidige situatie.quote:Op maandag 13 december 2021 19:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omikron wordt nu als argument gebruikt voor ‘t boosteren, dat de planning die ze hadden vanwege Omikron niet realistisch meer is. Maar laten we eerlijk zijn, de ziekenhuizen staan er deels zo slecht voor vanwege beleid, of gebrek daaraan.
Wat gaat je kind allemaal missen dan die ene week?quote:
Kutbeleid, en weer lekker op tijd allemaal, nog geen week vantevoren. Alsof dat allemaal zo makkelijk te regelrn is.quote:
Waarom is alle kinderen lekker thuis laten zitten beter dan dat je met regelmaat klassen naar huis moet sturen?quote:Op maandag 13 december 2021 19:35 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vrouw werkt op een bso. Ze HOOPT vurig dat die ook voor een paar weken dicht gaat.
Niet omdat ze ouders met hun kinderen wil opzadelen, maar omdat de situatie al tijdenlang nauwelijks werkbaar is.
Tal van besmettingen con-ti-nu onder kinderen én personeel. Groepen die daardoor met regelmaat gedwongen gesloten moeten worden omdat er simpelweg geen personeel is.
Vrijwel non stop pissed off ouders aan de telefoon die kinderen willen komen brengen die nog klachten hebben en ga zo maar door. Tevens worden er elke twee weken ofzo weer nieuwe “beslisbomen” met regelgeving van bovenaf doorgegeven waar zij zich dan weer aan moeten houden enzovoort
Tis echt een giga puinzooi geworden![]()
Kan niet. Dat is dan discriminatie. We moeten solidariteit tonen!quote:Op maandag 13 december 2021 19:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Grijp maar in met een vaccinatieplicht voor 50+. Impopulair maar wel rete-effectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |