Dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op maandag 13 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij wachten op de echte loting > CL genot.
Conference voelt als het programma Knoop in je zakdoek alvorens je echt leuke tv gaat kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic.
Voor een teletekstsupporter ongetwijfeld. Ik beschouw het meer als een snoepwinkel.quote:Op maandag 13 december 2021 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Conference voelt als het programma Knoop in je zakdoek alvorens je echt leuke tv gaat kijken.
Teletekstquote:Op maandag 13 december 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een teletekstsupporter ongetwijfeld. Ik beschouw het meer als een snoepwinkel.
Afgrijselijke stad. Als je ook maar een halve kilometer buiten dat winkelgebied bent lijkt het net alsof je in een kruising tussen de balkan en noord-afrika rondloopt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TeletekstDat is toch iets uit de oorlog of niet
Ik ben pas geleden nog bij Milan geweestAC Milan goden.
Zal mij die stad verhoeren joh. Wel veel chicks ouwe reusquote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgrijselijke stad. Als je ook maar een halve kilometer buiten dat winkelgebied bent lijkt het net alsof je in een kruising tussen de balkan en noord-afrika rondloopt.
Al die Afrikanen op het station in Milaan is wel genot. Die kun je makkelijk een beetje voor de gek houden.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgrijselijke stad. Als je ook maar een halve kilometer buiten dat winkelgebied bent lijkt het net alsof je in een kruising tussen de balkan en noord-afrika rondloopt.
En toen ben je neergestoken?quote:Op maandag 13 december 2021 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al die Afrikanen op het station in Milaan is wel genot. Die kun je makkelijk een beetje voor de gek houden.![]()
Natuurlijk nietquote:Op maandag 13 december 2021 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En toen ben je neergestoken?
quote:Op maandag 13 december 2021 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal mij die stad verhoeren joh. Wel veel chicks ouwe reus
Dat is tegenwoordig toch in elke Europese stad van formaat zo?quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 14:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Poepz0r doet hier nu tof, maar echt lukken wil het nog niet.
Mwah, Milaan is buiten saai ook nog eens intens lelijk.quote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch in elke Europese stad van formaat zo?
Amsterdam, Berlijn,. Brussel etc etc 1 pot nat.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Milaan is buiten saai ook nog eens intens lelijk.
Ja dit wordt niks voor Vitesse.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Thursday 17 February
18:45 CET
Fenerbahçe (TUR) vs Slavia Praha (CZE)
Midtjylland (DEN) vs PAOK (GRE)
PSV Eindhoven (NED) vs Maccabi Tel-Aviv (ISR)
Rapid Wien (AUT) vs Vitesse (NED)
21:00 CET
Marseille (FRA) vs Qarabağ (AZE)
Leicester City (ENG) vs Randers (DEN)
Celtic (SCO) vs Bodø/Glimt (NOR)
Sparta Praha (CZE) vs Partizan (SRB)
The second legs take place a week later, on 24 February.
Gewoon.
Dat was eerst zo maar PSV wilde er graag publiek bij.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme, hadden ze PSV en Vitesse niet ff na elkaar kunnen plannen ipv tegelijk.
UEFAMAFFIA
Oh. Wat een prachtig gebaar van de UEFA.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was eerst zo maar PSV wilde er graag publiek bij.
Kan makkelijk ja, te groot stadion ook geloof ik dus kaarten moeten geen probleem zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen uitsupporters he. Niet dat je dan niet mag afreizen trouwens maar goed.
Liever naar Arnhem dan Wenen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef Caland het volgende:
Reistechnisch hoop ik overigens op
PAOK
Fenerbahce
Maccabi
Vitesse
Celtic
Leicester
Marseille
Sparta Praag
Vanavond
Nouja gewoon liever niet naar Wenen eigenlijk. Leuke stad om met de vrouw heen te gaan maar schreeuwend duur en overspannen politie doorgaansquote:
Dat is wel heel snel inderdaad. Zou saai zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:51 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg kan Feyenoord trouwens ‘gewoon’ weer Slavia Praag loten als zij doorgaan deze ronde
UEFA
Huh? Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:51 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg kan Feyenoord trouwens ‘gewoon’ weer Slavia Praag loten als zij doorgaan deze ronde
UEFA
Oostenrijkertjes moet je kort houden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja gewoon liever niet naar Wenen eigenlijk. Leuke stad om met de vrouw heen te gaan maar schreeuwend duur en overspannen politie doorgaans
Ja wat jou lijkt is niet zo relevantquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh? Dat lijkt me onmogelijk.
Kwart over 9/half 10 gaan ze pas schakelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis de Europese schakelkanaalavondjes van Fox.
Waarom die vreemde tijd? Oh vanwege Vitesse.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwart over 9/half 10 gaan ze pas schakelen.
Vitesse/PSV eerst + nabeschouwing.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom die vreemde tijd? Oh vanwege Vitesse.
Vitesse-keeper kan er geen ene reet vanquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had zijn tweede al moeten maken dankzij een zekere keeper.
VBL / [Conference League] Donderdagavond 18:45 uur PSV - Maccabi Tel Aviv #1quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys.
Lenny hier.
Ik kijk vanaf nu ook mee. PSV.
Rapid Wien ook niet best maar zodra die naar binnen dribbelen houdt gewoon niemand ze tegenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse is echt ongelofelijk slecht.
Nee, ik wilde gaan en had alles geregeld, vervolgens mocht er maar 2000 man het stadion in en heb ik mijn vrije dagen weer ingetrokken. En toen bleek maandag ineens dat ik wel had kunnen gaan maar kon het werktechnisch niet meer. En daar ben ik nu blij om. Stelletje #%#$#quote:
Thuisvak dan? De commentator zei namelijk net dat Vitesse een uitwedstrijd schorsing heeft qua publiek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gaan en had alles geregeld, vervolgens mocht er maar 2000 man het stadion in en heb ik mijn vrije dagen weer ingetrokken. En toen bleek maandag ineens dat ik wel had kunnen gaan maar kon het werktechnisch niet meer. En daar ben ik nu blij om. Stelletje #%#$#
Thuisvak inderdaad. Er zit daar normaal maximaal 16000 man in een stadion van 28000.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thuisvak dan? De commentator zei namelijk net dat Vitesse een uitwedstrijd schorsing heeft qua publiek.
Ik word horendol van al die topics.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit nu al 2x in het verkeerde topic. Niet dat het wat uitmaakt.
Oh ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt een nieuwe gimmick.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf KO-fase komt die er. Dit schijnt dus een tussenronde te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze in de volgende ronde wel VAR hebben?
Ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze in de volgende ronde wel VAR hebben?
Vreemdelingenlegioenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef yats het volgende:
Wat zou (buiten de keeper) toch het probleem van vitesse zijn? Wat denken jullie?
Te veel rotte appels in de selectie. Waardoor het bij een beetje tegenslag direct één doffe ellende is in de kleedkamer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef yats het volgende:
Wat zou (buiten de keeper) toch het probleem van vitesse zijn? Wat denken jullie?
quote:
Helaas, het goede antwoord was : scorend vermogenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Te veel rotte appels in de selectie. Waardoor het bij een beetje tegenslag direct één doffe ellende is in de kleedkamer.
Het verdedigend vermogen is wel op orde wil je zeggen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Helaas, het goede antwoord was : scorend vermogen
Moet je mbappe kopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Helaas, het goede antwoord was : scorend vermogen
Ook niet, maar als je zo weinig op doel schiet/scoort zegt dat ook iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verdedigend vermogen is wel op orde wil je zeggen?
Sowieso al 2-2 met die onterecht afgekeurde buitenspelgoal.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
Jezus Vitesse had hier al 2-3 voor moeten staan.
Rennes thuis dejavu.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso al 2-2 met die onterecht afgekeurde buitenspelgoal.
Of Tottenham-uitquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho geniet van Zenit - Betis hoop ik.Met school bezig, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee, itempje uitwerken en help samenwerkingspartner morgen ook uit de brand tijdens de storm des doods.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks wel kijken? Ik ga je tip volgen.
Goh, je verwacht het niet...quote:
denk niet dat ik ga kijken maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
@:coco @:ggmm @:tarado @:MC-M @:tagliano @:hhh38 @:slobeend @:lange_lans @:behoorlijkkritisch @:tompsv @:yats @:scrummie @:tong80 @:sked
0-2quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
@:coco @:ggmm @:tarado @:MC-M @:tagliano @:hhh38 @:slobeend @:lange_lans @:behoorlijkkritisch @:tompsv @:yats @:scrummie @:tong80 @:sked
We gaan voor:quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
2-1quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
0-0quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
Ik hoop op het Europese debuut van de sympathieke Bakayoko.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV gaat wel winnen. Wat Vitesse doet boeit me weinig, maar voor de coëfficiënt hoop ik op een volgende ronde.
Ja, de hele bank zit vol met talent. Wat mij betreft gaan we genieten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop op het Europese debuut van de sympathieke Bakayoko.
Dan doe ik eens gek en zeg ik:quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld
aub aanpassen
1-4quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
Natuurlijk! Ik heb er op zich wel vertrouwen in, ondanks dat Houwen weer keept.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan doe ik eens gek en zeg ik:
Haifa - PSV: 0-0
@:yats aanwezig vanavond?
Gaat uiteraard gewoon door.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat gaan ze met Betis Sevilla - Zenith doen?
1-2quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Haifa - PSV
Vitesse - Rapid Wien
Zeg het maar jongens.
Dan maar Linz lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ter info.
[ twitter ]
Dat was de vorige keer geen succes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maar Linz lijkt me.
Nee ja, dan wordt het al helemaal geen succes volgende ronde.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer geen succes.
Nog niet gezien maar een Liam Neeson film dus ik gok een 7.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie review van Blacklight.
En fleshlight? @RamboDirkquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie review van Blacklight.
Tattoos zijn voor tokkies.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Zahavi heeft een kus op zijn borst laten tatoeëren
Ik heb hier een pittige mening over
Schakeltje en Vites.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor Barca - Napoli naast Vitesse - Wien
Het is Napoli v Barça.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor Barca - Napoli naast Vitesse - Wien
Fijn dat je eindelijk een keer je werk doet!quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:00 schreef GGMM het volgende:
Niet meer over Luuk praten jongens.
Bolaise vindt het niet boeiend
Technisch gezien doet hij het werk van @onlogischquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk een keer je werk doet!
Wie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Technisch gezien doet hij het werk van @:onlogisch
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Technisch gezien doet hij het werk van @:onlogisch
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vier moderators die er nooit zijn op Europese avonden is toch een best knappe prestatie.
Dit vraagt om kamervragenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vier moderators die er nooit zijn op Europese avonden is toch een best knappe prestatie.
Toch al 37x geel en 3x rood las ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:05 schreef fetX het volgende:
Gelukkig kan Vitesse in dit toernooi niet genaaid worden door de KNVB!
Je zou bijna zeggen dat het aan Vitesse zelf ligt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch al 37x geel en 3x rood las ik.
Midtjylland of Partizan. Bodø kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je al een voorkeur voor een tegenstander?
Neequote:Op donderdag 24 februari 2022 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen Nederlandse clubs elkaar al loten eigenlijk?
Neen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen Nederlandse clubs elkaar al loten eigenlijk?
Jawelquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord zou Slavia ook niet kunnen loten toch?
Kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord zou Slavia ook niet kunnen loten toch?
Dit is HET topic van de avond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
User @:maxi-mus heeft mij erop geattendeerd dat ik hier moet zijn.
Kan jij eens rapid stoppen met deze 'humor'quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tegenstander mag niet wenen om de beslissing van de scheidsrechter.
Wienig leuk ditquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tegenstander mag niet wenen om de beslissing van de scheidsrechter.
Een bjoetiequote:Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oprotten met die kut Frenkie, dit is het Vitesse topic.
Gewoon.
Je plaatst maar gewoon een TR, dan handelt @onlogisch dat af.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oprotten met die kut Frenkie, dit is het Vitesse topic.
Gewoon.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaatst maar gewoon een TR, dan handelt @:onlogisch dat af.
Hij is de wijkagent en als we hem nodig hebben, is hij er niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaatst maar gewoon een TR, dan handelt @:onlogisch dat af.
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Barca pakt Napels droog in het poeperdje.
We worden gewoon WERELDKAMPIOEN!quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
4 Nederlandse ploegen bij de laatste 16
We praten hier Nederlands.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hot take: Vitesse is aanvallend beter dan PSV
Vitesse heeft in de competitie 28 goals gemaakt, PSV 57.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde take, want Vitesse is aanvallend ook vaak matig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan tellen uitgoals dubbel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die zwarte speler een masker op?
Heft buitenspel opquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die zwarte speler een masker op?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse heeft in de competitie 28 goals gemaakt, PSV 57.
Vandaag moest er bij voor volledigheidquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemde take, want Vitesse is aanvallend ook vaak matig.
Doet dat trutje uit Arkel nog mee?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Napoli - Barca heeft knotsgek potentie.
Die scoorde een wereldgoal net, dus jij staat nu in je hemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doet dat trutje uit Arkel nog mee?
Bruinhemdedquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die scoorde een wereldgoal net, dus jij staat nu in je hemd.
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doet dat trutje uit Arkel nog mee?
Iedereen happen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
Die poule van Ajax stelde dus gewoon heel weinig voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |