Waren de data al bekend? Je zal maar al geboekt hebben..quote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef TLC het volgende:
Snotnondenjukes, ik had net een ticket naar Milaan geboekt en een peperduur hotel daar![]()
Onana haalt ook opgelucht adem.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.quote:Op maandag 13 december 2021 15:12 schreef dimmak het volgende:
Voel ik mij toch iets beter bij dan Inter.
Iets met in het verleden behaalde resultaten..quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Benfica hadden we vorige keer ook meer dan genoeg moeite mee.
Wij een punt achter PSV. (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Benfica staat 4 punten achter Sporting in de Portugese competitie. lol
Bal is rond.quote:Op maandag 13 december 2021 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Benfica moet te doen zijn, maar het kunnen wel vervelende wedstrijden worden
Dat is een wonder, we hadden al een straatlengte voor moeten staan. Ik betwijfel of dat bij Benfica ook zo is.quote:
Ah gelukkig maar! Dat is slechter dan Ajax, dat tweede staat in hun competitiequote:Op maandag 13 december 2021 15:45 schreef TLC het volgende:
Benfica staat trouwens niet eens tweede in hun competitie, maar slechts derde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |