Waarom niet?quote:Op maandag 13 december 2021 14:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat blijft wel staan toch?
En toch werkt het elke keerquote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort vergelijkingen op basis van één wedstrijd (waarin ook nog verschil is Europees en Eredivsie, wat bij Ajax al jaren een wereld van verschil is) zijn sowieso achterlijk.
Van het niveau Cambuur wint van Ajax en Ajax van Real dus Cambuur is beter dan Real!
veel te makkelijk joh. Alsof je een lolly steelt van een kleuter en daarna lacht dat hij staat te jankenquote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch werkt het elke keer![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch werkt het elke keer![]()
Ik had al vermoedens van dit plaatje ja. Maar ik riep verder ook gewoon dat Ajax zou gaan winnen.quote:
Dus we moeten maar gokken wat voor domme uitspraken je daadwerkelijk meent?quote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik riep verder ook gewoon dat Ajax zou gaan winnen.
Die is al geweest.quote:
Ajax kan niet eens winnen van Go Ahead Eagles, waarom dan wel van Inter?quote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had al vermoedens van dit plaatje ja. Maar ik riep verder ook gewoon dat Ajax zou gaan winnen.
Iets wat inmiddels niet meer zo relevant is, want god mag weten tegen wie ze nu moeten.
quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax kan niet eens winnen van Go Ahead Eagles, waarom dan wel van Inter?
Bedankt dat je 'de grap' nog even herhaalt Caland.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit te beroerd voor makker.quote:Op maandag 13 december 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt dat je 'de grap' nog even herhaalt Caland.
Daar zei die Heinrich van hunnie later over: we wisten wel dat hij lam was maar wat kan er misgaan bij een loting. (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die is al geweest.
[ twitter ]
Deze blijft mooi.
Gelukkig hoeven ze niet meer tegen Inter.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
wtf is dit voor middelbare school loting?quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die is al geweest.
[ twitter ]
Deze blijft mooi.
Wat een Rot Steward.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die is al geweest.
[ twitter ]
Deze blijft mooi.
Dit is zoals het hoortquote:Op maandag 13 december 2021 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wtf is dit voor middelbare school loting?
Ik denk Tel Aviv.quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef Zipportal het volgende:
Dus de loting moet opnieuw. Wie zal PSV nu gaan loten? @:coco
Zijn ze nog goed mee weggekomen, ze hadden ook Qarabag kunnen loten, das ff 3-4 uur extra reizen, voor de zelfde kwaliteit.quote:
Een klap in het gezicht van de curlingfans.quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
De (her)loting komt straks op Ziggy.
@heywooduquote:Op maandag 13 december 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de curlingfans.
De (her) (her)loting valt zeker onder de finale van de biathlon.quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Oh nee, niet curling!quote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Of als Atletico nu op eens in alle potten ontbreekt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
Zou humor zijn als ze nu gewoon weer het eerste half uur vol lullen
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |