Nee, die zie ik niet meer door coronaquote:Op maandag 13 december 2021 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zing je dat nog met je kleinkinderen?
Heb jij je booster al gehad?quote:Op maandag 13 december 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die zie ik niet meer door corona
Kwam ik net vandaan. Zie het maar als een soort grotonderzoekquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die zie ik niet meer door corona
En geen gaatjes?quote:Op maandag 13 december 2021 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam ik net vandaan. Zie het maar als een soort grotonderzoek
nope, beetje tandsteen wat tijdens reiniging weggehaald isquote:
Ah ok, gelukkig maar..quote:Op maandag 13 december 2021 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nope, beetje tandsteen wat tijdens reiniging weggehaald is
Nee, kan pas in jan de andere dagen moest ik naar nijverdal of Deventer en telefonisch niet te regelen om een andere dag te krijgenquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kan pas in jan de andere dagen moest ik naar nijverdal of Deventer en telefonisch niet te regelen om een andere dag te krijgen
Had gehoopt voor de feestdagenquote:
Nee februari pas. Ik heb in augustus mijn 2e vaccinatie gehad en er moet zes maanden tussen zittenquote:Op maandag 13 december 2021 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
jij bent toch ook bijna aan de beurt ? @:mazaru?
Ah zo, ik eind juli de 2e gehad dus in Januari aan de beurt denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee februari pas. Ik heb in augustus mijn 2e vaccinatie gehad en er moet zes maanden tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |