Ja dat heb ik ook vaak gezien, mijn vader praat trouwens nu al dagelijks met zijn overleden broertje.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de ziel 21 gram zou wegen.
En dat vlak voor de dood je hersenen gewoon willekeurige signalen uitzenden, als een soort paniekreactie ofzo, en dat die signalen mogelijk voor allerlei beelden kunnen zorgen. M'n oudtante begon op haar sterfbed tegen haar overleden zus te praten, zulke dingen.
Ja, of Laikaquote:Op maandag 13 december 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kleine schoothondje waarvan ze het hoofd op de rug van een grotere hond hadden genaaid.
ja maar echt stukken minder als gember tegenwoordigquote:Op maandag 13 december 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is zeker ook populair?
munttheequote:Op maandag 13 december 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is zeker ook populair?
niet meer in het donker kokenquote:Op maandag 13 december 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk hier het lampje in de keuken vervangen
dan proef je er zo weinig van vind ik.quote:
I, Robot , Wall-e.quote:Op maandag 13 december 2021 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook nog Blade Runner of Demolition Man worden
lekker in je oor WHIIEEEEEEEEEEEEPPPquote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Even beestje knuffelen. Vinden ze niet leuk, maar toch.
Ik vind gemberthee wel oke, maar lang niet zo lekker als een Lattequote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar echt stukken minder als gember tegenwoordig
The Roadquote:
Fietje kletst de hele tijdquote:Op maandag 13 december 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker in je oor WHIIEEEEEEEEEEEEPPP
Wall-E is wel chill op zich. Beetje obees liggen derpen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
muntthee
[..]
niet meer in het donker koken
[..]
dan proef je er zo weinig van vind ik.
maar ik eet het ook gewoon rauw dus 🤷♀️
[..]
I, Robot , Wall-e.
After eightquote:
dat is wel gezelligquote:
Chocola en muntquote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
After eight![]()
After eight -ijs![]()
![]()
verschilt niet veel met nuquote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wall-E is wel chill op zich. Beetje obees liggen derpen.
quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Even beestje knuffelen. Vinden ze niet leuk, maar toch.
Super lekkerquote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola en munt![]()
![]()
Wat is mis met jou?
oke, jij gaat op de bloklijstquote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
After eight![]()
After eight -ijs![]()
![]()
echt he.quote:Op maandag 13 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola en munt![]()
![]()
Wat is mis met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |