SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vond het een mooi beeldende uitspraak.quote:
Waarom zink ik danquote:
Oh. Dan gaat er natuurkundig iets mis. Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aanquote:
Niet gassig genoeg?quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dan gaat er natuurkundig iets mis. Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aan
quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aan
Met zn allen in de grachten van Amsterdam haven van Monacoquote:
Meer aardappel eten dus.quote:
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.quote:Op maandag 13 december 2021 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met zn allen in de grachten van Amsterdam haven van Monaco
Gezellig met z'n allen aan de eettafelquote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.
Mag toch niet meer dan x man bij.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen aan de eettafel
Daar wil ik wel wonen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef Karzai het volgende:
En krijgt ie een postzegel en een straatnaam?
Die had het te druk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:11 schreef Karzai het volgende:
Denk dat rutte hem wel gebeld heeft gisteren
Woont die nog in Hasselt? dat is vlakbij, dan wip ik even langs.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.
Beetje meeting houden, slap ouwehoeren, pizza bestellenquote:
quote:De autoriteiten in de Zuid-Koreaanse stad Bucheon gaan positief geteste mensen vanaf januari volgen met behulp van bijna 11.000 beveiligingscamera's, gezichtsherkenning en kunstmatige intelligentie. Het systeem bekijkt de bewegingen van positief geteste mensen, houdt in de gaten of ze contact hebben met anderen en of ze wel een mondkapje dragen, meldt persbureau Reuters.
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheidquote:
Ik pak de emmers water vast.quote:Op maandag 13 december 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheid
straks moeten we het opnemen tegen robots met een vriendelijke terminator
Jep, hellend vlak.quote:
Het is wel erg lekkerquote:Op maandag 13 december 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Weer aan de thee met sinaasappel en gember. Geen idee of het zo gezond is.
Ligt er ook aan hoe dun je je gember snijdt. Heb wel eens gember thee gehad waar ze het met een dunschiller ofzo gesneden hadden. Dat trok toch flink veel smaak eruit. Die was een stuk sterker dan ik had verwacht met maar 3 plakjes er inquote:Op maandag 13 december 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen heb ik de verhouding niet altijd goed qua smaak.
Ik maak plakjes voor een groter oppervlak. Soort aardappelschijfjes.quote:Op maandag 13 december 2021 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe dun je je gember snijdt. Heb wel eens gember thee gehad waar ze het met een dunschiller ofzo gesneden hadden. Dat trok toch flink veel smaak eruit. Die was een stuk sterker dan ik had verwacht met maar 3 plakjes er in
Ik doe meestal kleine plakjes en dan snijd ik zo'n 3 tot 4 cm gember opquote:Op maandag 13 december 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak plakjes voor een groter oppervlak. Soort aardappelschijfjes.
O nee ik doe veel minder.quote:Op maandag 13 december 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe meestal kleine plakjes en dan snijd ik zo'n 3 tot 4 cm gember op
Muntthee is zeker ook populair?quote:Op maandag 13 december 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind het ook vies
wel zeer populaire bestelling op werk
Bestel ik ook vaakquote:Op maandag 13 december 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is zeker ook populair?
Kan ook nog Blade Runner of Demolition Man wordenquote:Op maandag 13 december 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheid
straks moeten we het opnemen tegen robots met een vriendelijke terminator
Oeh, dan stem ik voor die eerste. Kekke pakjes.quote:Op maandag 13 december 2021 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook nog Blade Runner of Demolition Man worden
Muntthee is ook gewoon lekker (caafs moeten er niks van hebben, maar dat zijn ook boeren) en is gezond voor de spijsverteringquote:Op maandag 13 december 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestel ik ook vaakHeb ook nog wat munt liggen.
/hipster
Caafs hier zijn er gek op. Ze gaan er alleen niet beter van ruiken.quote:Op maandag 13 december 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is ook gewoon lekker (caafs moeten er niks van hebben, maar dat zijn ook boeren) en is gezond voor de spijsvertering
quote:Op maandag 13 december 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is ook gewoon lekker (caafs moeten er niks van hebben, maar dat zijn ook boeren) en is gezond voor de spijsvertering
Jij hebt geen zin in drie zeeschelpen?quote:Op maandag 13 december 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, dan stem ik voor die eerste. Kekke pakjes.
Ik heb diva'squote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Caafs hier zijn er gek op. Ze gaan er alleen niet beter van ruiken.
Nee.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt geen zin in drie zeeschelpen?
Oscar 1, 2 en 3quote:
Diva's met jurkjes en klompjes aanquote:
fles heeft liever biljettheequote:Op maandag 13 december 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestel ik ook vaakHeb ook nog wat munt liggen.
/hipster
Het lekkerste ruiken nog pasgeboren kuikentjes, die geur is echt verliefdmakend, zelfs van de dunne poep die ze vrolijk rondspetteren.quote:Op maandag 13 december 2021 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb diva'sMaar ze ruiken best lekker.. naar hooi en brokjes enzo
Klinkt als Azure en Wattenschijfquote:Op maandag 13 december 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Als ik met die vitaminepilletjes aan kom zetten springt Muis me zowat in de armen en probeert ze die van de andere ook af te pakken. Gooit zich overal tussen, hangt over het plexiglas.
Die kuikentjes- haantjes doen ze in de schredder, toch?quote:Op maandag 13 december 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het lekkerste ruiken nog pasgeboren kuikentjes, die geur is echt verliefdmakend, zelfs van de dunne poep die ze vrolijk rondspetteren.
Zo via een glijbaan de vermaler in.quote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kuikentjes- haantjes doen ze in de schredder, toch?
Ik denk dat die geur niet bepaald verliefdmakend isquote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo via een glijbaan de vermaler in.
Ze flikkert er nog eens uit, gewoon voorover.quote:Op maandag 13 december 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als Azure en Wattenschijf
Helemaal met die elleboogjes over de plexiglas. Het enige wat ik dan kan denken is: auw ?
Ik dacht dat Marshmellow niet tegen het plexiglas kon staan, maar sinds ik haar stukjes hard brood voer (beest is zo mager als brandhout), kan ze het ineens welquote:Op maandag 13 december 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze flikkert er nog eens uit, gewoon voorover.
Fietje kent haar plek. Ze kan het wel maar als Muis er al hangt houdt ze zich in.
Ozzy is te dik en zet misschien alleen een pootje tegen het plexiglas.
Fietje is ook heel dun, maar eet gewoonquote:Op maandag 13 december 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marshmellow niet tegen het plexiglas kon staan, maar sinds ik haar stukjes hard brood voer (beest is zo mager als brandhout), kan ze het ineens wel
Jaquote:Op maandag 13 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kuikentjes- haantjes doen ze in de schredder, toch?
Marshmellow wordt 5 deze maand en dan is elk zuchtje wind kritiek.quote:Op maandag 13 december 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fietje is ook heel dun, maar eet gewoon
Tweequote:Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Marshmellow wordt 5 deze maand en dan is elk zuchtje wind kritiek.Hoe oud is Fietje ook alweer?
Haha we hadden dit ooit als biologie uitje op de basisschool,quote:Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Zag daar ooit een documentaire van, duizenden kuikentjes die vrolijk en geel piepende de shredder in hupsten over zo'n lopende band, als ik eraan denk breek ik nog steeds, hadden ze zo'n plaatje van The Talking Heads onder gezet, als ik die hoor kan ik ook naar bed![]()
#MijnEnigeTrauma
quote:Op maandag 13 december 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Zag daar ooit een documentaire van, duizenden kuikentjes die vrolijk en geel piepende de shredder in hupsten over zo'n lopende band, als ik eraan denk breek ik nog steeds, hadden ze zo'n plaatje van The Talking Heads onder gezet, als ik die hoor kan ik ook naar bed![]()
#MijnEnigeTrauma
Best gevarieerd in leeftijd, hier is alles stokoud (5) of piepjong (< 1 jaar)quote:
Van mij mag je hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Jongens niet over kuikens in hakselaars praten, anders begin ik weer over kots en poep.
Gewoon elk jaar eentje erbij. Ik loop al achter.quote:Op maandag 13 december 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best gevarieerd in leeftijd, hier is alles stokoud (5) of piepjong (< 1 jaar)
Mee eens maar ja zo heb ik ooit een paard gezien en die werd doormidden gesneden, je zag de voorkant van dat beest nog eventjes doorleven leek het wel.quote:Op maandag 13 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik zag gisteren hoe een 17/18 jarige koe werd geslacht en dat is uitzonderlijk oud voor zo'n koe in die klasse. Dat was ook wel even grafisch, maar ik vind wel dat als je vlees eet, ook moet weten hoe dit tot stand komt.
Ik wil echt niet meer cavia's en mr. 4E zou misschien nog een caviaflat erbij willen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar eentje erbij. Ik loop al achter.
Ik vind drie wel gezelliger dan twee, want meer interactie onderling. Weet niet of Fietje er ook zo blij mee is.quote:Op maandag 13 december 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil echt niet meer cavia's en mr. 4E zou misschien nog een caviaflat erbij willen.![]()
Alleen Mr. 4E verschoont die cavia's niet, dus ja
Ja, ze zijn al wel dood, maar die spieren hebben nog een soort "restspanning" als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 december 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar ja zo heb ik ooit een paard gezien en die werd doormidden gesneden, je zag de voorkant van dat beest nog eventjes doorleven leek het wel.
"Het is zoals het is"quote:Op maandag 13 december 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind drie wel gezelliger dan twee, want meer interactie onderling. Weet niet of Fietje er ook zo blij mee is.
Was ooit een (ongeneselijk zieke) Duitser en die liet zich onthoofden als medisch experiment en die knipperde na 25 seconden nog met zijn ogen toch?quote:Op maandag 13 december 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al wel dood, maar die spieren hebben nog een soort "restspanning" als je begrijpt wat ik bedoel.
Net als dat je mensen onthoofd met de guillotine, dacht dat ze daar ook een experiment mee hadden gedaan. Ze hadden zo'n hoofd wat vragen gesteld en die bleek nog met de oogleden te kunnen knipperen oid.
Ja klopt en kon ook nog mensen aankijken, maar dat eerste gedeelte weet ik niet zeker (of het een Duitse meneer was)quote:Op maandag 13 december 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ooit een (ongeneselijk zieke) Duitser en die liet zich onthoofden als medisch experiment en die knipperde na 25 seconden nog met zijn ogen toch?
Als hij de mensen echt nog 25 seconden kon aankijken zou dat geen willekeurige spiertrekking zijn, denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat ie niets kon zeggen, want nu weet je nog niet of het bewustzijn of spiertrekkingen was.
En enkele minuten na de dood gaat er nog een enorme golf van activiteit door het brein heen, als een soort electrische ontlading.quote:Op maandag 13 december 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt en kon ook nog mensen aankijken, maar dat eerste gedeelte weet ik niet zeker (of het een Duitse meneer was)
Hm, ja die experimenteren ook op mensen, laat staan dat het voor die honden positief aflooptquote:
Dat kleine schoothondje waarvan ze het hoofd op de rug van een grotere hond hadden genaaid.quote:Op maandag 13 december 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja die experimenteren ook op mensen, laat staan dat het voor die honden positief afloopt
Ik weet alleen dat de ziel 21 gram zou wegen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En enkele minuten na de dood gaat er nog een enorme golf van activiteit door het brein heen, als een soort electrische ontlading.
@:CherryLips, daar hadden we het een tijd geleden over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |