SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vond het een mooi beeldende uitspraak.quote:
Waarom zink ik danquote:
Oh. Dan gaat er natuurkundig iets mis. Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aanquote:
Niet gassig genoeg?quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dan gaat er natuurkundig iets mis. Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aan
quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
Met m'n 247 kilo zit er wel een beetje #viesdikvet aan
Met zn allen in de grachten van Amsterdam haven van Monacoquote:
Meer aardappel eten dus.quote:
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.quote:Op maandag 13 december 2021 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met zn allen in de grachten van Amsterdam haven van Monaco
Gezellig met z'n allen aan de eettafelquote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.
Mag toch niet meer dan x man bij.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen aan de eettafel
Daar wil ik wel wonen.quote:Op maandag 13 december 2021 10:08 schreef Karzai het volgende:
En krijgt ie een postzegel en een straatnaam?
Die had het te druk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:11 schreef Karzai het volgende:
Denk dat rutte hem wel gebeld heeft gisteren
Woont die nog in Hasselt? dat is vlakbij, dan wip ik even langs.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij z'n moeder thuis toch.
Beetje meeting houden, slap ouwehoeren, pizza bestellenquote:
quote:De autoriteiten in de Zuid-Koreaanse stad Bucheon gaan positief geteste mensen vanaf januari volgen met behulp van bijna 11.000 beveiligingscamera's, gezichtsherkenning en kunstmatige intelligentie. Het systeem bekijkt de bewegingen van positief geteste mensen, houdt in de gaten of ze contact hebben met anderen en of ze wel een mondkapje dragen, meldt persbureau Reuters.
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheidquote:
Ik pak de emmers water vast.quote:Op maandag 13 december 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheid
straks moeten we het opnemen tegen robots met een vriendelijke terminator
Jep, hellend vlak.quote:
Het is wel erg lekkerquote:Op maandag 13 december 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Weer aan de thee met sinaasappel en gember. Geen idee of het zo gezond is.
Ligt er ook aan hoe dun je je gember snijdt. Heb wel eens gember thee gehad waar ze het met een dunschiller ofzo gesneden hadden. Dat trok toch flink veel smaak eruit. Die was een stuk sterker dan ik had verwacht met maar 3 plakjes er inquote:Op maandag 13 december 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen heb ik de verhouding niet altijd goed qua smaak.
Ik maak plakjes voor een groter oppervlak. Soort aardappelschijfjes.quote:Op maandag 13 december 2021 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe dun je je gember snijdt. Heb wel eens gember thee gehad waar ze het met een dunschiller ofzo gesneden hadden. Dat trok toch flink veel smaak eruit. Die was een stuk sterker dan ik had verwacht met maar 3 plakjes er in
Ik doe meestal kleine plakjes en dan snijd ik zo'n 3 tot 4 cm gember opquote:Op maandag 13 december 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak plakjes voor een groter oppervlak. Soort aardappelschijfjes.
O nee ik doe veel minder.quote:Op maandag 13 december 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe meestal kleine plakjes en dan snijd ik zo'n 3 tot 4 cm gember op
Muntthee is zeker ook populair?quote:Op maandag 13 december 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind het ook vies
wel zeer populaire bestelling op werk
Bestel ik ook vaakquote:Op maandag 13 december 2021 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntthee is zeker ook populair?
Kan ook nog Blade Runner of Demolition Man wordenquote:Op maandag 13 december 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al die science fiction films worden uiteindelijk toch gewoon de werkelijkheid
straks moeten we het opnemen tegen robots met een vriendelijke terminator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |