Dat is heel makkelijk uit te leggen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het rare is.. dat ondanks dat Norris beter is... de Brits ( lees: Sky) een voorkeur lijken te hebben voor Russel.
Nooit begrepoen, unless he sucks dick.
Ja, dat klopt. Maar dat is natuurlijk wat anders dan jezelf als grote visionair te presenteren die had al gelijk wist dat Perez "de beste keuze voor dit jaar" was.quote:Op maandag 13 december 2021 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..] FUck it. Toen hij thuis moest geven was hij er.
Zou het dat zijn? Want ze hypen Russel.. en downplayen Norris.quote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk uit te leggen.
Toto en Mercedes hebben belachelijk veel macht en een geniale media power (lobby). Dat zie je nu weer.
Kan best... maar op welke zou ijj je geld zetten bij gelijke auto's?quote:Op maandag 13 december 2021 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is Russell. En die was in de opstapklassen beter dan Norris hoor
Norris is niet beter dan Russellquote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto en Mercedes hebben belachelijk veel macht en een geniale media power (lobby). Dat zie je nu weer.
Russellquote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan best... maar op welke zou ijj je geld zetten bij gelijke auto's?
Mwah, da's een hele kwetsbare relatie, de Britse pers en Hamilton gaat alleen goed als HAM zijn mond houdt over BLM en dergelijke.quote:Op maandag 13 december 2021 01:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ronald van Dam?quote:Op maandag 13 december 2021 01:01 schreef RAVW het volgende:
ik weet niet zijn naam maar in de jaren 90 was er ook een jaar waar zo irritant mannetje van verslaggever was ... weet even zijn naam niet .. kan ook begin 2000 zijn geweest
Dat was vrij duidelijk jaquote:Op maandag 13 december 2021 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough...
Ik andersom!
Ik ga Mol missen, heel erg, ik wil emoties samen met kennis ipv van saai en kennis.quote:Op maandag 13 december 2021 00:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik wel. In de jaren '90 was hun voorbeschouwing op de race altijd goed. Heb daar best wel wat van opgestoken.
Ben geen fan van de persoon Mol maar hij heeft vooral in de 1e jaren veel voor de F1 in Nederland gedaan.
Buro Land Managementquote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, da's een hele kwetsbare relatie, de Britse pers en Hamilton gaat alleen goed als HAM zijn mond houdt over BLM en dergelijke.
kan wel jaquote:
Ik weet het niet. Ik denk echt 50/50, maar hoe Russell zich nu gedraagt gaat het hooguit een Bottas 2.0 zijn zolang Lewis daar rijdt. Kan soms een snel rondje rijden, maar maakt ook domme fouten.quote:Op maandag 13 december 2021 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is niet beter dan Russell
Russel gaat ten onder aan arrogantie en ego.quote:Op maandag 13 december 2021 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk echt 50/50, maar hoe Russell zich nu gedraagt gaat het hooguit een Bottas 2.0 zijn zolang Lewis daar rijdt. Kan soms een snel rondje rijden, maar maakt ook domme fouten.
Dat kan Norris ook, maar qua racecraft vind ik Norris niet echt onderdoen als je zien wat hij dit jaar met Ricciardo heeft gedaan.
Andere mensen verwachten dat een commentator niet achterlijk veel fouten maakt en coureurs niet verwisseld. Of bandencompounds verwisseld. Of pas 5 ronden later ziet dat de 1 de ander heeft ingehaaldquote:Op maandag 13 december 2021 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
Fouten maken me niet zo veel uit, ik kijk zelf toch ook ^^
Trustequote:Op maandag 13 december 2021 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen te slapen
Het was ook vreemd dat er tijdens de SC eerst de call was dat gelapte auto's níet mochten inhalen, waarna dat enige tijd later opeens tóch mocht.quote:Op maandag 13 december 2021 00:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:
En dan krijg je de SC en weet je dat het een finish achter de SC wordt maar op de een of andere manier mogen een paar achterblijvers er tussenuit en paar seconden later is de SC weg (een ronden of 2/3 eerder dan anders) en wordt er één ronde geracet. Iedereen weet dat dit discutabel is en Mercedes tekent na de finish direct meerdere protesten aan en op dit moet komt wellicht een derde en voorlopig laatste protest. Dit kan nog lange tijd duren voordat het definitief is.
Dat denk ik ook, ik denk eigenlijk dat niemand van de ""jonkies"' zo cool is als Max.quote:Op maandag 13 december 2021 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Russel gaat ten onder aan arrogantie en ego.
Owh, ik ben een stuk minder gecharmeerd van Russell nu.quote:Op maandag 13 december 2021 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk echt 50/50, maar hoe Russell zich nu gedraagt gaat het hooguit een Bottas 2.0 zijn zolang Lewis daar rijdt. Kan soms een snel rondje rijden, maar maakt ook domme fouten.
Dat kan Norris ook, maar qua racecraft vind ik Norris niet echt onderdoen als je zien wat hij dit jaar met Ricciardo heeft gedaan.
Exact...quote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik denk eigenlijk dat niemand van de ""jonkies"' zo cool is als Max.
Leclerc maakt ook teveel fouten, nog steeds.
Norris, misschien als ie alles serieus gaat nemen.
Norris is te gretig. En als die gretigheid dan mis gaat is hij tig races van slag en presteert hij helemaal niks.quote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik denk eigenlijk dat niemand van de ""jonkies"' zo cool is als Max.
Oh, dat gaat snelquote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik ben een stuk minder gecharmeerd van Russell nu.
...
Hey niet zeuren over Schumacher, dan zijn wij geen vrienden meer hoor ....quote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was ook totaal NIET gecharmeerd van Michael Schumacher. Maaar dat betekent niet dat hij niet kon racen.
Russell...quote:Op maandag 13 december 2021 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact...
Als ik jonkies zou moeten classificeren:
1. Norris
2. Leclerc
5. Russel
Ja met Allard en Ruud ter Weijden (??).quote:Op maandag 13 december 2021 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Met Allard en Ruud? Toen was Mol ook al schijtirritant. Maar ik heb er toen als absolute leek zeker wat van opgestoken
Maar hij vind zichzelf echt té geweldig. En Jack is nog erger
![]()
Nou, Leclerc werd later in het seizoen toch echt afgedroogd door Sainz, maakt echt rookie mistakes nog steeds.quote:Op maandag 13 december 2021 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact...
Als ik jonkies zou moeten classificeren:
1. Norris
2. Leclerc
5. Russel
Ik ook niet, had echt een hekel aan Schumacher.quote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was ook totaal NIET gecharmeerd van Michael Schumacher. Maaar dat betekent niet dat hij niet kon racen.
Ja dit, en dat heeft Leclerc ook. misschien is Sainz wel de grote winnaar?quote:Op maandag 13 december 2021 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Norris is te gretig. En als die gretigheid dan mis gaat is hij tig races van slag en presteert hij helemaal niks.
Fair enough.. maar ik zie Sainz niet echt als rookie... of is hij dat? ben ff kwijt hoe lang hij al rijdquote:Op maandag 13 december 2021 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, Leclerc werd later in het seizoen toch echt afgedroogd door Sainz, maakt echt rookie mistakes nog steeds.
Niet NU, nu. Sinds de laatste races vh seizoen waarbij hij op twitter in de reet van Hamilton/Toto/Mercedes kroopquote:
garry heeft het geprobeerd, niet gelukt, budget van MB was opquote:Op maandag 13 december 2021 01:07 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het was ook vreemd dat er tijdens de SC eerst de call was dat gelapte auto's níet mochten inhalen, waarna dat enige tijd later opeens tóch mocht.
Dat toont wel een beetje de twijfel en inconsistentie bij de FIA aan die we het hele seizoen al zien. Het is wat mij betreft ook niet direct partijdigheid maar simpelweg inconsistentie. Al blijft het uiteraard lastig om verschillende incidenten een-op-een te vergelijken.
Het geeft de Britten in ieder geval weer voer om maandenlang door te blijven janken, terwijl het ze dit jaar ook vaak genoeg heeft meegezeten. Maar het laatste blijft toch altijd het meeste hangen.
Net zolang als Max, samen begonnen bij Toro Rosso in 2015quote:Op maandag 13 december 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough.. maar ik zie Sainz niet echt als rookie... of is hij dat? ben ff kwijt hoe lang hij al rijd
Ik had en heb een pleurishekel aan die man.quote:Op maandag 13 december 2021 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hey niet zeuren over Schumacher, dan zijn wij geen vrienden meer hoor ....
Edit: Too much~!quote:Op maandag 13 december 2021 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet NU, nu. Sinds de laatste races vh seizoen waarbij hij op twitter in de reet van Hamilton/Toto/Mercedes kroop![]()
Dat wil echter niet zeggen dat hij niet kan racen
En je emigreert tochquote:Op maandag 13 december 2021 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hey niet zeuren over Schumacher, dan zijn wij geen vrienden meer hoor ....
nah....die kan niet tegen drukquote:Op maandag 13 december 2021 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind Sky echt afschuwelijk dit jaar, terwijl ik echt pro was some years ago.quote:Op maandag 13 december 2021 01:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja met Allard en Ruud ter Weijden (??).
En met de huidige mogelijkheden van F1tv heb je geen commentaar meer nodig. Laatste races heb ik met minimaal geluid op de main gekeken en dat beviel me bes.
Ik vanaf die race dat ie zo tekeer ging tegen Bottas.quote:Op maandag 13 december 2021 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet NU, nu. Sinds de laatste races vh seizoen waarbij hij op twitter in de reet van Hamilton/Toto/Mercedes kroop![]()
Dat wil echter niet zeggen dat hij niet kan racen
Rookie ben je slechts in je 1e jaar F1quote:Op maandag 13 december 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough.. maar ik zie Sainz niet echt als rookie... of is hij dat? ben ff kwijt hoe lang hij al rijd
Nee, bedoel meer dat Leclerc niet zo goed is als men denkt. Sainz was steeds een klasse beter. Leclerc maakt veel rookie mistakes, Russell ook.quote:Op maandag 13 december 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alonso rookie is wel mooi 10e geworden dit jaarquote:Op maandag 13 december 2021 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rookie ben je slechts in je 1e jaar F1
Kan hier een heel eind in mee gaan.quote:Op maandag 13 december 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat Leclerc niet zo goed is als men denkt. Sainz was steeds een klasse beter. Leclerc maakt veel rookie mistakes, Russell ook.
Over Norris ben ik het wel met @:Whiskers2009 eens over dat hij fouten maakt en dan een paar races nodig heeft om er weer boven te komen.
Yuki krijgt veel gezeik, omdat hij roekeloos is, maar eigenlijk vind ik hem echt een leuke. Soort van mini-Max. Beetje roekeloos, neemt veel risico, net zo gehaat door Connelly en kan Lewis goed achter zich houden
Het commentaar tijdens de race is nog wel te doen opzich, vooral dankzij Brundle die gewoon neutraal de race bekijkt.... De rest daarentegen...quote:Op maandag 13 december 2021 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind Sky echt afschuwelijk dit jaar, terwijl ik echt pro was some years ago.
[..]
Ik vanaf die race dat ie zo tekeer ging tegen Bottas.
Lights out aND AWAY WE GO!quote:Op maandag 13 december 2021 01:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Het commentaar tijdens de race is nog wel te doen opzich, vooral dankzij Brundle die gewoon neutraal de race bekijkt.... De rest daarentegen...
Brundle is de enige die ik kan hebben ja.quote:Op maandag 13 december 2021 01:15 schreef gbm het volgende:
[..]
Het commentaar tijdens de race is nog wel te doen opzich, vooral dankzij Brundle die gewoon neutraal de race bekijkt.... De rest daarentegen...
Yuki is leukquote:Op maandag 13 december 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat Leclerc niet zo goed is als men denkt. Sainz was steeds een klasse beter. Leclerc maakt veel rookie mistakes, Russell ook.
Over Norris ben ik het wel met @:Whiskers2009 eens over dat hij fouten maakt en dan een paar races nodig heeft om er weer boven te komen.
Yuki krijgt veel gezeik, omdat hij roekeloos is, maar eigenlijk vind ik hem echt een leuke. Soort van mini-Max. Beetje roekeloos, neemt veel risico, net zo gehaat door Connelly en kan Lewis goed achter zich houden
Geen rookie. Niet 1e jaar F1quote:Op maandag 13 december 2021 01:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Alonso rookie is wel mooi 10e geworden dit jaar
Russel gaat je zo teleurstellenquote:Op maandag 13 december 2021 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki is leuk
Leclerc is fors overschat door de Ferrari-cheat
Russell is de laatste races inderdaad niet best, maar ik schat hem vrij hoog in toch. Qua racecraft.
Max was ook een paar jaar lang een gevaarlijk projectielquote:Op maandag 13 december 2021 01:17 schreef RAVW het volgende:
Yuki is inderdaad een leuke rijder maar te wild ..... die moet even nog goede training krijgen om dat er uit te halen , met een beetje mazzel had hij vandaag wel derde geweest
en ik vind hem ook best wel een racer.... kan ook lekker uit zijn dak gaan als het niet goed gaat![]()
![]()
maar goed dat doet Ham ook lol
Die is flink door de mand gevallen dit seizoen inderdaadquote:Op maandag 13 december 2021 01:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Brundle is de enige die ik kan hebben ja.
Vooral Hill is zeur, de tering
Perceptiequote:Op maandag 13 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max was ook een paar jaar lang een gevaarlijk projectiel
Hill is puur brit die zijn stug en zuur ....quote:Op maandag 13 december 2021 01:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Opstapklassen.quote:Op maandag 13 december 2021 01:17 schreef Zwoerd het volgende:
Russell is moeilijk in te schatten aangezien hij in f1 alleen maar in een achterveldauto heeft geraced. Wel vaak goed op de zaterdag, maar ik denk dat we volgend jaar pas echt een oordeel kunnen vellen.
Soort Ricciardo.. leuke vent, maar geen Winnaar.quote:Op maandag 13 december 2021 01:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hill is puur brit die zijn stug en zuur ....
was best een goede rijder
net als DC .. konden rijden maar geen top class
Wie is dat? Ik kijk geen voetbalquote:Op maandag 13 december 2021 01:17 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Hou jij het nou maar bij voetbal ...... man man man
Hahah heerlijk!!quote:Op maandag 13 december 2021 01:19 schreef IxCalypso het volgende:
Morgen staan er zoveel meer filmpjes denk/hoop ik
En nogsteeds volgens sommigen....quote:Op maandag 13 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max was ook een paar jaar lang een gevaarlijk projectiel
Case in point...quote:Op maandag 13 december 2021 01:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 01:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Russel gaat je zo teleurstellen
Engels internationalquote:Op maandag 13 december 2021 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik kijk geen voetbal
quote:Op maandag 13 december 2021 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alhoewel: dat heeft hij al gedaan. Wel buiten de baan
Hill had WDC moeten zijn in 1994.quote:Op maandag 13 december 2021 01:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hill is puur brit die zijn stug en zuur ....
was best een goede rijder
net als DC .. konden rijden maar geen top class
Natuurlijk! Ik kon zijn oma zijn zowatquote:Op maandag 13 december 2021 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben je afgewezen? De Bruut!
Hill had nooit in dat gat moeten duiken, maar even moeten afwachten.... Te ongeduldigquote:Op maandag 13 december 2021 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hill had WDC moeten zijn in 1994.
DC nooit, al had ik wel een zwak voor hem.
Ook daar zijn websites voorquote:Op maandag 13 december 2021 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik kon zijn oma zijn zowat
Daar sta ik gelukkig niet opquote:Op maandag 13 december 2021 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook daar zijn websites voor
Mooi om de zien ... maar prachtig hoe veel mensen op de wereld het gewoon gaaf vinden dat Max gewonnen heeft ....quote:
Wat zei je?quote:Op maandag 13 december 2021 01:26 schreef Evenstar het volgende:
Wel sneu voor alle Mercedes medewerkers dat niemand het heeft over hun constructeurstitel .....
DC is een held. Had altijd de mooiste vriendinquote:Op maandag 13 december 2021 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf een beetje veroorzaakt omdat ze zelf de negatieve kanten opzochten , en zo als je kunt zien ... veel mensen zijn niet zo meer voor Mercquote:Op maandag 13 december 2021 01:26 schreef Evenstar het volgende:
Wel sneu voor alle Mercedes medewerkers dat niemand het heeft over hun constructeurstitel .....
Zijn dat Duitsers of Oostenrijkers?quote:
Niet met DC eens.quote:Op maandag 13 december 2021 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc maakt teveel fouten, als ie dat af kan leren , hij is wel bloedsnel.quote:Op maandag 13 december 2021 01:25 schreef PirE het volgende:
Mijn 2 centen.
Leclerc, heel snel over één ronde maar in de race vaak slordig waardoor hij niet constant is.
Russell, doet zich voor als de ultieme teamspeler voor de bühne. Te aardig en volgens mij gewoon een backstabber. Wel snel maar best vaak betrokken bij incidenten.
was ook de juiste opmerking op het juiste moment beter kon hij het niet verwoorden .......quote:Op maandag 13 december 2021 01:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb al 50x de uithaal van Masi geluisterd denk ik. Wat een geniale opmerking was dat
Masi: Go ahead Toto.
Toto: You have to reinstate the lap before, it is not right.
Masi: Toto ...
Toto: Yes?
Masi: It is called a motor race, okay?
Toto: Sorry?
Masi: We went car racing ....
Ja, heerlijk he?quote:Op maandag 13 december 2021 01:30 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb al 50x de uithaal van Masi geluisterd denk ik. Wat een geniale opmerking was dat
Masi: Go ahead Toto.
Toto: You have to reinstate the lap before, it is not right.
Masi: Toto ...
Toto: Yes?
Masi: It is called a motor race, okay?
Toto: Sorry?
Masi: We went car racing ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |