quote:Op zondag 12 december 2021 22:13 schreef hhh38 het volgende:
We kunnen wel concluderen dat de tactiek van Dubreuil niet werkt.
"What do you think of Max Verstappen?"quote:Op zondag 12 december 2021 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt wel tijd dat Stolz kennismaakt met Bert.
In beide sporten hebben ze een paar vrouwen die op een echt goede dag aansluiting hebben bij de subtop, bij de mannen is er niet echt iets noemenswaardigs. In 2016 op de Jeugdspelen in Lillehammer wel episch goud in de single mixed in het biatlon door Noorwegen eruit te sprinten, maar echt doorbreken zat er voor beiden niet in (ze doen nog wel allebei mee, ook in de World Cup).quote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef Felagund het volgende:
Zijn er ook goede Chinese langlaufers of biatleten @:Heywoodu?
Daarom hup Kosaka.quote:
Mooi man, je camera op de verkeerde lijn richtenquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wilde ook even huilen over het camerawerk.
Scheelt ook dat er een hoop toppers helemaal of een deel van de onderdelen skippen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef Arcee het volgende:
Er zijn wel eens enerverender Calgary-schaatsweekends geweest.
Niemand anders wilde het doen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:52 schreef wimderon het volgende:
Waarom staat Albertus Hoolwerf in de basis zo meteen?
Jansman staat nu reserve, dat leek me toch wel een betere optie. Tenzij die niet wilde inderdaad.quote:
Andere optie is dat de bondscoach nu na de overwinning van gisteren iets teveel verwachtingen van Albertus heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jansman staat nu reserve, dat leek me toch wel een betere optie. Tenzij die niet wilde inderdaad.
Aan de doorkomsttijden van de DQ's en die van Pechstein/Gomez te zien zou dat laatste kunnen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van hoe al die mensen in de finale mass start kwamen. Die columbiaanse was 13e, en pechstein 9e, ik dacht dat de top 8 doorging. Of zijn er allerlei mensen shorttrack-style advanced?
Iets met gehinderd worden ofzo? Ik zie anders ook geen logische verklaring.quote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van hoe al die mensen in de finale mass start kwamen. Die columbiaanse was 13e, en pechstein 9e, ik dacht dat de top 8 doorging. Of zijn er allerlei mensen shorttrack-style advanced?
Vandaag 1.12 in Alkmaar. En nou is dat niet de snelste baan, maar die gaat zich er nooit tussen rijden bij het OKT. (en ik betwijfel of ie zich nog kan motiveren om na dit seizoen door te gaan)quote:Op zondag 12 december 2021 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, Verweij zou ook wel in het team passen als ie ooit weer benen heeft.
Gewoon nog wat ongemakkelijk voor de camera's?quote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Hier zit nog niet zo heel veel leven in he
Zouden ze niet gewoon Mantia en Quinn opstellen daar? Hij haalt wel gemakkelijk de finale, maar daar was het niet echt een succes.quote:Op zondag 12 december 2021 23:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denk niet dat Mantia heel blij is dat Stolz graag de mass start wil winnen.
Ik weet niet hoe zwaar het resultaat van evt trials telt. Als niemand daar durft te ontsnappen wint Stolz de sprint. Maar goed, als ze op de spelen consequent rondjes 25-26 rijden dan houdt ie dat waarschijnlijk niet vol en ben ik het er helemaal mee eens dat Mantia een grotere kanshebber is.quote:Op zondag 12 december 2021 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon Mantia en Quinn opstellen daar? Hij haalt wel gemakkelijk de finale, maar daar was het niet echt een succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |