Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kontquote:Op zondag 12 december 2021 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Lastig om hier wat van te zeggen. Op de tekst afgaand is dit bijna een one night stand geweest zoals wel meer. Maar er zullen wellicht een heleboel dingen gewoon niet staan
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.quote:Op zondag 12 december 2021 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg dronken zijn is mij niet vreemd, waar was haar vriend? En haar vriendin die wist dat er een vreemde in haar bed lag. Toedeledokie. Achteraf kijk je een hoe in haar kont
Ken het ook wel , maar niet in deze contextquote:Op zondag 12 december 2021 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je?
Ken het nog van vroeger
"When Johnny comes marching home"
Een oud volksliedje uit de VS.
De context is: Na de strijd thuis komen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken het ook wel , maar niet in deze context
Het is niet vrolijk ..quote:Op zondag 12 december 2021 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De context is: Na de strijd thuis komen.
Ken je de text? Het is juist wel vrolijkquote:
Oh jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Is het soms je eigen knutselwerk?quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Zeg het maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg het maar...Tl,DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
YYRquote:
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jaEn die gozer mag bloeden. Wat een wereld.
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?quote:Op zondag 12 december 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb zeer recentelijk Bombshell nog gekeken, waarin een mediamagnaat vrouwelijk personeel sexueel misbruikt op het werk. Ook erg sterk geacteerd. Aanvankelijk hadden ze lol en zagen ze het niet aankomen tot er geen "terugweg" meer was. En hoe ze zich daarna sterk hielden. Kon prima me inleven.
Als ik bij mijn baas moet komen en het is gezellig verwacht ik toch ook niet dat hij ineens zijn kampioentje tevoorschijn haalt en zegt: doe het of anders heb je een zeer groot probleem. Was ik een vrouw geweest, dan zou ik altijd bewapend willen zijn.
Jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haar vriendin DACHT dat die man al weg was.
Volgens mij wel ja, dat was in ieder geval 1 van die Fox blondjesquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
FOX jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dat over FOX en Megan Kelley?
Ik ken hem, lied uit de Amerikaanse burgeroorlog.quote:Op zondag 12 december 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de text? Het is juist wel vrolijk
Ze ropepen zelfs steeds Hoeray Hoearay !
Dat zal idd ook eens tijd worden ook.quote:Op zondag 12 december 2021 20:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben blij dat er ook wel meer naar buiten komt wat geestelijk en lichamelijk misbruik tegenover mannen in de openheid is. Dat is een onder geschoven kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |