Ter infoquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat hele tijd ruftjes. Uit vreugde denk ik
Feestruftjes.
De laatste optie staat openquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef TjjWester het volgende:
Wat staat er nu nog open???
Ze kunnen protest indienen tegen deze beslissing.
Ze kunnen protest indienen bij de FIA hoofddirectie, dan gaat een onafhankelijke commissie onderzoek doen.
Ze kunnen protest indienen bij de CAS.
Nog iets gemist??? Hoop dat Lewis zijn werk doet en alles laat rusten.
ZIEDENDquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Mylene het volgende:
De Engelse fans zijn echt viesmad, zo zuur, op Twitter.
En daarna eventueel nog naar Parijs (weet niet wat daar zit)?)quote:
En dan zendt de NOS dat uit....quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Lol vrouw bij NOS journaal ging tijdens laatste ronde naar de wc![]()
![]()
![]()
track position was belangrijker......wat een keiharde blunder.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat Hamilton geen nieuwe bandjes kreeg tijdens de SC.
Michael... No Mikey! No, no, no Mikey! That's not the roght decision!quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Nergens. Alles is dicht.quote:
Niet nodig, Toto heeft zichzelf al voor lul gezetquote:Op zondag 12 december 2021 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
Kan Rico Verhoeven niet even met Toto gaan 'praten'?
Ik maakt vandeweek de grap: M. Schumacher DNF en die werd weggemod.quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Schumacher nog steeds de beste aller tijden
suck it Hamilton
Toe maar, Taxichauffeur voor groepen?quote:Op zondag 12 december 2021 20:14 schreef Sfancta het volgende:
Mijn Vito is opeens 70% in waarde gedaald.
quote:Verstappen blijft wereldkampioen
Het hoge woord bij de FIA is eruit. Max Verstappen blijft wereldkampioen, nadat de autosportfederatie beide protesten van Mercedes heeft afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |