Ze hebben geen experts.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wijdt Ziggo hier niet gewoon een uitzending aan, waar ze buiten staan en speculeren over wat er gaat gebeuren experts hun visie laten geven?
Kan niet. Daarnaast hebben de stewards Max als schuldige aangewezen dus protest zou dom zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk krijgt Mercedes te horen dat Hamilton straf krijgt voor buiten de baan rijden in de ronde 1
Ze kunnen toch speculeren, net als in die voorbeschouwing van bijna twee uur?quote:
quote:
Beide uitkomsten zijn slecht voor de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik voorspel je: als Max de winst en titel houdt, dan is het gedoe nog niet afgelopen.
CAS, rechtszaak, whatever.
Wie heeft er dan nog echt zin in 2022?
Arm Viaplay.
Zou hem wel goed staan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
er gaan geruchten dat Hamilton aan Wolff gevraagd heeft om de protesten in te trekken
Alstijd als Connely steward is dan krijgt Max wel straf inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 19:53 schreef vosss het volgende:
Ik hoop echt dat Connelly NOOIT meer bij de stewards zit.
Zou me niet verbazen. Wie weet helpt dat wel tegen eventuele CAS-proceduresquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
er gaan geruchten dat Hamilton aan Wolff gevraagd heeft om de protesten in te trekken
Dat zou erg sportief van hem zijnquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
bron?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht dit waar zijn, eeuwig respect voor Lewisquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ze liever zo winnen dan zo verliezenquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar als Mercedes en Hamilton wil je toch niet op deze manier winnen?
Sportief... maar gaan die geruchten?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |