Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgenquote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hooguit een reprimande hahaha
"Say Hi to them"
That's Grand Prix racing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:43 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Sportief? De titels als cadeautje overhandigen is nooit sportief.
Hier zou het over moeten gaan, dit is racen en dit willen we zien. Behalve de haters.quote:
Lach maar een eind weg, er is hier één (verdiende) winnaar.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Alex Albon zit op 2min40, hij is de eerste die je hoort na start/finish: "OH MY GOD MAX!!!"quote:
Logisch, ze hebben geen andere keuze dan dit beroep grondig te behandelen. Lijkt me zeer terecht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Wat maakt de Fia hier ook weer een poppenkast van. Sjezus.
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjesquote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Echt he. Eigenlijk is het hele seizoen al veel te veel gezeik achter de groene tafel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjes
Eens, maar ik denk ook dat ze eerst wat tijd hebben besteed aan Toto om te proberen hem over te halen om dit protest in te trekken omdat het gewoon de hele sport in diskrediet brengt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Mwa, volgens mij is maar een heel klein deel van de fans bezig met de tweets en info die hier nu voorbij komt over stewards etc. Grootste deel viert gewoon feest denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Tot een paar weken geleden had hij er ook 0 in 2021.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgen
Max heeft wel een mooie verzameling bij elkaar gespaard in zo'n seizoen. 2020 heeft hij er 0 verdiend
Er bestaat ergens een lijstje van. WK finale 2010 zal daar ook wel bij staan.quote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef raptorix het volgende:
Was het topic trouwens ook snelste vol? Weet record niet, maar volgens mij iets van 2.5 minuut tijdens 9/11?
Slechte verliezers zijn het welquote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes appealt gewoon tegen alles: tegen de SC, tegen inhalen achter SC, tegen weaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |