Vooral de wintersport, maar toch.. jezelf en anderen goedmensch schouderklopjes geven is ook altijd leuk (niet te hard, prik doet nog zeer).quote:
Ik neig daar ook steeds meer naar moet ik zeggen ...quote:Op maandag 13 december 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel handig om 5k te pinnen en ergens in je huis op te slaan.
Daar is ze weer onze onheilsvoorspeller.quote:De omikronvariant van het coronavirus is besmettelijker dan de deltavariant en kan in Nederland binnen enkele weken tot twee maanden dominant zijn. Dat zegt Marion Koopmans, viroloog van het Erasmus MC, op basis van haar eigen onderzoek en de resultaten uit Zuid-Afrikaanse, Duitse en Britse studies in een interview met de NOS.
Koopmans denkt dat de huidige coronamaatregelen onvoldoende zijn om de besmettingscijfers te laten blijven dalen, zodra de variant dominant is. "We moeten er nu rekening mee gaan houden dat ze niet voldoende zijn, daar is deze variant gewoon té besmettelijk voor."
De viroloog sluit dan ook niet uit dat strengere maatregelen nodig zijn. "Als omikron de nu nog dominante deltavariant verdringt verwacht je dat de maatregelen zoals we die nu hebben, minder effect hebben. Je zult dan iets moeten doen", zegt ze.
Altijd fijn om te weten wat de CCP denkt.quote:Op maandag 13 december 2021 17:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar is ze weer onze onheilsvoorspeller.
Koopmans: omikron besmettelijker, huidige maatregelen mogelijk onvoldoende
Ga maar alvast in je kist liggen met je mondkapje op en kom er pas uit voor de volgende spuit
Ze hebben last van een (angst)stoornisquote:Op maandag 13 december 2021 16:09 schreef _I het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten om maar iets van een reactie te krijgen in hun systemen.
[ twitter ]
PSV Conference Leaguequote:Op maandag 13 december 2021 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben last van een (angst)stoornis
quote:Zuid-Korea zet 11.000 camera's in om positief geteste mensen te volgen
De autoriteiten in de Zuid-Koreaanse stad Bucheon gaan positief geteste mensen vanaf januari volgen met behulp van bijna 11.000 beveiligingscamera's, gezichtsherkenning en kunstmatige intelligentie. Het systeem bekijkt de bewegingen van positief geteste mensen, houdt in de gaten of ze contact hebben met anderen en of ze wel een mondkapje dragen, meldt persbureau Reuters.
Volgens de autoriteiten in Bucheon, in de buurt van Seoul, moet het systeem het bron- en contactonderzoek in de stad ontlasten. Daar wordt vaak 24 uur per dag aan gewerkt. "Het duurt soms uren om camerabeelden te analyseren", meldt de burgemeester van de stad. "Gezichtsherkenning levert de analyse direct." Voor het systeem worden camera's gebruikt die in de hele stad hangen of nog komen te hangen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)euwe-positieve-tests
ik heb vandaag een filmpje geplaats over een stad in China,quote:
Gelukkig geldt dat alleen maar voor de QR-Testmensen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
. Het systeem bekijkt de bewegingen van positief geteste mensen, houdt in de gaten of ze contact hebben met anderen en of ze wel een mondkapje dragen, meldt persbureau Reuters.
hier zit zoonlief voor de 2de keer dit schooljaar thuis vanwege covid contactquote:Op maandag 13 december 2021 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikron
Je verwacht het niet ...
Vanwege de snelle opmars van de omikronvariantquote:Op maandag 13 december 2021 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-dicht-door-omikron
Je verwacht het niet ...
Ik heb laatst mijn oudste 2 weken thuis gehad want wij testen niet.quote:Op maandag 13 december 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zit zoonlief voor de 2de keer dit schooljaar thuis vanwege covid contact
VO
ik ben er wel klaar mee
ik hoopte de laatste keer een QR voor hem te scoren( dan kan hij wel naar de macquote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn oudste 2 weken thuis gehad want wij testen niet.
Ik heb ze net maar vast voorbereid op een weekje extra vakantie
Zolang jij geen aluminiumsmelterij in de bijkeuken draait hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh en als we dan tochbezig zijn:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nter-niet-garanderen
Ik denk dat ik me maar een haard aan ga schaffen
Wat weet zij er nou van?quote:Op maandag 13 december 2021 17:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar is ze weer onze onheilsvoorspeller.
Koopmans: omikron besmettelijker, huidige maatregelen mogelijk onvoldoende
Ga maar alvast in je kist liggen met je mondkapje op en kom er pas uit voor de volgende spuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |