abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202587409
Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
The show must go on folks!

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202587551
Ik vraag me af waarom we over deze soort gebeurtenis niet horen.

Casey in NZ.....

"Ja maar als we niet de maatregelen en vaccinatie hadden was het veel erger geworden hoor!"
Ik geloof er he-le-maal geen ene reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202587754
Net terug van een FvD feestje.

Heerlijk om mij op zijn tijd te kunnen omringen met mensen die nog wel zelf na kunnen denken *O* .
pi_202588168
twitter
pi_202588303
quote:
En dan van July 2009:
https://www.worldjewishco(...)ring-and-organ-trade

Five rabbis were among the 44 persons arrested last week in Brooklyn and New Jersey. They allegedly acted like "crime bosses" in a massive money-laundering and illegal organ trading scandal, according to a New Jersey prosecutor. Several current and former mayors and New Jersey state assemblymen were also arrested in the operation.
.......
Not very kosher is it?
pi_202588531
quote:
Denk er maar over na.. Wat heb je liever, dat je bloed wordt afgetapt een keer of een vaccinatie?

Mooie vergelijking wel. Tieft op met die plicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202588550
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Net terug van een FvD feestje.

Heerlijk om mij op zijn tijd te kunnen omringen met mensen die nog wel zelf na kunnen denken *O* .
Had ons ffkes uitgenodigd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202588789
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vanmiddag kwamen we met wat FvD'ers op het geweldige plan om de volgende te fiksen met de jaarwisseling *O*
  zondag 12 december 2021 @ 19:11:38 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202589004
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja het had me wel interessant geleken om te kijken in hoeverre het beeld dat ik van dat soort bijeenkomsten heb klopt.
Huilen dan.
  zondag 12 december 2021 @ 19:25:01 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202589329
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja het had me wel interessant geleken om te kijken in hoeverre het beeld dat ik van dat soort bijeenkomsten heb klopt.
Aapjes kijken dus, net zoals je hier komt doen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 december 2021 @ 19:28:57 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202589413
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Aapjes kijken dus, net zoals je hier komt doen :{w
Nee hoor, ik wil ook best met mensen in gesprek. Net als hier.
Huilen dan.
  zondag 12 december 2021 @ 19:31:22 #12
451005 Grems
Clown World
pi_202589464
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vermoed dat mensen op feestjes uit zijn op een ander soort gezuig.
  zondag 12 december 2021 @ 19:31:23 #13
189978 controlaltdelete
pi_202589465
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2021 19:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom wil je dat dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 december 2021 @ 19:34:09 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202589526
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Waarom wil je dat dan?
Omdat iedereen er wijzer van wordt wanneer je met mensen spreekt die anders tegen zaken aankijken.
Huilen dan.
  zondag 12 december 2021 @ 19:36:44 #15
189978 controlaltdelete
pi_202589556
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 19:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Omdat iedereen er wijzer van wordt wanneer je met mensen spreekt die anders tegen zaken aankijken.
Nee hoor, merk ik helemaal niks van bij jou.
  zondag 12 december 2021 @ 19:38:25 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202589587
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat verbaast me niks.
Huilen dan.
pi_202589718
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gezellig hoor,met een neerbuigende bullshitter feesten, nee dankje.
  zondag 12 december 2021 @ 19:56:35 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202589950
En wat zijn we weer ontzettend aardig.
Huilen dan.
pi_202590387
twitter

Markie..
pi_202590595
quote:
17s.gif Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
En wat zijn we weer ontzettend aardig.
Doe jij max 4 personen met kerst? :)

Hoor ze nog zeggen dat kerst sowieso door zou gaan, met hun snelle en doortastend handelen.
  zondag 12 december 2021 @ 20:27:40 #21
189978 controlaltdelete
pi_202590748
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef _I het volgende:

[..]

Hoor ze nog zeggen dat kerst sowieso door zou gaan, met hun snelle en doortastend handelen.
Is het een maatregel of is het een advies? Kunnen de goede burgers weer gaan loeren een rondje maken met de hond en schande roepen als ze zien als buurtgenoten over de quotum gaan. "Henk!! .. het hele huis zat vol daar bij Ans en John".
pi_202590822
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 20:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is het een maatregel of is het een advies? Kunnen de goede burgers weer gaan loeren een rondje maken met de hond en schande roepen als ze zien als buurtgenoten over de quotum gaan. "Henk!! .. het hele huis zat vol daar bij Ans en John".
Het is nu alleen nog geroddel.

Ze mogen bellen van me. #ikdoenietmee
  zondag 12 december 2021 @ 20:32:57 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202590863
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 20:20 schreef _I het volgende:

[..]
Normaal stond er rond kerst altijd wel een loeihard feestje op de planning, maar dat feest (hihi) gaat dit jaar sowieso niet door. Familiebezoek zal beperkt zijn, ook omdat mijn pa al redelijk op leeftijd is (85) en verder weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Misschien wat met vrienden, maar ook dat zal geen gigantische happening worden.

Of het aantal aanwezigen continu <= 4 is durf ik niet te garanderen, maar ik beperk m'n contacten wel degelijk.

quote:
Lol snel en doortastend handelen hou op met me.

;(
Huilen dan.
pi_202591078
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 20:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Normaal stond er rond kerst altijd wel een loeihard feestje op de planning, maar dat feest (hihi) gaat dit jaar sowieso niet door. Familiebezoek zal beperkt zijn, ook omdat mijn pa al redelijk op leeftijd is (85) en verder weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Misschien wat met vrienden, maar ook dat zal geen gigantische happening worden.

Of het aantal aanwezigen continu <= 4 is durf ik niet te garanderen, maar ik beperk m'n contacten wel degelijk.
[..]
Lol snel en doortastend handelen hou op met me.

;(
Beetje rebellie mag wel. :P

Het wordt een lange donkere winter. Doe dan maar een meter sneeuw! :s)
  zondag 12 december 2021 @ 20:45:05 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202591115
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2021 20:43 schreef _I het volgende:

[..]
Beetje rebellie mag wel. :P

Het wordt een lange donkere winter. Doe dan maar een meter sneeuw! :s)
Ik ben een ongehoorzamere burger dan je wellicht zou vermoeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 12-12-2021 20:50:17 ]
Huilen dan.
pi_202591277
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 20:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ben een ongehoorzamere burger dan je wellicht zou vermoeden.
Haha heb er weinig verwachtingen bij, hoor. Probeer zo weinig mogelijk te oordelen.

Was gewoon benieuwd. Heb weinig last van de maatregelen, maar niet met de hele familie kerst vieren zit er gewoon niet in.
  zondag 12 december 2021 @ 20:56:52 #27
189978 controlaltdelete
pi_202591313

oké..
pi_202591333
quote:
pi_202591439
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

oké..
Weer een vermoeden die waarheid zou worden.

Opgeblazen getallen en verdienmodel. Twee dus.
  zondag 12 december 2021 @ 21:06:21 #30
189978 controlaltdelete
pi_202591452
quote:
A baby whose mother received two COVID vaccine shots during her last trimester of pregnancy was born bleeding from his mouth and nose, and died the day after his birth, according to a recent report to the U.S. government’s Vaccine Adverse Event Reporting System from a foreign “regulatory authority.”

Baby of ‘fully vaccinated’ mom dies after born bleeding from mouth, nose: VAERS report

Mijn maag draait om van dit artikel.
  zondag 12 december 2021 @ 21:20:45 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202591664
quote:
Uit het VAERS-report:

The cause of death was not reported. It is unknown if an autopsy was performed. For mRNA-1273 (Moderna COVID-19 Vaccine) (Transplacental), the reporter did not provide any causality assessments
Huilen dan.
pi_202591944
quote:
Ja niet okay.

En sowieso dat het kan gebeuren.
Met dat gegeven wilt de staat je het vaccin dus opdringen..

Side effects bestaan niet in dat narratief. Het zal wel Omicron geweest zijn net na de vaccinatie...

Stap 1 is gewoon eerlijk te zijn en goede data verzorgen.

Ik vind de hoge oversterfte maar verontrustend, ben benieuwd wat er uit dat onderzoek ggaat komen en of ze vaccinatie status mee gaan nemen.
pi_202592513
Brazilian Ministry of Health suffers cyberattack and COVID-19 vaccination data vanishes ^O^

https://www.zdnet.com/art(...)ation-data-vanishes/

50Tb aan data, best veel voor 200miljoen inwoners.

wat moeten ze allemaal in dat database opslaan toch naam,leeftijd,geslacht, ID nummer. en welke vaccine ze hadden genomen op welk tijdstip?
kan makkelijk in een database van 50Gig.
pi_202592626
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:19 schreef Mytho het volgende:
Brazilian Ministry of Health suffers cyberattack and COVID-19 vaccination data vanishes ^O^

wat moeten ze allemaal in dat database opslaan toch naam,leeftijd,geslacht, ID nummer. en welke vaccine ze hadden genomen op welk tijdstip?
Das idd wel een absurde hoeveelheid data.
  zondag 12 december 2021 @ 22:30:58 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202592664
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 22:19 schreef Mytho het volgende:

Ik maak eruit op dat het niet alleen om vaccinatie-gerelateerde gegevens gaat, maar om gegevens waaronder vaccinatiedata. Ons ministerie van volksgezondheid houdt zich ook met meer dan coronavaccinaties bezig.
Huilen dan.
pi_202593250
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mja wat voor beeld heb je dan? :)

Ik ga het niet spannender maken dan het is. Gewoon een paar 100 man bij elkaar in een cafe zaal die net als anno 2019 slappe klets staan te verkopen tegen elkaar onder het genot van een biertje en bitterbal met mosterd.

Het zal je verbazen misschien maar we hebben het heel weinig over corona of de surrealistische wereld van vandaag gehad eigenlijk.

Het was gewoon ... normaal :?

Alsof niemans het woord corona kende. Ik kende het ook niet tot ... februari 2020 denk ik zoiets?

Gewoon chill dus :Y
pi_202593682
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 23:09 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik ga het niet spannender maken dan het is. Gewoon een paar 100 man bij elkaar in een cafe zaal die net als anno 2019 slappe klets staan te verkopen tegen elkaar onder het genot van een biertje en bitterbal met mosterd.

voor de elite is het gewoon normaal om te eten zoals voor 2019.

wat mondkapje, en afstand houden?
pi_202593784
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Tingo het volgende:
Covid: Omicron study suggests major wave in January
https://www.bbc.com/news/uk-59621029

The UK is facing a substantial wave of Omicron infections in January without further restrictions, scientists say.

The number of deaths from the variant by the end of April [b]could range from 25,000 to 75,000 depending on how well vaccines perform, they said.
[/b]
But the experts behind the study said there was still uncertainty around the modelling.

And another scientist who is not linked to the research said the study's worst case scenarios were unlikely.
........
Wazige bullshit dus.
We hebben de afgelopen jaar gezien dat de meest wazige onzekere bullshit door voorspeld door "experts" de meest vrijheidsbeperkende maatregelen legitimeert. Let maar op, die gaan over een paar weken helemaal op slot doordat er weer nieuwe modelletjes bedacht zijn die genoeg schrik aanjagen om weer complete lockdowns aan te kunnen kondigen. Het is allemaal zo ontzettend voorspelbaar geworden, dit gaat ieder jaar weer door op dezelfde manier.

Hier in Nederland ook, kap eens met het verlengen van die maatregelen voor twee weken en maak het volk gewoon duidelijk dat jullie weer van plan zijn om de boel weer tot mei dicht te houden.

Ze zouden nu eigenlijk ook alvast de lockdown voor vanaf oktober 2022 aan kunnen kondigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeVerzamelaar op 13-12-2021 00:14:23 ]
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 13 december 2021 @ 00:15:01 #39
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202593819
Geen zin meer om te reageren, het is echt te dom voor woorden.
pi_202593829
Wanhopige posts van iemand uit Japan:

1
I am vaxxed. I turned it down three times when it was offered by various employers. I was dead set against it. Still am. I am likely to lose my jobs over mask mandates and become unemployable which will likely lead to being forced to return to the US from Japan for the first time to live in more than 20 years, leaving my family behind. Yet I got this cursed shot. If I did not, then my child would be denied school if I have any covid like symptoms. I always have covid like symptoms due to allergies. So he would be denied an education unless I got the shot. So I did. I pray that if it is to do me in, that it does so before they try to give in to my son. You folks who have stayed resolute ARE the pure bloods. We, the vaxxed, spread this virus more than you. We are less likely to fend off later mutations of the virus than you are. We have turned ourselves into superspreaders of the disease and very well may have exerted enough evolutionary pressure to keep this nonsense going much longer than it otherwise would and creating a bigger mess for you to clean up afterwards. It very well may be the case that the existence of us, the vaxxed, threaten your very existence. The time for hurt feelings is past. If any of my fellow vaxxed complain, tell =us all to go pack sand. Call as you see it. Just my 2 cents worth, for what they are worth.

That said, you are the author and have many concerns to worry about. I respect your call.

2
True. All true. However, those of us who vaxxed regardless of how or why, our fates are sealed. We need to prevent the unvaxxed from getting vaxxed. At all costs.

Now, there may be a better way than the terms used but reason is not going to get it done. People are panicked and thus can not be reasoned with. I hope I am wrong, but it seems that the only way is through a fear that is greater than what they now have. It’s like we are try to stop a stampeded of buffalo from running off a cliff.

3
Thank you, but you don’t understand. IF something is to happen because of the shot, I want it to happen as soon. I see no other way to keep my son safe from getting the shot. His is 8 and everyone around my is vaxx crazy. I do not want him to get this shot.

4
That is a great point. Yes, not just with the shot, but with masks and wiping and all of it. They have no problem spreading their pain and suffering to others, pressuring them to make the same damned fool decision we did. Why should you care about how we feel? The goal is to protect those who have yet to get the shot. We who have, forget about us. There is nothing you can do for us.

5
That won’t help you save those who are waiting to get vaxxed. There are parents begging and pleading to be able to get the shots for theirs kids. They will not even now you are nearby, forget them hoping to hear your polite gestures. They need to be jolted back to rationality OR given a bigger fright than that which is driving them to get their kids vaxxed.

6
Missing the point. Such people can not cause you to get sick. The are also not likely to try to force you to undergo what they did. Those of us, such as myself, who chose to get the shot for whatever reason have to live with the results. No one can change those results. Forget about us. Focus on saving those who have yet to get the shot. If you have to paint us as ogres to scare the bejesus out of those who are leaning towards the shot for themselves or, God forbid, for their child, have at it. We made our bed, don’t cry about us having to lie in it.

7
I have nursing students dining disposable gloves when they come into the classroom to spray down and wipe their desks and chairs before and after class wearing masks. My medical technician vocational school demanded that I wear a mask for online classes I conducted from my own home. One of my medical schools has a multi page list of what we are must and must not do at work, during the commute and at home. I am not to dine with anyone out side my house not converse with my family while eating and we are to dine separately. “Snuggling” is expressly prohibited. Yesterday they sent out the booster schedule for all the med. students, all of whom will unthinkingly get it. I, of course do not follow any of this nonsense, but you really think anyone has a prayer taking sense to such people? That day has passed. That battle was lost. Time to move on. We, the vaxxed, are dead to you. Save the remaining unvaxxed.

https://boriquagato.subst(...)on-mildness/comments

😢
pi_202593924
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2021 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
Geen zin meer om te reageren, het is echt te dom voor woorden.
Besef he. Het hebben van strenge beperkingen op veel plaatsen wereldwijd nadat vaccins gedurende het grootste deel van een jaar beschikbaar zijn geweest en gepresenteerd als uitweg uit de crisis, suggereert dat er geen exit-strategie voor dit alles is. Talloze landen hebben gezegd "we zullen nu met covid leven" en gingen verder met het in wezen weer afsluiten van de samenleving of het treffen van allerlei maatregelen.

Het is overduidelijk dat er op dit moment geen uitweg uit dit alles is. Wat moet eigenlijk voorkomen dat lockdowns en beperkingen de volgende winter terugkomen? Covid gaat nooit weg, we kunnen elke winter golven hebben die erger kunnen zijn dan de griep. De vaccins werken niet en de ziekenhuiscapaciteit zal jaren ontoereikend zijn omdat men in Den Haag weigert in te grijpen waar het er echt toe doet. We moeten het risiconiveau accepteren en als samenleving verder gaan, of in ieder geval beginnen met discussies over welk risiconiveau we zullen accepteren, maar dat gebeurt op de een of andere manier nog steeds niet. Wat is het einddoel met beperkingen op dit moment?

Ik krijg ook steeds minder energie om telkens discussies aan te gaan of rants te posten die voorheen mijn frustaties goed af konden reageren. Ik vraag me eigenlijk af of ik wel een bestaan in dit milieu op wil bouwen, heel Europa lijkt zich in een soort covid psychose te bevinden. De komende tijd trek ik het nog wel, ik houd mij aan geen enkele maatregel en leef gewoon zo normaal mogelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202593946
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Tingo het volgende:
Covid: Omicron study suggests major wave in January
https://www.bbc.com/news/uk-59621029

The UK is facing a substantial wave of Omicron infections in January without further restrictions, scientists say.

The number of deaths from the variant by the end of April [b]could range from 25,000 to 75,000 depending on how well vaccines perform, they said.
[/b]
But the experts behind the study said there was still uncertainty around the modelling.

And another scientist who is not linked to the research said the study's worst case scenarios were unlikely.
........
Wazige bullshit dus.
Die Neil Furguson heeft ook weer een voorspelling gedaan zag ik. compleet nutteloos en zit er altijd zover naast die mafkees.
Plaats hier uw advertentie
pi_202594751
https://www.educationview(...)erosion-more-widely/

Er is een naam: VAIDS - vaccine acquired immune deficiency syndrome

Zou toch echt even een paar maanden wachten met die booster, tot er een goed antwoord komt op de oversterfte. - bezorgde _I

SPOILER: meer leeswerk

[ Bericht 14% gewijzigd door _I op 13-12-2021 07:59:42 ]
pi_202595368
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 07:38 schreef _I het volgende:
https://www.educationview(...)erosion-more-widely/

Er is een naam: VAIDS - vaccine acquired immune deficiency syndrome

Zou toch echt even een paar maanden wachten met die booster, tot er een goed antwoord komt op de oversterfte. - bezorgde _I

SPOILER: meer leeswerk
Als het iets met vaccinatie te maken zou hebben is het toch tergend simpel om dat boven water te krijgen, moet je wel toestemming krijgen om de data te koppelen natuurlijk....
pi_202595390
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als het iets met vaccinatie te maken zou hebben is het toch tergend simpel om dat boven water te krijgen, moet je wel toestemming krijgen om de data te koppelen natuurlijk....
Moet je er wel naar willen en mogen zoeken.

Dat contract met Brazilie zag er toen niet best uit. Zou het wel fijn vinden als we onze contracten in konden kijken, zeker omdat er maar bij besteld wordt.
pi_202595429
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2021 09:23 schreef _I het volgende:

[..]
Moet je er wel naar willen en mogen zoeken.

Dat contract met Brazilie zag er toen niet best uit. Zou het wel fijn vinden als we onze contracten in konden kijken, zeker omdat er maar bij besteld wordt.
Dat is natuurlijk eigenlijk stap 1...

Bij een rechter m.b.t. mogelijke dwang... De papers met side effects zijn beschikbaar (als in, ze bestaan) maar niet inzichtelijk... Hoe kan dan een correcte afweging worden gemaakt? Hij is in ieder geval onvolledig.

Naja men verwerpt alles joh, het gaat ook niet over de waarheid maar wie het meeste authoriteit heeft, dat zint mij weleens niet.
pi_202595543
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk eigenlijk stap 1...

Bij een rechter m.b.t. mogelijke dwang... De papers met side effects zijn beschikbaar (als in, ze bestaan) maar niet inzichtelijk... Hoe kan dan een correcte afweging worden gemaakt? Hij is in ieder geval onvolledig.

Naja men verwerpt alles joh, het gaat ook niet over de waarheid maar wie het meeste authoriteit heeft, dat zint mij weleens niet.
Dat mensen dat niet massaal eisen, hoewel de 4e prik snel zal volgen.

En gok dat er binnenkort ook mRNA-injecties voor de griep bijkomen.

Tsja, als jij absolute macht krijgt bij de melding van een pandemie, dan is er alles aan gelegen om die noodtoestand uitgeroepen te krijgen, lijkt mij.
Begrijp ook niet waarom het allemaal geheim moet zijn, zeker als er meer dan 4mld mensen gebruikt zijn in dit experiment
  maandag 13 december 2021 @ 09:41:12 #49
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202595573
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]
F1 nerd gespot :)
En trots w/
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 13 december 2021 @ 09:41:46 #50
421867 greysbones