Oostenrijker, die zijn erger.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toto toont zich hier wel een echte Duitser.
Ergens vind ik het wel sneu voor Lewis, hij is immers degene die de haat over zich heeft krijgt(/heeft gekregen) die eigenlijk aan Toto met zijn debiele gedrag gericht zou moeten zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
Lewis netjes verlies genomen, Toto is echt een jankerd.
Oostenrijker…quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende: Toto toont zich hier wel een echte Duitser.
Lijkt mij ookquote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
Amen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
Ik neem aan dat dit een financieel probleem voor hem persoonlijk is.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toto toont zich hier wel een echte Duitser.
Evenstar, Toto is een heel naar mannetje. Ik gun hem wel wat, maar het is maar dat dit iedereen ten goede komt zodat wij tijdens de feestdagen wat meer rust hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
Lewis netjes verlies genomen, Toto is echt een jankerd.
Omdat Mercedes het op de baan wil uitvechten. Hahahaha witzchen!!quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waarom
Dan zullen heel veel mensen ermee klaar zijn schat ik zo.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waarom
Is natuurlijk ook weer in lijn me de geschiedenis dat Duitsland de schuld krijgt voor iets dat een Oostenrijker uitspookt.quote:
Die gooien messen naar hun radiatoren en slaan de scherm van hun laptop kapot als ze niet hun punten krijgen? Klinkt bekend. Toch @greysbones?quote:
Als hij Max kan naaien dan doet hij dat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Garry Connelly is het niet met je eens.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
Mag ook wel gezegd worden. Hamilton reageerde wel echt heel netjes en sportief na de race. Zal niet makkelijk zijn, als je op zo'n zure manier het wereldkampioenschap verliest.
Toto reed niemand het ziekenhuis inquote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel sneu voor Lewis, hij is immers degene die de haat over zich heeft krijgt(/heeft gekregen) die eigenlijk aan Toto met zijn debiele gedrag gericht zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |