Precies. Super irritant weer. Sommige spelers wel echt heel matig verder. Aursnes heel onzuiver en het optreden van Malacia sloeg alles (of eigenlijk, sloeg nergens op).quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef fetX het volgende: Zeer frustrerend. Natuurlijk laat je het zelf liggen, maar weer zo vervelend dat die tegenstander de enige kans er weer inlegt. Zoals zo vaak dit seizoen.
De beginopstelling is ook niet goed hoor als je weet dat je tegenstander zo gaat spelen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Grifte het volgende:
Zonde, maar dit ga je blijven houden tegen ploegen die zich zo ingraven. We komen gewoon kwaliteit tekort in de korte ruimte
Ach, dit compenseert dan wel weer voor de volle buit die jullie pakten tegen AZ en Sparta in de laatste minuut.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef fetX het volgende:
Zeer frustrerend. Natuurlijk laat je het zelf liggen, maar weer zo vervelend dat die tegenstander de enige kans er weer inlegt. Zoals zo vaak dit seizoen.
Desondanks toch nog wel veel prima kansen hoor.quote:Op zondag 12 december 2021 16:29 schreef Grifte het volgende:
Zonde, maar dit ga je blijven houden tegen ploegen die zich zo ingraven. We komen gewoon kwaliteit tekort in de korte ruimte
Is ook exact wat ik met die eerste zin bedoel; zelf zo’n kans weggeven en de kansen niet maken.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zie ik je nu al een paar keer zeggen, maar Senesi verdedigde daar gewoon als een bal gehakt. Focus daarop.
Want goals in de slotfase zijn altijd gestolen goals?quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, dit compenseert dan wel weer voor de volle buit die jullie pakten tegen AZ en Sparta in de laatste minuut.
Inderdaad, je ziet dat Nelson wel gewoon behendig is en een paar prima acties heeft. Zet hem dan gewoon op rechtsquote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beginopstelling is ook niet goed hoor als je weet dat je tegenstander zo gaat spelen.
Niet echt, want die waren compleet terecht. Onder andere tegen RKC, Groningen en ook Vitesse heeft Feyenoord gezien de wedstrijd te weinig gekregen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, dit compenseert dan wel weer voor de volle buit die jullie pakten tegen AZ en Sparta in de laatste minuut.
Dat is echt zo'n onzin. Ook die potjes de hele wedstrijd het overwicht gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben ook één van de weinige die Feyenoord juist roemt om die kwaliteit, in plaats van roept dat het geluk is. Maar dat Feyenoord vandaag niet wint komt omdat ze andere kwaliteiten missen. Ajax ook trouwens, maar dat even ter zijde.quote:Op zondag 12 december 2021 16:31 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Want goals in de slotfase zijn altijd gestolen goals?![]()
quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt, want die waren compleet terecht. Onder andere tegen RKC, Groningen en ook Vitesse heeft Feyenoord gezien de wedstrijd te weinig gekregen.
Ik ben volledig met jullie eens dat die overwinningen terecht waren, dus dat hoeft geen punt van discussie te zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n onzin. Ook die potjes de hele wedstrijd het overwicht gehad.
Kansen zat, maar heel onzuiver vandaag inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Frusterende dag weer zo, alles viel net niet lekker en was net even te slordig. Uiteindelijk moet je wel gewoon winnen gezien natuurlijk, maar uiteindelijk is het ook Bijlow die het punt redt met die redding. Die keeper van hun heeft ook niet heel veel hoeven ingrijpen volgens mij.
Oké klaasquote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit heeft niets met de spelers te maken
dit is gewoon keihard falen van arne slot
Dat laatste helemaal. Zowel Bijlow als Senesi staan daar (weer) te slapen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Hoe die Alireza ook invalt, echt om te janken.
Malacia elke pass of voorzet dramatisch. Kokcu leek niet fit speelde echt zijn minste wedstrijd van het seizoen. Dessers viel ook dramatisch in.
En dan nog had je dit gewoon 0-1 over de streep moeten trekken. Senesi weer slap en Bijlow doet daar ook echt niet goed.
Ik verwacht niet zoveel van de klassieker, zeker zonder publiek. Ajax is ook gewoon de betere. Ik hoop vooral dat we dit seizoen PSV kunnen bijbenen/voor kunnen blijven. Maar eigenlijk is dat ook nog niet heel realistisch.quote:Op zondag 12 december 2021 16:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Zonde, zeker zo vlak voor de Klassieker geeft het weinig vertrouwen, al weet je het bij Feyenoord maar nooit.
Sws snap ik dat gehype van 'de klassieker' van de laatste paar jaren niet. Meestal slechte wedstrijden, nagenoeg altijd wint ajax. In essentie zou je de wedstrijd ook op papier af kunnen doen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zoveel van de klassieker, zeker zonder publiek. Ajax is ook gewoon de betere. Ik hoop vooral dat we dit seizoen PSV kunnen bijbenen/voor kunnen blijven. Maar eigenlijk is dat ook nog niet heel realistisch.
Ja, het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 12 december 2021 17:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zoveel van de klassieker, zeker zonder publiek. Ajax is ook gewoon de betere. Ik hoop vooral dat we dit seizoen PSV kunnen bijbenen/voor kunnen blijven. Maar eigenlijk is dat ook nog niet heel realistisch.
In dit soort potjes mis je net het beetje scorend vermogen. Tot nu toe verloopt het seizoen boven verwachting, maar als je niet erg makkelijk scoort dan kan dit gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben ook één van de weinige die Feyenoord juist roemt om die kwaliteit, in plaats van roept dat het geluk is. Maar dat Feyenoord vandaag niet wint komt omdat ze andere kwaliteiten missen. Ajax ook trouwens, maar dat even ter zijde.
Dit dus. Los van dat je het aan jezelf te wijten hebt; De tegenstander heeft niet meer kwaliteit dus dan is dat hoge verzilveringspercentage soms wel frustrerend. Zonde, want het was echt niet gek geweest als we 2-6 punten meer hadden gehad tot nu toe.quote:Het 1-1 gelijkspel tussen FC Groningen en Feyenoord was niet helemaal conform de verhoudingen. Dat was ook de conclusie van trainer Arne Slot, die zijn ploeg de kansen zag krijgen om de wedstrijd naar zich toe te trekken. "We hadden recht op meer", stelde hij na afloop in gesprek met ESPN.
Slot zag een groot verschil tussen de in zijn woorden 'matige eerste helft' en 'heel goede tweede helft'. "In mijn beleving waren wij na rust beter aan de bal, maar misschien was de tegenstander ook wat vermoeider. Ze zaten er in de eerste helft bovenop en maakten ons het voetballen onmogelijk. Dat deden ze heel goed. In de tweede helft gingen wij het beter doen en hebben we voldoende kansen gehad. Maar het is een slechte cocktail als je je eigen kansen niet maakt en een van de weinige kansen die de tegenstander krijgt erin gaat. Dan wordt winnen vrij lastig."
"Ik weet niet wat voor woord je ervoor moet gebruiken", antwoordde Slot op de vraag om een verklaring voor de gemiste kansen. "Maar er is wel al zestien wedstrijden lang een patroon. We krijgen elke wedstrijd veel meer kansen dan de tegenstander en de tegenstander zelf krijgt amper kansen. Heel vaak leidt dat ertoe dat we de nul houden, en incidenteel gaan die 1 of 2 kansen erin. Dat is onze huidige situatie. Natuurlijk kan niet elke kans erin, maar het vervelende is dat onze tegenstanders over het algemeen een beter verzilveringspercentage hebben dan wij."
"Meestal creëren we genoeg kansen dat het tot overwinningen leidt, maar vandaag is het frustrerend dat dat niet lukt", ging hij verder. "Te meer omdat we in de tweede helft goed speelden en Groningen onze wil oplegden, wat tot veel kansen leidde. Het is niet makkelijk als een tegenstander met zoveel man verdedigt. En Groningen is ook in staat om echt goed te verdedigen. Het is ons toch gelukt om kansen te creëren, maar niet om er meer dan één te maken."
Makkelijk derde?quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Los van dat je het aan jezelf te wijten hebt; De tegenstander heeft niet meer kwaliteit dus dan is dat hoge verzilveringspercentage soms wel frustrerend. Zonde, want het was echt niet gek geweest als we 2-6 punten meer hadden gehad tot nu toe.
Hoe dan ook gewoon een goede prestatie hoor. Mag onderhand wel duidelijk zijn dat we minstens 3e gaan worden. Dan nog Europese overwintering. We zijn echt aan een uitstekend seizoen bezig.
Europese overwintering klinkt aanzienlijk beter dan wat het werkelijk is. Overwinteren in de conference league...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Los van dat je het aan jezelf te wijten hebt; De tegenstander heeft niet meer kwaliteit dus dan is dat hoge verzilveringspercentage soms wel frustrerend. Zonde, want het was echt niet gek geweest als we 2-6 punten meer hadden gehad tot nu toe.
Hoe dan ook gewoon een goede prestatie hoor. Mag onderhand wel duidelijk zijn dat we minstens 3e gaan worden. Dan nog Europese overwintering. We zijn echt aan een uitstekend seizoen bezig.
En hoe schat je het verschil naar boven in?quote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een straatlengte op plek 4: 12-15 punten.
Alleen Malacia schiet elke pot al 4x van buiten de 16 kansloos naast of over. Dan gaat het hard.quote:
5-10 punten, ondanks dat Ajax nu loopt te kloten.quote:Op zondag 12 december 2021 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En hoe schat je het verschil naar boven in?
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
5-10 punten, ondanks dat Ajax nu loopt te kloten.
Ze zullen volgende week wel weer van ons winnen.
Best bijzonder dat PSV straks bovenaan staat.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
Puntje ingelopen op het zelfverklaard beste team ter wereld, niet slecht.
NEC uit altijd lastig.quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Best bijzonder dat PSV straks bovenaan staat.
Ik sluit me volledig aan bij deze jinxquote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Standaard, maar dan is het geen 5 maar 3 punten verschil.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
5-10 punten, ondanks dat Ajax nu loopt te kloten.
Ze zullen volgende week wel weer van ons winnen.
Uit en thuis maakt zonder publiek echt geen klap uit. Erg jammer dat volgende week zonder publiek is.quote:
Wie had gedacht dat ajax van AZ zou verliezen?quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit en thuis maakt zonder publiek echt geen klap uit. Erg jammer dat volgende week zonder publiek is.
IKquote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat ajax van AZ zou verliezen?
Slot heeft wel een goed record in topwedstrijdenquote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens.
Echt ook totaal geen zin in volgende week verder.
Oja, ik zie ook zeker wel kansen. Al zal het lastig zat worden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft wel een goed record in topwedstrijden
Sneu voor Bergius ook, geen verjaardagsliedjes.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik zie ook zeker wel kansen. Al zal het lastig zat worden.
Maar meer zonder publiek, geen sfeer. Gewoon kut.
Dat is zo en de kansen zijn er ook wel. In de Eredivisie is Ajax dit seizoen ook weer niet zo goed. Ze zullen alleen deze wedstrijd wel wat anders in gaan (net als wij overigens). Kan best een leuke pot worden, maar zonder publiek heb ik er wel wat minder vertrouwen in en ook minder zin in overigens. Die potjes zonder publiek zijn doorgaans echt dodelijk saai.quote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft wel een goed record in topwedstrijden
Maar een puntje achter op een kansloos elftal met Vertessen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
Puntje ingelopen op het zelfverklaard beste team ter wereld, niet slecht.
PSV wint gewoon alles tegen de kleintjesquote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar een puntje achter op een kansloos elftal met Vertessen.
Zo goed doen we het ook weer niet
Al waren het voorgaande jaren wel vaak terechte en kansloze nederlagen en is eigenlijk al het puntverlies dit seizoen tot nu toe onnodig en onterecht geweest, Feyenoord de bovenliggende partij en de meeste kansen.quote:Op maandag 13 december 2021 08:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Uitwedstrijden en Feyenoord, het blijft het zelfde liedje ieder jaar weer.
Zo kansloos.
Vitesse en Utrecht uit verloren.
Twente en Groningen gelijk.
Kansloos weer
Utrecht uit was wel een terechte nederlaag. Toch vaak moeite als je op donderdag ook een wedstrijd hebt gespeeld.quote:Op maandag 13 december 2021 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al waren het voorgaande jaren wel vaak terechte en kansloze nederlagen en is eigenlijk al het puntverlies dit seizoen tot nu toe onnodig en onterecht geweest, Feyenoord de bovenliggende partij en de meeste kansen.
Maar kansen afmaken blijft toch een dingetje soms.
Net als dat onze tegenstander maar 2 kansen nodig heeft.
Maar gisteren zou dat niet uit moeten maken. Meer dan de helft van de spelers hebben rust gekregen.quote:Op maandag 13 december 2021 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht uit was wel een terechte nederlaag. Toch vaak moeite als je op donderdag ook een wedstrijd hebt gespeeld.
Het was wel heel lekker geweest als je Ajax nu op vijf punten had kunnen zetten. Dan had ik er echt vertrouwen in gekregen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zo en de kansen zijn er ook wel. In de Eredivisie is Ajax dit seizoen ook weer niet zo goed. Ze zullen alleen deze wedstrijd wel wat anders in gaan (net als wij overigens). Kan best een leuke pot worden, maar zonder publiek heb ik er wel wat minder vertrouwen in en ook minder zin in overigens. Die potjes zonder publiek zijn doorgaans echt dodelijk saai.
Nelson mag rechtsbuiten weleens geprobeerd worden.quote:Op maandag 13 december 2021 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was wel heel lekker geweest als je Ajax nu op vijf punten had kunnen zetten. Dan had ik er echt vertrouwen in gekregen.
We hebben inmiddels ook al zoveel wedstrijden punten gemorst terwijl we wel een enorm overwicht hadden dat het geen incident meer is, toch vooral een gebrek aan individuele kwaliteit in de ploeg (vooral op rechtsbuiten)
Niet waarquote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 3 wedstrijden:
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Pittig programma.quote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 3 wedstrijden:
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Ik zou hem tegen Ajax gewoon in de basis zetten. Wordt een feestje voor Blind.quote:Op maandag 13 december 2021 09:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nelson mag rechtsbuiten weleens geprobeerd worden.
Vier punten.quote:Op maandag 13 december 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
Komende 4 wedstrijden:
Twente - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - Vitesse
Sowieso nog een appeltje te schillen met Vitesse, wat een ruk wedstrijd was Vitesse - Feyenoord zeg..quote:
en een ronde verder in het bekertoernooi.quote:
Hetzelfde.quote:Op maandag 13 december 2021 09:49 schreef Scrummie het volgende:
Gister grotendeels gemist, maar hoe was de invalbeurt van Jahanbakhsh? Weer hetzelfde of zit er wat verbetering in?
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.quote:
Ben er bang voor.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Dan leg ik al mijn vertrouwen daarin.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Brands komt van Everton toch? Volgens mij heeft hij het daar niet verkeerd gedaan? Of wel? Heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat laatste lijkt wel een probleempje ja, al is het bij hem nooit echt alleen maar de ren je rot show geweest natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zondag Ajax op 3 punten zetten.
Naja, hij is ook wel een flink fossiel al inmiddels. Wie weet heeft ie er gewoon genoeg van. Het is niet alsof ie de boel dan slecht zou achterlaten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.
Zou kunnen, maar dat is niet iets wat 'anders' is ten opzichte van de zomer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?quote:Op maandag 13 december 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.
quote:Op maandag 13 december 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.quote:Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?
Ik zal wel een ander herinnering hebben maar waren altijd een beetje topzwaar, goed voorin matig achterin meen ik en waren ook in tijden dat die clubs gewoon veel geld hadden.quote:Op maandag 13 december 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?quote:Op maandag 13 december 2021 12:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Heb mijn twijfels ook Brands ook geschikt is als TD met een klein budget. Hij heeft zeker goede dingen gedaan bij de lampen en in Engeland, maar dat was toch vaak in een duurder vijvertje.
Hoop dat Arnesen nog zeker 3 jaar blijft.
Weet ik eigenlijk ook niet precies. Toch een tijdje volgehouden daar, is ook al een prestatie.quote:Op maandag 13 december 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?
Hij is echt dramatisch. Zet lekker Nelson daar neer.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij alleen ploegen uit die Play-offronde loten en geen andere groepswinnaars. En geen PSV/Vitesse denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
Maakt Seeded / Unseeded op 25 februari nog uit trouwens voor de loting van Feyenoord? Of is het dan iedereen kan iedereen loten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |