Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Dan leg ik al mijn vertrouwen daarin.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.quote:Op maandag 13 december 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds geen twijfels over.
#TeamJan.
Brands komt van Everton toch? Volgens mij heeft hij het daar niet verkeerd gedaan? Of wel? Heb het niet gevolgd.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat laatste lijkt wel een probleempje ja, al is het bij hem nooit echt alleen maar de ren je rot show geweest natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan mag na een half jaar toch wel iets van z'n oude klasse tonen? (Zeg ik als fan van het eerste uur). Hij lijkt z'n snelheid ook totaal verloren.
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.quote:Op maandag 13 december 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat als Arnesen zijn contract niet verlengt Brands de beoogde opvolger is.
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 10:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zondag Ajax op 3 punten zetten.
Naja, hij is ook wel een flink fossiel al inmiddels. Wie weet heeft ie er gewoon genoeg van. Het is niet alsof ie de boel dan slecht zou achterlaten.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat Arnesen ook wel op zijn plek zit bij Feyenoord, zou niet weten waarom hij niet zou verlengen eigenlijk. Al blijft het wel een beetje een aparte vogel natuurlijk.
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enige concrete reden die ik kan bedenken is dat die nieuwe AD geen fijne match zou kunnen zijn.
Zou kunnen, maar dat is niet iets wat 'anders' is ten opzichte van de zomer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 december 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of wellicht de beperkte financiële middelen die Feyenoord heeft.
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?quote:Op maandag 13 december 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behoorlijke opvolger, maar beter blijft Arnesen gewoon.
quote:Op maandag 13 december 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hadden er al een stuk meer moeten zijn.
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.quote:Op maandag 13 december 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer heeft Brands ooit voor een uitgebalanceerde selectie gezorgd bij welke club dan ook?
Ik zal wel een ander herinnering hebben maar waren altijd een beetje topzwaar, goed voorin matig achterin meen ik en waren ook in tijden dat die clubs gewoon veel geld hadden.quote:Op maandag 13 december 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij PSV drie keer kampioen worden en eenmaal bij AZ, dus hij heeft best een aantal prima seizoenen gedraaid. Hij heeft ook wel een goed netwerk volgens mij. Sinds Brands daar weg is koopt PSV juist heel vaak belabberde spelers.
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?quote:Op maandag 13 december 2021 12:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Heb mijn twijfels ook Brands ook geschikt is als TD met een klein budget. Hij heeft zeker goede dingen gedaan bij de lampen en in Engeland, maar dat was toch vaak in een duurder vijvertje.
Hoop dat Arnesen nog zeker 3 jaar blijft.
Weet ik eigenlijk ook niet precies. Toch een tijdje volgehouden daar, is ook al een prestatie.quote:Op maandag 13 december 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij gepresteerd in Engeland dan?
Hij is echt dramatisch. Zet lekker Nelson daar neer.quote:Op maandag 13 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde hoor. Begin toch wel te twijfelen of hij nog weer terug kan komen op het niveau van AZ toen.
Volgens mij kunnen wij alleen ploegen uit die Play-offronde loten en geen andere groepswinnaars. En geen PSV/Vitesse denk ik.quote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
Maakt Seeded / Unseeded op 25 februari nog uit trouwens voor de loting van Feyenoord? Of is het dan iedereen kan iedereen loten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |