je kan hier nog steeds typen wat je wilquote:Op zondag 12 december 2021 05:10 schreef Maureentje het volgende:
Fok is ook niet meer wat het jaren geleden was
Mooiquote:Op zondag 12 december 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
Life Lessons from a Tree 💚🌳
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op zondag 12 december 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi![]()
LInks onderin lijkt wel een oog
Morguh GOAquote:
garnalen koffiequote:Op zondag 12 december 2021 08:11 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
Proost @:chufi , op je gezondheid!
Morguh alleenquote:Op zondag 12 december 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig, het lijkt wel maandagochtendSilverfox al naar een klus. Pff. Nou, eerst nog maar een bakkie en even een poëzieplaatje zoeken voor chufi. Meurning allemaal.
Gelukkig maar voor evenquote:
Dat is lekker, haalde ik vroeger altijd met de kerst en dan bij de koffie mmmquote:
Dat hoop ik wel.quote:
Ja, je weet nooit wat ze onderweg tegen komen hequote:
quote:
Veel vrouwelijke klanten..alhoewel dit een man is. Op papier dan, weten doe ik het nietquote:Op zondag 12 december 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wat ze onderweg tegen komen he
Lekker of de joseph guy ook lekkerquote:Op zondag 12 december 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is me toch wat te vroeg en cognac lust ik niet.
En lukt het?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2021 10:50 schreef chufi het volgende:
Zo de rust weergekeerd ... Koffie en ...We hebben er wel van genoten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Waar ben je zenuwachtig voor?quote:Op zondag 12 december 2021 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik greep mis. Hier maar een boterstaaf aan het verwarmen
![]()
Vanmiddag om 2 uur neem ik een neut op chufi en tegen de zenuwen
Ik doe meequote:Op zondag 12 december 2021 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik greep mis. Hier maar een boterstaaf aan het verwarmen
![]()
Vanmiddag om 2 uur neem ik een neut op chufi en tegen de zenuwen
Ja, ik weet...gaat nergens over.quote:Op zondag 12 december 2021 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar ben je zenuwachtig voor?
Edit: oh tuurlijk![]()
Gezellie. Online verjaardagsmeetquote:
quote:
2 uurquote:Op zondag 12 december 2021 11:25 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
Hoe laat begint de formule 1? Ik zie op diverse sites 14.00 uur maar ook 15.00 uur.
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven vorige week zondag. Gaat zo verschrikkelijk spannend worden vanmiddag.quote:Op zondag 12 december 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt wel echt spannend.. ben wel bang dat er toch iets mis gaat
Vorig week was t al best spannend, maar nu helemaalquote:Op zondag 12 december 2021 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven vorige week zondag. Gaat zo verschrikkelijk spannend worden vanmiddag.
Er is hier vanmiddag een kerstmannenloop. Ik ben benieuwd hoe druk het isquote:Op zondag 12 december 2021 11:29 schreef -Shii- het volgende:
Als je rustig wil winkelen dan is het vanmiddag om 2 uur wel lekker stil denk ik overal.
Oh ja inderdaad. Misschien valt het wel mee hoor. Er zijn misschien nog genoeg mensen die het niet volgen.quote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is hier vanmiddag een kerstmannenloop. Ik ben benieuwd hoe druk het is
quote:Op zondag 12 december 2021 10:50 schreef chufi het volgende:
Zo de rust weergekeerd ... Koffie en ...Gefeliciteerd ChufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zijn er meer dan 1 dan ?quote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ga het wel zien. Het is in ieder geval nu even droogquote:Op zondag 12 december 2021 11:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. Misschien valt het wel mee hoor. Er zijn misschien nog genoeg mensen die het niet volgen.
Welnee joh, kan me voorstellen dat zoiets heel belangrijk voeltquote:
Vanmorgen om 9 uur was het ook rustigquote:Op zondag 12 december 2021 11:29 schreef -Shii- het volgende:
Als je rustig wil winkelen dan is het vanmiddag om 2 uur wel lekker stil denk ik overal.
O jee, di e missen dan allemaal de racequote:Op zondag 12 december 2021 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt geen ene bal aanquote:Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, di e missen dan allemaal de race
Die hebben hun eigen race.quote:Op zondag 12 december 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, di e missen dan allemaal de race
Weet ik, gelukkig voor de Kerstmannen is er in ieder geval een die gaat kijken vanmiddagquote:Op zondag 12 december 2021 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt geen ene bal aan
Precies! Lekker in de buitenlucht met allemaal kerstmutsenmensenquote:
quote:
Is het daar ook kutweer?quote:Op zondag 12 december 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Lekker in de buitenlucht met allemaal kerstmutsenmensen![]()
![]()
![]()
Gaat om de spanning. Als het kampioenschap beslist zou worden door een potje mens erger je niet zou ik ook kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt geen ene bal aan
Valt mee. Het is wel grijs en grauw, maar het is droogquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat om de spanning. Als het kampioenschap beslist zou worden door een potje mens erger je niet zou ik ook kijken
Ik snap wel wat mensen er spannend aan vinden hoor, maar ik heb er niets mee. Maar ik hoop wel dat Max gaat winnen zodat er een Nederlandse kampioen is. Chauvinisme genoeg hierquote:Op zondag 12 december 2021 12:01 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat om de spanning. Als het kampioenschap beslist zou worden door een potje mens erger je niet zou ik ook kijken
Viva hollandiaquote:Op zondag 12 december 2021 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap wel wat mensen er spannend aan vinden hoor, maar ik heb er niets mee. Maar ik hoop wel dat Max gaat winnen zodat er een Nederlandse kampioen is. Chauvinisme genoeg hier![]()
tja dat dus ook in mijn hoofdquote:Op zondag 12 december 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt wel echt spannend.. ben wel bang dat er toch iets mis gaat
Zit daar wel enige vorm van snelheid en kracht in dan?quote:
Ja best wel een beetje.. beter dan welk team dan ook ..momenteel danquote:Op zondag 12 december 2021 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit daar wel enige vorm van snelheid en kracht in dan?
Welk damesteam of team in het algemeen?quote:Op zondag 12 december 2021 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel een beetje.. beter dan welk team dan ook ..momenteel dan
ik kijk al vanaf 12.15quote:Op zondag 12 december 2021 12:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ziggosport is al begonnen met uitzending
De dames van Barca zijn momenteel het beste vrouwenteam ..in tegenstelling tot de mannenquote:Op zondag 12 december 2021 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welk damesteam of team in het algemeen?
Ja, had niet opgelet.quote:
Al blijft het niveau dus matig. Tijd dat dat in zijn algeheel omhoog gaatquote:Op zondag 12 december 2021 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames van Barca zijn momenteel het beste vrouwenteam ..in tegenstelling tot de mannen
Vergeleken met mannen is het niet leuk om te zien. Het niveau danquote:Op zondag 12 december 2021 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al blijft het niveau dus matig. Tijd dat dat in zijn algeheel omhoog gaat
En dan is het mannenvoetbal deels ook al om niet aan te zienquote:Op zondag 12 december 2021 12:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Vergeleken met mannen is het niet leuk om te zien. Het niveau dan
Op AJAX na iddquote:Op zondag 12 december 2021 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het mannenvoetbal deels ook al om niet aan te zien
Mwah, er zijn wel meer ploegen die het beter doenquote:
Daarom, F1quote:Op zondag 12 december 2021 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het mannenvoetbal deels ook al om niet aan te zien
In Nederland bedoel ikquote:Op zondag 12 december 2021 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, er zijn wel meer ploegen die het beter doen
Zelfs dan zijn er nog wel een paar die in ieder geval willen en kunnen. Al zijn de resultaten lang niet altijd even goed.quote:
Cambuur doet het verrassend goedquote:Op zondag 12 december 2021 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn er nog wel een paar die in ieder geval willen en kunnen. Al zijn de resultaten lang niet altijd even goed.
Bijvoorbeeld ja, die willen in ieder geval.quote:
Ze zeggen zoveel, in dit geval is nooit echt nooit.quote:
De tijd zal het lerenquote:Op zondag 12 december 2021 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel, in dit geval is nooit echt nooit.
Soms wel idd. Maar al bijna het doel gehaald.quote:Op zondag 12 december 2021 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja, die willen in ieder geval.
Zijn soms wat naief wel.
De tijd zal veel leren jaquote:
Zag gisteren dat ze 4e stonden, kan dat?quote:Op zondag 12 december 2021 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms wel idd. Maar al bijna het doel gehaald.
Je bent zo fel dat ik denk dat je het wegdrukt, je moet je er gewoon voor open stellenquote:Op zondag 12 december 2021 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tijd zal veel leren ja
De kans dat ik het kan gaan waarderen is nul. Leuk vinden diep onder nul.
Amateurpsycholoog?quote:Op zondag 12 december 2021 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent zo fel dat ik denk dat je het wegdrukt, je moet je er gewoon voor open stellen
Nu 6e iigquote:Op zondag 12 december 2021 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag gisteren dat ze 4e stonden, kan dat?
Natuurlijk is het wel een optiequote:
Eh, neequote:Op zondag 12 december 2021 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een optie
En feiten zijn ook maar relatief.
En maar blijven geloof in de psychologie hequote:Op zondag 12 december 2021 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Eh, nee
Maar dat weet je stiekem zelf ook wel
Jij ookquote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wens jullie veel plezier met F1, voetbal, wappiestreams, en kerstmannen kijken
Kijk, dat is nog beterquote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Ik ga zo lekker zelf sporten
Zie, had ik toch gelijkquote:Op zondag 12 december 2021 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En maar blijven geloof in de psychologie he
En ja
Al klaar hierquote:Op zondag 12 december 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Ik ga zo lekker zelf sporten
Hee brouwmeesteresquote:
Ik ben blij dat ie gesmaakt heeftquote:
Zeker. De meningen waren onverdeeldquote:
Waar zag je dat?quote:Op zondag 12 december 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst teqball gezien en ook van gehoord
Echt super fijn om te horen. En geen ontploffende flessen deze keerquote:Op zondag 12 december 2021 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker. De meningen waren onverdeeld
Op eurosport. Gisteravond. Tafeltennistafel die in de regen heeft gestaan, denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Ik ken het niet. Zojuist even gegoogled...ziet er wel leuk uit.
En zijn jullie er klaar voor? Arghhh de spanning wordt me teveelquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op eurosport. Gisteravond. Tafeltennistafel die in de regen heeft gestaan, denk ik.
Rustig adem halenquote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
En zijn jullie er klaar voor? Arghhh de spanning wordt me teveel
quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Op eurosport. Gisteravond. Tafeltennistafel die in de regen heeft gestaan, denk ik.
Sokken zijn nog in de "aan" positiequote:
quote:Op zondag 12 december 2021 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
En zijn jullie er klaar voor? Arghhh de spanning wordt me teveel
Iedereen kan het zien, Ziggo heeft het kanaal opengesteld.quote:Op zondag 12 december 2021 13:48 schreef pullup het volgende:
Ohjee dat ga ik helemaal missen![]()
Ik lees hier wel mee
jullie ook fijne wedstijdquote:Op zondag 12 december 2021 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb er één genomen op chufi, de stress ennop jullie allemaal![]()
![]()
Fijne wedstrijd.
Ik ben langs de waterkant. No problemquote:Op zondag 12 december 2021 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iedereen kan het zien, Ziggo heeft het kanaal opengesteld.
luier omquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben langs de waterkant. No problem
brrrr koudquote:Op zondag 12 december 2021 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben langs de waterkant. No problem
quote:
Denk dat oma ze zelf veel te hard nodig heeftquote:
UIquote:
Ik hoop nog op karma, mislukte pitstop of zoquote:Op zondag 12 december 2021 14:14 schreef engine het volgende:
Eerlijk...dit is over. Lewis rijdt dit makkelijk uit.
zou de oplossing zijnquote:Op zondag 12 december 2021 14:16 schreef D. het volgende:
Of MSC die niet wil dat zijn vaders record verbroken gaat worden en de deur dicht gooit als ie op een ronde gezet wordt
Lukt niet. Mercedes is wel oppermachtig hier lijkt het.quote:Op zondag 12 december 2021 14:20 schreef engine het volgende:
Snelste ronde na snelste ronde....probeer daar maar eens bij in de buurt te komen.
Bottas op P7....Hamilton laat hier even zien hoe je doet racen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lukt niet. Mercedes is wel oppermachtig hier lijkt het.
Datquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier is niet tegenaan te rijden![]()
Ze hadden die bochten er niet uit moeten halen.
Ze hebben nog wat bochten laten zittenquote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier is niet tegenaan te rijden![]()
Ze hadden die bochten er niet uit moeten halen.
Ja, dan maar hopen, dat jankmuil er uit vliegtquote:
Klinkt als een planquote:Op zondag 12 december 2021 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dan maar hopen, dat jankmuil er uit vliegt
quote:
NOR 5, TSU nu 7quote:Op zondag 12 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En Norris zeker ook goed geplaatst nu
Man3 nog aan toe 😡quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef D. het volgende:
Als Max bij de start gelijk wordt ingehaald en pas net voor de finish Lewis weer inhaalt heeft ie 0 (volledige) rondes op de eerste positie gereden en is ie toch WK
quote:
Zeg, doe's positiefquote:Op zondag 12 december 2021 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Helaas het is weer Ham die kampioen wordt
Probeer ik wel.. maar Max heeft gewoon te weinig powerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |