je kan hier nog steeds typen wat je wilquote:Op zondag 12 december 2021 05:10 schreef Maureentje het volgende:
Fok is ook niet meer wat het jaren geleden was
Mooiquote:Op zondag 12 december 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
Life Lessons from a Tree 💚🌳
[ afbeelding ]
Scaryquote:Op zondag 12 december 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi![]()
LInks onderin lijkt wel een oog
Morguh GOAquote:
garnalen koffiequote:Op zondag 12 december 2021 08:11 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
Proost @:chufi , op je gezondheid!
Morguh alleenquote:Op zondag 12 december 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig, het lijkt wel maandagochtendSilverfox al naar een klus. Pff. Nou, eerst nog maar een bakkie en even een poëzieplaatje zoeken voor chufi. Meurning allemaal.
Gelukkig maar voor evenquote:
Dat is lekker, haalde ik vroeger altijd met de kerst en dan bij de koffie mmmquote:
Dat hoop ik wel.quote:
Ja, je weet nooit wat ze onderweg tegen komen hequote:
quote:
Veel vrouwelijke klanten..alhoewel dit een man is. Op papier dan, weten doe ik het nietquote:Op zondag 12 december 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wat ze onderweg tegen komen he
Lekker of de joseph guy ook lekkerquote:Op zondag 12 december 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is me toch wat te vroeg en cognac lust ik niet.
En lukt het?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2021 10:50 schreef chufi het volgende:
Zo de rust weergekeerd ... Koffie en ...We hebben er wel van genoten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Waar ben je zenuwachtig voor?quote:Op zondag 12 december 2021 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik greep mis. Hier maar een boterstaaf aan het verwarmen
![]()
Vanmiddag om 2 uur neem ik een neut op chufi en tegen de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |