Bij Corinne Hermčs kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:29 schreef sportfreak het volgende:
Deze Franse inzendingen waren mijn plaspauze die avond dacht ik
Nee, ik had wel wat beters te doen dan het hele concert door een camera te bekijkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
@:Sportfreak heb jij deze filmpjes gemaakt?
Eens eens eensquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik dus een draak van een nummer
Ik ook, gelukkig duurde het niet langquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik dus een draak van een nummer
Ik zat dit net te bedenken dat iemand waarschijnlijk constant dat hele concert heeft staan filmen met z'n mobielquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, ik had wel wat beters te doen dan het hele concert door een camera te bekijken
Dat vind ik toch zo zonde hequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat dit net te bedenken dat iemand waarschijnlijk constant dat hele concert heeft staan filmen met z'n mobiel
Eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo zonde heGeniet lekker van het concert
Heel af en toe een filmpje of foto's bij je favoriet kan ik me voorstellen
Ja, volgens mij heb ik destijds een stuk of 5 filmpjes gemaakt van maximaal een minuut, meer niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo zonde heGeniet lekker van het concert
Heel af en toe een filmpje of foto's bij je favoriet kan ik me voorstellen
Er zijn hier wel gewoon goede opnames van gemaakt want die zie je steeds op het scherm. Jammer dat die niet gewoon op YouTube zijn geplaatst voor de nummers die niet in de uitzending gekomen ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens.
Maar daardoor kunnen we nu wel alles terugkijken.
Ja puur voor ons ben ik die mensen wel dankbaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens.
Maar daardoor kunnen we nu wel alles terugkijken.
Ze is/was toch presentatrice van Hart van Nederland op sbs6?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Geļnformeerde mensen wel zeg! Nu over dat Marlayne regelmatig de punten heeft uitgedeeld.
Ell zong nog Running Scared samen met Marlayne, bij dit concertquote:
Dat is zeker jammer ja. Leuker ook voor de artiesten zelfquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn hier wel gewoon goede opnames van gemaakt want die zie je steeds op het scherm. Jammer dat die niet gewoon op YouTube zijn geplaatst voor de nummers die niet in de uitzending gekomen ook.
Jij ook bedankt en wie weet tot volgende week!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
Veel plezier nog met kijken en dansen en luisteren![]()
Bedankt voor de fijne avond
Hopelijk tot volgende weekquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
Veel plezier nog met kijken en dansen en luisteren![]()
Bedankt voor de fijne avond
Dat leek me alleen geen geschikte afsluiter, dus die heb ik in mijn lijstje iets naar voren gehaald tov chronologisch.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ell zong nog Running Scared samen met Marlayne, bij dit concert
Jij maakt goede keuzesquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat leek me alleen geen geschikte afsluiter, dus die heb ik in mijn lijstje iets naar voren gehaald tov chronologisch.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is/was toch presentatrice van Hart van Nederland op sbs6?
Oh, en ik had hem nog als laatste gegeven, leek me wel mooi om met de favoriet van velen af te sluitenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat leek me alleen geen geschikte afsluiter, dus die heb ik in mijn lijstje iets naar voren gehaald tov chronologisch.
Als ik Wikipedia ook zo zie qua running order is Running Scared echt een dooddoener qua nummer in dat laatste blokje nummers welquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Valt een beetje in dezelfde categorie als Why Me dit nummer, niet echt eeuwigheidswaarde.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor het publiek niet meezingen.
Maar nu kan je wel extra genietenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, en ik had hem nog als laatste gegeven, leek me wel mooi om met de favoriet van velen af te sluiten
Ik vind het ook niet zo'n boeiend nummerquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Qua sarcasme, dan is jouw post dat zeker!quote:
Hahaha jou vallen dan ineens dat soort dingen opquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:42 schreef H_T het volgende:
Kerel met bril vooraan rechts staat wel heel erg een andere kant op te kijken
repostquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Daar is bij deze wel wat meer kans op denk ikquote:
Ook niet fan van Natte Haringquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben sowieso niet echt fan van Azerbeidzjan als Songfestivalland als ik erover nadenk
En dit nummer is misschien wel het toppunt
Ben er niet lyrisch over, maar vind het wel onderschatquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:42 schreef usagi414 het volgende:
Ben ik de enige die "In Your Eyes" van Niamh Kavanagh echt heel mooi vindt ?
check!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is bij deze wel wat meer kans op denk ik
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor het publiek wel mee zingen.
JAquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:45 schreef H_T het volgende:
De trap heeft echt perfecte kleuren voor Fyr og Flamme
The Voice?quote:
In dat geval kan @H_T de avond afsluiten met een plaspauzequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
The Voice?
Die mis ik namelijk nog
Zo met publiek en in dķe plek in de running order in de finale wel echt een feestje, maar even serieus, dat liedje was zo plat als een pannenkoekquote:
quote:
Inderdaad. Mijn persoonlijke favoriet uit de 9 die niet in de uitzending zaten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
The Voice?
Die mis ik namelijk nog
Bij de Home Concerts zong ze nog steeds mooiquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
Deze is mooiEn wat heeft Eimear nog steeds een mooie stem
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn persoonlijke favoriet uit de 9 die niet in de uitzending zaten.
Even off topic, maar Kamęleon stond in mijn Spotify wrappedquote:
Ken ik niet, ga ik luisterenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Even off topic, maar Kamęleon stond in mijn Spotify wrapped
Had je deze versie meegekregen ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
The Voice?
Die mis ik namelijk nog
Wohoooo!!! Dat maakt het gemis van dit jaar weer een beetje goed!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
Dat was de volledige uitsmijter.
Hartelijk bedankt voor de suggestie om deze terug te kijken, @:NailQueen, de avond is geslaagd!
Nee ken ik nog niet, thanks!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je deze versie meegekregen ?
Bedankt voor het leuke idee!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wohoooo!!! Dat maakt het gemis van dit jaar weer een beetje goed!![]()
Nice. Mis de videoclip niet!quote:
Nog eens Nicolequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is er volgens mij Eurovision Again, de week daarop is het kerst. Maar op een geschikt moment gaan we verder met 1982
EurovisionAgain is gedaan. Die komen volgend zomer weer terug.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week is er volgens mij Eurovision Again, de week daarop is het kerst. Maar op een geschikt moment gaan we verder met 1982
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor jullie gezelschap, en tot dan!
Fijn nummerquote:
Het was weer leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:53 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor jullie gezelschap, en tot dan!
Ah tuurlijk, Eurovision Againquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
Maar we willen juist wel qualificerenquote:Op zondag 12 december 2021 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als kers op de taart heb ik een bijnaam erbij gekregen
Ja, zo leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:59 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel mensen in de room voor het songfestivalfeest![]()
Ik ga de afkorting NQ op een gegeven moment niet meer associeren met non-qualifier ben ik bangquote:Op zondag 12 december 2021 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als kers op de taart heb ik een bijnaam erbij gekregen
Met mij erbij komt dat wel goedquote:Op zondag 12 december 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar we willen juist wel qualificeren
SCHANDE!quote:Op zondag 12 december 2021 00:32 schreef NailQueen het volgende:
Er is gewoon een stuk uit Serhat's optreden geknipt!![]()
LIJERSquote:Op zondag 12 december 2021 00:32 schreef NailQueen het volgende:
Er is gewoon een stuk uit Serhat's optreden geknipt!![]()
Precies, ze hadden makkelijk nog minder aandacht aan de Franstalige inzendingen kunnen gevenquote:Op zondag 12 december 2021 00:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap dat de NPO de zendtijd moest inkorten maar dit is onvergeeflijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |