Als je het nummer al een miljoen keer gezongen hebt, moet je het zelf leuker makenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef usagi414 het volgende:
Johnny Logan is af en toe een beetje raar. Maar What`s another year blijft zo mooi. En hold,me now ook.
Wilde het net vragen wanneer je in beeld kwamquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Let op bij de modulatie straks na de bridge!
GESPOTquote:
Net, twee keerquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wilde het net vragen wanneer je in beeld kwam
Als 24-jarige ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ligt misschien aan mij als 21-jarige maar ik vind dit echt een heel gedateerde winnaar
Ik weet wie je bedoelt inderdaad. Die vrouw was gewoon geschrokken van een camera voor haar snufferd en moest wel heel hard "WHY MEEE" roepenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag een heel dramatische vrouw in het publiek!
Je bent zelf gedateerdquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ligt misschien aan mij als 21-jarige maar ik vind dit echt een heel gedateerde winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent zelf gedateerd
Alleen maar omdat je 2 seconden op beeld was helemaal doen alsof het jouw inzending is, tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |