abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:19:41 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202570909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]
Je snapt dat dit niet mijn theorie is hoop ik? :o
Ah oki sorry.
Ik las van de baan rammen.

Nja het word waarschijnlijk een frustratie strategische race denk ik.
Ik reserveer alvast het puntje op mijn stoel.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_202570985
Positief verrast door de pole, maar vermoed dat starten op de soft Verstappen kan gaan opbreken helaas.

Maar laat mezelf graag nogmaals positief verrassen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_202571074
Sorry maar ben een totale leek in Formule 1.

Kan iemand me aub uitleggen wat er bijzonder is aan deze sport/Hamilton als de autos onderling zo erg van elkaar verschillen? Je zou toch gewoon denken dat Hamilton zovaak gewonnen heeft gewoon puur door zijn auto, of ben ik nou gek?

Is het niet zo dat als je een willekeurig andere rijder in Hamiltons huidige auto zet, de kans óók zo groot wordt dat die continu wint?

Het lijkt mij dat er pas duidelijk sprake is van een bijzondere prestatie als iedereen exact dezelfde auto had, niet?
pi_202571085
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:34 schreef BookFreak het volgende:

Kan iemand me aub uitleggen wat er bijzonder is aan deze sport/Hamilton als de autos onderling zo erg van elkaar verschillen? Je zou toch gewoon denken dat Hamilton zovaak gewonnen heeft gewoon puur door zijn auto, of ben ik nou gek?

Is het niet zo dat als je een willekeurig andere rijder in Hamiltons huidige auto zet, de kans óók zo groot wordt dat die continu wint?

Het lijkt mij dat er pas duidelijk sprake is van een bijzondere prestatie als iedereen exact dezelfde auto had, niet?
Ja.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 19:36:02 #158
284411 crew  heywoodu
pi_202571089
quote:

De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input. Waarna hij wel degene is die er daadwerkelijk mee overweg moet kunnen. Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin, die nu in zo'n Haas rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen :+
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:37:38 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202571106
quote:

Het uitgangspunt van de Formule 1 was dan ook dat je als team zorgt dat je een snelle auto hebt met coureur die ermee om kan gaan.
Alleen tegenwoordig is die constructeurstitel wat ondergesneeuwd tov coureurstitel.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:38:22 #160
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202571107
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:36 schreef heywoodu het volgende:

De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input.
We weten allemaal dat Michael Schumacher daar zeker heel goed in was. Ik heb het over Hamilton eigenlijk nog nooit gehoord.

quote:
Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin Russell, die nu in zo'n Haas Williams rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen :+
Daarover verschillen wij van mening. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:39:58 #161
Why is all the rum gone?
pi_202571117
quote:

Er zijn heel veel 'lagere' raceklassen waar dat zo is. In de Formule 1 is de ontwikkeling van de auto en motor nu eenmaal een onderdeel van het spelletje.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 19:40:00 #162
284411 crew  heywoodu
pi_202571119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
We weten allemaal dat Michael Schumacher daar zeker heel goed in was. Ik heb het over Hamilton eigenlijk nog nooit gehoord.
[..]
Daarover verschillen wij van mening. :)
Ik snap niet helemaal wat je probeert aan te tonen door het aanpassen van de quote? :?

Russell wordt door iedereen al enkele jaren juist als zeer groot talent gezien, Mazepin helemaal niet. Dus dat Russell in een Mercedes wél races zou winnen ligt net als bij Hamilton nog altijd aan coureur en auto. Ik had het over Mazepin, ik denk volgens de meesten toch wel de matigste coureur in het huidige F1-veld.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:40:05 #163
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_202571121
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:24 schreef franklop het volgende:
Positief verrast door de pole, maar vermoed dat starten op de soft Verstappen kan gaan opbreken helaas.

Ik denk dat de soft band ook kan helpen bij de start. En dan moet hij de undercut doen, wat hij toch al van plan was.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 december 2021 @ 19:40:09 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202571124
quote:

Het voordeel van mediums is helemaal niet zo groot, dat laten andere teams regelmatig zien. Het gaat om het hebben van opties.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:41:57 #165
263417 Keyos
Like a Boss
pi_202571135
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:40 schreef Montov het volgende:

[..]
Ik denk dat de soft band ook kan helpen bij de start. En dan moet hij de undercut doen, wat hij toch al van plan was.
Gewoon hopen op een safety car ergens in de 10-20 ronden range, naar binnen en hoppa.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_202571145
quote:

[..]
De auto is zeker erg goed, maar is natuurlijk ook onder meer zo goed door Hamilton's input. Waarna hij wel degene is die er daadwerkelijk mee overweg moet kunnen. Iemand zal in een Mercedes zonder meer beter presteren dan in een Haas, maar het is niet zo dat een Nikita Mazepin, die nu in zo'n Haas rijdt, in een Mercedes volgend jaar ineens een handvol races zou winnen :+
Ik ben geneigd om te denken van wel. Uiteraard zou de auto nog ff aan Nikita rijstijl aangepast moeten worden maar hij zou wel bij de top 3 van een race horen na gewenning.

Laten we het omkeren, ik denk niet dat Lewis ooit als 1e zou finishen in een hele andere auto van 1 van zijn F1 rivalen (bottas daarbuiten gelaten)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik snap niet helemaal wat je probeert aan te tonen door het aanpassen van de quote? :?

Russell wordt door iedereen al enkele jaren juist als zeer groot talent gezien, Mazepin helemaal niet. Dus dat Russell in een Mercedes wél races zou winnen ligt net als bij Hamilton nog altijd aan coureur en auto. Ik had het over Mazepin, ik denk volgens de meesten toch wel de matigste coureur in het huidige F1-veld.
Ow zo. Ja oke niet elke F1 coureur zal even goed doen als Lewis. Ik had aanvankelijk het idee dat je de auto teveel wegcijfert en het alleen op talent wilde gooien. Snap nu wat je bedoelt.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2021 19:45:22 ]
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:43:44 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202571153
Toch mooi dat we dit weekend in ieder geval een dag feeststemming hebben voor de grote teleurstelling morgen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202571162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Toch mooi dat we dit weekend in ieder geval een dag feeststemming hebben voor de grote teleurstelling morgen.
_O-
pi_202571176
quote:

[..]
Maar is het niet zo dat de grootste en zwaarste factor voor winst in de F1 juist de kwaliteit auto is ipv Hamiltons kwaliteiten?

Het verschil tussen de auto's is toch groter dan het verschil tussen de coureurs? Om het kwaliteitsverschil tussen de coureurs aan te duiden is het juist interessanter lijkt me als ze allemaal dezelfde auto hadden.

Ik neem aan dat na een seizoen de huidige slechtste coureur van de F1 daarom ook kampioen wordt als hij in de Mercedes rijdt (laat staan top 3), niet?
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:47:02 #170
263417 Keyos
Like a Boss
pi_202571187
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Ik ben geneigd om te denken van wel. Uiteraard zou de auto nog ff aan Nikita rijstijl aangepast moeten worden maar hij zou wel bij de top 3 van een race horen na gewenning.

Laten we het omkeren, ik denk niet dat Lewis ooit als 1e zou finishen in een hele andere auto van 1 van zijn F1 rivalen (bottas daarbuiten gelaten)
We zullen het nooit weten. Hammie is overigens een prima coureur die zelden op een fout te betrappen is. Tegelijkertijd, Rosberg, of all people, is boven hem geëindigd in de Mercedes. Over Rosberg hebben we het nooit meer als coureur, behalve in deze setting. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Het zou me overigens ook nog steeds niets verbazen als Hamilton kapt. Kan me weinig voorstellen dat hij zin heeft om een risico te lopen dat een teamgenoot sneller is.

Hoe het ook zij, ik geloof oprecht niet dat er een coureur is die meer uit de auto haalt dan Max dat al jarenlang doet. Die Red Bull is duidelijk niet de betere auto, terwijl hij op circuits waar het om techniek en bochtwerk gaat iedereen de hielen laat zien. Ik geloof niet dat dat alleen ten faveure van de Red Bull auto is. Dan had Perez wel wat meer punten gepakt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  FOK!Fotograaf zaterdag 11 december 2021 @ 19:48:26 #171
842 Zorro
Z
pi_202571206
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:45 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar is het niet zo dat de grootste en zwaarste factor voor winst in de F1 juist de kwaliteit auto is ipv Hamiltons kwaliteiten?

Het verschil tussen de auto's is toch groter dan het verschil tussen de coureurs? Om het kwaliteitsverschil tussen de coureurs aan te duiden is het juist interessanter lijkt me als ze allemaal dezelfde auto hadden.

Ik neem aan dat na een seizoen de huidige slechtste coureur van de F1 daarom ook kampioen wordt als hij in de Mercedes rijdt (laat staan top 3), niet?
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Alleen willen die Mercedes fans dat niet toegeven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:49:35 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202571227
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef Keyos het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten. Hammie is overigens een prima coureur die zelden op een fout te betrappen is. Tegelijkertijd, Rosberg, of all people, is boven hem geëindigd in de Mercedes. Over Rosberg hebben we het nooit meer als coureur, behalve in deze setting. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Het zou me overigens ook nog steeds niets verbazen als Hamilton kapt. Kan me weinig voorstellen dat hij zin heeft om een risico te lopen dat een teamgenoot sneller is.

Hoe het ook zij, ik geloof oprecht niet dat er een coureur is die meer uit de auto haalt dan Max dat al jarenlang doet. Die Red Bull is duidelijk niet de betere auto, terwijl hij op circuits waar het om techniek en bochtwerk gaat iedereen de hielen laat zien. Ik geloof niet dat dat alleen ten faveure van de Red Bull auto is. Dan had Perez wel wat meer punten gepakt.
Dit seizoen was Hamilton regelmatig te betrappen op fouten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202571231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef Keyos het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten. Hammie is overigens een prima coureur die zelden op een fout te betrappen is. Tegelijkertijd, Rosberg, of all people, is boven hem geëindigd in de Mercedes. Over Rosberg hebben we het nooit meer als coureur, behalve in deze setting. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.

Eens. Ik denk zelfs dat we alledrie hetzelfde bedoelen. :)
pi_202571233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kan niet wachten.
pi_202571237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:37 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Het uitgangspunt van de Formule 1 was dan ook dat je als team zorgt dat je een snelle auto hebt met coureur die ermee om kan gaan.
Alleen tegenwoordig is die constructeurstitel wat ondergesneeuwd tov coureurstitel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Er zijn heel veel 'lagere' raceklassen waar dat zo is. In de Formule 1 is de ontwikkeling van de auto en motor nu eenmaal een onderdeel van het spelletje.
Ok maar dan gaat deze sport dus eigenlijk niet om de coureur maar meer om de beste technische team/wetenschappers? Grappig....
pi_202571243
quote:

Waarom zou hem dit opbreken? Ik heb geen verstand van die bandwisseltactieken.
pindazakje
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 19:51:23 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_202571255
quote:

Als hij na de eerste drie bochten nog op 1 ligt én kan wegrijden zie ik het wel positief in, als Lewis makkelijk kan bijbenen wordt het al snel een kansloos verhaal
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 19:51:28 #178
284411 crew  heywoodu
pi_202571256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]
Ow zo. Ja oke niet elke F1 coureur zal even goed doen als Lewis. Ik had aanvankelijk het idee dat je de auto teveel wegcijfert en het alleen op talent wilde gooien. Snap nu wat je bedoelt.
Ja precies. Mazepin zou echt wel beter presteren en in de top-8 ofzo van het kampioenschap eindigen, maar top-3 betwijfel ik al ernstig. Russell is natuurlijk een ander verhaal, dat is gewoon een algemeen erkend toptalent.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:51:32 #179
Why is all the rum gone?
pi_202571258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:40 schreef heywoodu het volgende:

Russell heeft al laten zien dat niet alleen Lewis Hamilton kan winnen met de Mercedes. En dat hij wordt gezien als talent, zegt niet alles. Alonso, Ricciardo en Vettel (worden ook wel als talenten gezien, geloof ik) hadden allemaal aan het begin van dit seizoen best forse aanpassings'problemen' met hun nieuwe auto's. Russel stapt in de Mercedes en rijdt naar een overwinning (als Mercedes het niet op zo'n 'opvallende' manier had opgekloot). Dat zegt minstens zo veel over de auto als over de coureur.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:52:00 #180
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202571263
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 19:52:53 #181
284411 crew  heywoodu
pi_202571273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:45 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Neuh, vermoedelijk niet.

En de F1 is geen individuele sport he. Denk aan voetbal: leuk om te kijken wie de beste individuele speler op aarde is, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het totaalpakket, in de F1 is dat de combinatie van een topauto met een sterke coureur.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 19:54:03 #182
284411 crew  heywoodu
pi_202571289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Russell heeft al laten zien dat niet alleen Lewis Hamilton kan winnen met de Mercedes. En dat hij wordt gezien als talent, zegt niet alles. Alonso, Ricciardo en Vettel (worden ook wel als talenten gezien, geloof ik) hadden allemaal aan het begin van dit seizoen best forse aanpassings'problemen' met hun nieuwe auto's. Russel stapt in de Mercedes en rijdt naar een overwinning (als Mercedes het niet op zo'n 'opvallende' manier had opgekloot). Dat zegt minstens zo veel over de auto als over de coureur.
Ik zeg dan ook niet dat alleen Lewis Hamilton met de Mercedes kan winnen, alleen dat niet elke pipo met een Mercedes ineens constant voorin mee komt strijden. Dan noem ik met Mazepin bewust een matige coureur.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:54:17 #183
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202571293
Zullen ze Honda dit weekend nog even naar het uiterste hebben opgeschroefd? Zeg maar standje 'fuck betrouwbaarheid'?
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:55:39 #184
Why is all the rum gone?
pi_202571309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef Keyos het volgende:

We zullen het nooit weten. Hammie is overigens een prima coureur die zelden op een fout te betrappen is.
Mwoh, hij heeft in de jaren dat hij wel onder druk stond (en dus ook dit jaar), best wel wat steekjes laten vallen. Ik bedoel, Max' eerste overwinning in de RB had toch echt iets te maken met een fuck up van Lord Hamilton.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:56:34 #185
Why is all the rum gone?
pi_202571321
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:50 schreef BookFreak het volgende:

Ok maar dan gaat deze sport dus eigenlijk niet om de coureur maar meer om de beste technische team/wetenschappers?
Dat is jouw conclusie. Die deel ik niet.
pi_202571346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Neuh, vermoedelijk niet.

En de F1 is geen individuele sport he. Denk aan voetbal: leuk om te kijken wie de beste individuele speler op aarde is, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het totaalpakket, in de F1 is dat de combinatie van een topauto met een sterke coureur.
Maar itt F1 zie ik bij voetbal duidelijk dat de beslissende factor nog altijd wordt bepaald door de individuele kwaliteiten van spelers en trainer.

Bij F1 is de grootste beslissende factor die anonieme wetenschapper die die Mercedes heeft gebouwd, die nooit op het podium staat waarvan we de naam niet kennen. F1 hoort dus meer door een TU Delft lens bekeken te worden ipv te focussen op coureurs die dus bijzaak zijn.
  zaterdag 11 december 2021 @ 19:59:06 #187
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_202571359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zullen ze Honda dit weekend nog even naar het uiterste hebben opgeschroefd? Zeg maar standje 'fuck betrouwbaarheid'?
Het lijkt me sterk dat je zo'n risico gaat nemen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_202571368
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom zou hem dit opbreken? Ik heb geen verstand van die bandwisseltactieken.
Op mediums kan je langer doorrijden en voorkomt je o.a. langzaam verkeer als je pitstop maakt. Nu kan Max terechtkomen achter anderen met geel gaan ze vooraan vaak het langst door waardoor de praktisch niemand hoeven in te halen
pi_202571370
Ergste scenario voor morgen… Verstappen wint de race , en gaat ondanks waarschuwingen van het team (let op je brandstof) , flink wat donuts draaien.. komt ie een kwart liter brandstof te kort… (auto valt stil.. ) hele ziggo studio ontploft..
pi_202571373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:58 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar itt F1 zie ik bij voetbal duidelijk dat de beslissende factor nog altijd wordt bepaald door de individuele kwaliteiten van spelers en trainer.

Bij F1 is de grootste beslissende factor die anonieme wetenschapper die die Mercedes heeft gebouwd, die nooit op het podium staat waarvan we de naam niet kennen. F1 hoort dus meer door een TU Delft lens bekeken te worden ipv te focussen of coureurs die dus bijzaak zijn.
Zie jij geen verschil tussen Verstappen en Perez dan?

Daar uit blijkt dat je conclusie al verkeerd is.

Zonder goede auto doe je niets, maar de coureurs maken het verschil.
pi_202571385
quote:
Al die buitenlandse comment's. :D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 december 2021 @ 20:01:06 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202571389
quote:
Ze hebben de motor getweaked en gereviseerd las ik, om het maximale eruit te halen en toch de betrouwbaarheid te kunnen waarborgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:01:30 #193
Why is all the rum gone?
pi_202571396
quote:
Ik denk niet dat die stand op de Honda motor zit. En ik denk dat Honda liever verliest door een gebrek aan snelheid, dan door een powerunit die twee ronden voor het einde van de race desintegreert.
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:01:31 #194
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202571397
Is er eigenlijk een website oid waar wordt bijgehouden welke setjes er gebruikt zijn tijdens het raceweekend en wat elke coureur dus nog beschikbaar heeft?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 11 december 2021 @ 20:01:41 #195
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202571399
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:00 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Al die buitenlandse comment's. :D
Je hebt het gevoel dat de halve wereld meejuicht :@
pi_202571440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ze hebben de motor getweaked en gereviseerd las ik, om het maximale eruit te halen en toch de betrouwbaarheid te kunnen waarborgen.
Jammer dat ze niet wat meer risico durven te nemen qua betrouwbaarheid. Liever verliezen met een geplofte motor dan dat je morgen kansloos bent op de lange rechte stukken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 december 2021 @ 20:05:57 #197
284411 crew  heywoodu
pi_202571441
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:58 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Bij F1 is de grootste beslissende factor die anonieme wetenschapper die die Mercedes heeft gebouwd, die nooit op het podium staat waarvan we de naam niet kennen. F1 hoort dus meer door een TU Delft lens bekeken te worden ipv te focussen op coureurs die dus bijzaak zijn.
Nou, ok. We verschillen dus van mening, dat kan ^O^
pi_202571469
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 19:59 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Zie jij geen verschil tussen Verstappen en Perez dan?

Daar uit blijkt dat je conclusie al verkeerd is.

Zonder goede auto doe je niets, maar de coureurs maken het verschil.
Nogmaals, ik ben een leek die deze sport meer probeert te begrijpen.

Mijn punt is dat ik zie dat het verschil tussen autos zó groot is dat je moeilijk eigenlijk kan bepalen van alle huidige coureurs wie de beste van hen is.

Je kan vast wel hier en daar opmerken wie waarschijnlijk meer kwaliteiten heeft, maar eigenlijk nooit weten wie echt de beste is + dat de coureur die kampioen wordt na een seizoen helemaal niet de beste coureur perse is (en waarschijnlijk ook niet is).

Daarom slaat deze prijsuitreiking voor de beste F1 coureur dus eigenlijk helemaal nergens op.
pi_202571488
Zal Perez Norris snel voorbij gaan en Lewis kunnen dingen tot verdedigen?
Цой жив
pi_202571502
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:09 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Nogmaals, ik ben een leek die deze sport meer probeert te begrijpen.

Mijn punt is dat ik zie dat het verschil tussen autos zó groot is dat je moeilijk eigenlijk kan bepalen van alle huidige coureurs wie de beste van hen is.

Je kan vast wel hier en daar opmerken wie waarschijnlijk meer kwaliteiten heeft, maar eigenlijk nooit weten wie echt de beste is + dat de coureur die kampioen wordt na een seizoen helemaal niet de beste coureur perse is (en waarschijnlijk ook niet is).

Daarom slaat deze prijsuitreiking voor de beste F1 coureur dus eigenlijk helemaal nergens op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
pi_202571512
Hoe belangrijk zijn alle afstellingdn en data analyses voor de wedstrijd van morgen? De meest briljante koppen worden nu ingehuurd door Mercedes en Red Bull?

Zijn ze daar vannacht nog mee bezig, bijvoorbeeld? Of is alles nu wel bekend en ingesteld.

Iemand hier meer info over?
Love is in the air!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 december 2021 @ 20:13:01 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202571521
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:12 schreef Landgeld het volgende:
Hoe belangrijk zijn alle afstellingdn en data analyses voor de wedstrijd van morgen? De meest briljante koppen worden nu ingehuurd door Mercedes en Red Bull?

Zijn ze daar vannacht nog mee bezig, bijvoorbeeld? Of is alles nu wel bekend en ingesteld.

Ja.
  Moderator zaterdag 11 december 2021 @ 20:13:11 #203
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202571526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:12 schreef Landgeld het volgende:
Hoe belangrijk zijn alle afstellingdn en data analyses voor de wedstrijd van morgen?

Afstelling mogen ze niks aan doen. Analyses wel, scenarioplanning voor de bandenstrategie vooral.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202571528
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 20:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat we van mening verschillen is duidelijk en geen probleem. Maar het zou ook interessanter zijn als je mij kan uitleggen waar ik het precies mis heb in jouw vergelijking met voetbal. Thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')