Maar dat is niet zo. Zodra er gesproken wordt over Schumacher, worden die situaties genoemd. Zodra er gesproken wordt over Senna, wordt de situatie met Prost genoemd. En in de toekomst, zodra er gesproken wordt over Hamilton, zal er gesproken worden over Silverstone.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:24 schreef Tocadisco het volgende:
Als het zo gaat als met die andere gevallen zou je hier ook alleen maar 20 jaar in de toekomst als er weer eens een soortgelijke situatie is iets over horen, in de zin van "weet je nog in 2021 toen Verstappen de titel zo pakte.." maar voor de rest hoor je er nooit meer iets over.
De toe was wel nais.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierom is Perez belangrijk. Als Perez in de buurt weet te blijven, dan kan RB Mercedes naar 2 stops dwingen.
Toen Max het gas los liet zat hij volgens de berichten 0,02 seconde boven zijn snelste tijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De toe was wel nais.
Maar max had zelfs zijn laatste rondje een hele goeie snelheid.
De laatste sector liet ie geloof ik het gas los toen hij het publiek hoorde juichen dat Hamilton niet sneller ging.
Werd hem over de radio verteld.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De toe was wel nais.
De laatste sector liet ie geloof ik het gas los toen hij het publiek hoorde juichen dat Hamilton niet sneller ging.
Odds zijn 6/5 om 11/10.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat zijn nu de kansen voor Max op soft
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De toe was wel nais.
De laatste sector liet ie geloof ik het gas los toen hij het publiek hoorde juichen z'n engineer hem vertelde dat Hamilton niet sneller ging.
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat zijn nu de kansen voor Max op soft
En dat was zonder slipstream toch? De snelheid lijkt er wel te zijn dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen Max het gas los liet zat hij volgens de berichten 0,02 seconde boven zijn snelste tijd
Klopt. Hij won in sector 1 0,011 op zijn snelste tijd, verloor in sector 2 er 0,001 en in totaal scheen hij ongeveer 0,020 boven zijn snelste tijd te zitten toen hij inhield.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat was zonder slipstream toch? De snelheid lijkt er wel te zijn dan.
Deze houdt me toch bezig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "Lewis wasn't trying."
Die theorie kan zo BNW ingefietst wordenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze houdt me toch bezig.
Maar ik ga proberen te denken als Hill:
Hamilton wilde op P2, want als Max achter hem staat gaat hij Lewis sowieso van de baan rijden in bocht 1, nu kan Lewis veilig aansluiten en er met de goede pitstop strategie zonder risico voorbij?
Dat wil ik wel geloven eigenlijk. Lewis moet helemaal niet op pole willen staan hier. Max voor je is al één groot potentieel risico minder.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hamilton wilde op P2, want als Max achter hem staat gaat hij Lewis sowieso van de baan rijden in bocht 1, nu kan Lewis veilig aansluiten en er met de goede pitstop strategie zonder risico voorbij?
FIA had toch al aangekondigd dat Max in dat geval strafpunten zou krijgen? Dus dit kan geen reden meer zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel wat vergezocht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is Hill. ik zou er niet van staan te kijkenquote:
Klopt maar was alsnog sneller dan Hamilton.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen Max het gas los liet zat hij volgens de berichten 0,02 seconde boven zijn snelste tijd
Yes de teen van Perez..quote:
Er was al gewaarschuwd aan beide coureurs dat ze dat niet moeten proberen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij zei er nog wat voor: It's not like...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hill bij Sky zojuist: "Lewis wasn't trying."
Je snapt dat dit niet mijn theorie is hoop ik?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er was al gewaarschuwd aan beide coureurs dat ze dat niet moeten proberen.
https://nl.motorsport.com(...)is-hamilton/6866669/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |