soms moet je gwoon even niks zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat zoiets als rookworst zonder r?
Hoi schatquote:
Heer aloa.quote:
058 weest wel.quote:
Ik las het,stelletje droeftoeters.quote:
Zinloos weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het,stelletje droeftoeters.
Ja helaasquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Alles wat kapot kan moet kapot.
Hey aloaquote:
Het weer is primaquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aloaLekker weer weekend weer.
Er staat een weer te veelquote:
Of KPD zonder KPD?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
Rip aan de nabestaande.quote:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke feitelijk is het SC zonder SC?
* SolidasRock in de war raakt
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Dees is MOD van Viva.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Kap daar eens mee zonnestraaltjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schande he? Heb ook ff een TR van gemaakt.
Tuurlijk kan ik dat wel. @Viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
As ifquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel. @:viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.
Die Spaanse broeken die zitten zo strakkos, als ik adem springt meteen die rits losquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt ie morgen kampioen denk je?
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kanquote:
Ik ben helemaal geen F1-fan maar zou het voor degenen die dat wel zijn heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.
ja gesjellig nummertjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kan
Ik welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
Ik vind het zo'n geniaal liedquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
in het weekend speulen wij dan met de beatband [ afbeelding ]
Van de week ook al toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
Loopt er hier weer een mannetje met lippenstift op z'n smoeltje rond!
Deze keer heeft hij het wel verdomd goed aangebracht, alsof hij in een spiegel heeft zitten kijken terwijl hij dat deed!
Toch niet weer op de tas?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
Loopt er hier weer een mannetje met lippenstift op z'n smoeltje rond!
Deze keer heeft hij het wel verdomd goed aangebracht, alsof hij in een spiegel heeft zitten kijken terwijl hij dat deed!
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]Maar zijn skills worden duidelijk beter! En zijn voorkeur voor dure merken ook!
quote:
Mini tutorial.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doen
Hij wordt non-binair en androgyn opgevoed!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doen
Hij?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt non-binair en androgyn opgevoed!
Zo'n boom bouwen met bierflesjes is een stuk meer werk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe houdt echt wel van wijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel. @:viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.
Haha ik liep maar te geinen, wij voeden hem sowieso gewoon traditioneel op qua jongens/meisjes, maar mochten we ooit merken dat hij andere opvattingen heeft: ook prima.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/de-peel(...)-in-jurken~a85eac35/
En glanzende ballen in een boom hangen heeft sowieso geen kut met Jezus te maken, dus schijt aan tradities wat dat betreft!quote:
Mini heeft het niet van een vreemde.quote:
Whut?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mini heeft het niet van een vreemde.
Je weet toch wel wie Leco is?quote:
Ff gegoogled, een visagist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie Leco is?
Leuke UIquote:
Ziet er wel als een stoere houthakker uit die minstens 3x per dag een andere punani aan z'n paarsgepunte lans weet te rijgen.quote:
ik heb zo'n vermoeden dat hij niet van de punani's is. maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er wel als een stoere houthakker uit die minstens 3x per dag een andere punani aan z'n paarsgepunte lans weet te rijgen.
Ik lees dat hij een dochter heeft, maar ik dacht het zelfde idd!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat hij niet van de punani's is. maar dat kan ik verkeerd hebben
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:06 schreef Schakeltopia het volgende:
aan de andere kant, martien meiland heeft ook dochters
Dat kan tegenwoordig allemaalquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees dat hij een dochter heeft, maar ik dacht het zelfde idd!
Ah!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig allemaalLeco valt inderdaad op mannen.
Altijd makkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, die had ik nog in de kast liggen
Ik ben niet zo bekend met die namen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Is dat Gonnie of Gijsje de gans?
Ja Mini-ToT heeft een paar keer zo'n koffer mee naar huis gekregen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met die namen.
Dat zei ik niet.quote:
Gijs it is.quote:
A gossiequote:
Biografie over Michiel Romeyn.quote:
Net zo leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Biografie over Michiel Romeyn.
Ja weinig mensen zullen zin hebben in een longontsteking op te lopen.quote:
Hier geen mist. Zag net de zon nog zakken in zee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weinig mensen zullen zin hebben in een longontsteking op te lopen.
Kanonne wat voelt het koud aan met die mist nu zeg!
Vis je hem er morgenochtend wel ff uit dan?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier geen mist. Zag net de zon nog zakken in zee.
Ja lekker.quote:
Bonuspunten voor wie weet wie dit is en waarom jij deze pic laat zienquote:
Ja ik hoorde net ook voor het eerst van hem; dit is "Book", van die vreselijke Star Trek-reeks die nu gaande is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bonuspunten voor wie weet wie dit is en waarom jij deze pic laat zien
Blij dat ie gestopt is. De serie bedoel ik. Bestond voor 90% uit tranen van de hoofdrolspeler. Daar zit je niet op te wachten als je scifi wilt kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoorde net ook voor het eerst van hem; dit is "Book", van die vreselijke Star Trek-reeks die nu gaande is.
Hij heeft een ruimteschip waar de gravitatievelden van zwarte gaten geen grip op hebben........omdat-ie van vorm kan veranderen!![]()
Ja eerst was het een Space-Karen achtige houding, daarna continu janken omdat kijkers vonden dat ze geen emoties had, en dit seizoen schijnt ze continu als een volslagen schlemiel te grijnzen om aan te tonen dat ze heus echt wel een warme persoonlijkheid heeft,quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blij dat ie gestopt is. De serie bedoel ik. Bestond voor 90% uit tranen van de hoofdrolspeler. Daar zit je niet op te wachten als je scifi wilt kijken.
Principessa.quote:
O god.... gaat die onzin serieus door? Dinges is dood en ze heeft haar moeder teruggevonden en verlaten en alles rechtgebreid door heel veel te tijdreizen dacht ik?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst was het een Space-Karen achtige houding, daarna continu janken omdat kijkers vonden dat ze geen emoties had, en dit seizoen schijnt ze continu als een volslagen schlemiel te grijnzen om aan te tonen dat ze heus echt wel een warme persoonlijkheid heeft,
Weet ik veel, ik kwam bij lange na niet eens door het eerste seizoen heen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god.... gaat die onzin serieus door? Dinges is dood en ze heeft haar moeder teruggevonden en verlaten en alles rechtgebreid door heel veel te tijdreizen dacht ik?
Hoop dat ze straks weer een andere weg inslaan bij de volgende serie. Anders kan je me doorstrepen als ST fan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kwam bij lange na niet eens door het eerste seizoen heen.
Ik kijk naar reviews door Overlord DVD ervan.
Picard al gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop dat ze straks weer een andere weg inslaan bij de volgende serie. Anders kan je me doorstrepen als ST fan.
Ja maar of ik alles heb gezien weet ik niet. Picard is Netflix toch? Of was het nou Prime? Indien Prime dan heb ik alles wel gezien. Leuk om hem en anderen weer te zien qua nostalgie maar wat is Picard oud geworden zeg. Bij elk gevecht is het pijnlijk om te zien dat hij eigenlijk zichzelf niet eens een beetje kan verdedigen of doen alsof.quote:
Niet alleen oud:quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar of ik alles heb gezien weet ik niet. Picard is Netflix toch? Of was het nou Prime? Indien Prime dan heb ik alles wel gezien. Leuk om hem en anderen weer te zien qua nostalgie maar wat is Picard oud geworden zeg. Bij elk gevecht is het pijnlijk om te zien dat hij eigenlijk zichzelf niet eens een beetje kan verdedigen of doen alsof.
Ja snap ik, Picard was alleen maar leuk vanwege de nostalgie. Althans voor mij dan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
Beide shows (Picard en Discovery) worstelen enorm met hun budget omdat er bijna niemand naar kijkt omdat het zo slecht is. De kanalen waarop het te zien is, worstelen ook met enorme koersdalingen van hun aandelen en andere financiële sores hierdoor.
Joehoeee Ma1lyquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi M00ntje!
Ff naar het tuinhuis zeker?
Jij hebt toch elke dag pozzadag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had pozza op de pozzadag laatst. sindsdien geen pozza meer gegeten
Dan wordt het bijna wel weer tijd er voorquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat is toch al een tijdje, aangezien pozzadag maandag was geloof ik
Elke dag toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat is toch al een tijdje, aangezien pozzadag maandag was geloof ik
opzich kan ik mij wel vinden in deze uitspraakquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wordt het bijna wel weer tijd er voor
Dat dacht ik welquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
opzich kan ik mij wel vinden in deze uitspraak
Mooie fotoquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het zo zielig voor de pozza bezorger, het is zo koud buiten
Het is nog zieliger als hij niks te bezorgen heeft en dus niks verdiend.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het zo zielig voor de pozza bezorger, het is zo koud buiten
Aaawhhhquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dus durf niet te bestellen
goed punt goed punt!quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is nog zieliger als hij niks te bezorgen heeft en dus niks verdiend.
't is zonde .....quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT valt hier zittend in slaap; vannacht nauwelijks geslapen door het gehoest.
Ik ga morgen pozza maken met spruiten weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
zal ik voor een pozza met brocolli gaan. zo lekker gezond
iewl bahquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ga morgen pozza maken met spruiten weer
Het voelt buiten totaal niet koud aan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
zal ik voor een pozza met brocolli gaan. zo lekker gezond
ik ben om!quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het voelt buiten totaal niet koud aan.
Hahahahaha !!!!quote:
Ook raar.I.v.m drukte gesloten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
fuck me! enkel afhalen
[ afbeelding ]
ik denk dat ze gewoon te weinig bezorgers hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook raar.I.v.m drukte gesloten.
Wat verdienen ze eigenlijk per afgeleverde pizza of uur of avondje?quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon te weinig bezorgers hebben.
Hoeveel verdient een 17 jarige bezorger?quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat verdienen ze eigenlijk per afgeleverde pizza of uur of avondje?
MrsL.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel verdient een 17 jarige bezorger?
17 jaar: ¤338,- bruto per maand (= ¤6,50 p/u) 18 jaar: ¤364,- bruto per maand (= ¤7,00 p/u) 19 jaar: ¤390,- bruto per maand (= ¤7,50 p/u) 20 jaar: ¤416,- bruto per maand (= ¤8,00 p/u)
Niet slecht. @Schakeltopia ga solliciteren, bestel een pizza en bezorg die bij jezelf thuis. Zo krijg je je pizza snel en verdien je het ook terug nog ook. win-win!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel verdient een 17 jarige bezorger?
17 jaar: ¤338,- bruto per maand (= ¤6,50 p/u) 18 jaar: ¤364,- bruto per maand (= ¤7,00 p/u) 19 jaar: ¤390,- bruto per maand (= ¤7,50 p/u) 20 jaar: ¤416,- bruto per maand (= ¤8,00 p/u)
Hier is over nagedacht.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet slecht. @:schakeltopia ga solliciteren, bestel een pizza en bezorg die bij jezelf thuis. Zo krijg je je pizza snel en verdien je het ook terug nog ook. win-win!!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
goed verhaal, doen we niets mee!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet slecht. @:schakeltopia ga solliciteren, bestel een pizza en bezorg die bij jezelf thuis. Zo krijg je je pizza snel en verdien je het ook terug nog ook. win-win!!
Dat is idd een heel goed ideequote:Op zaterdag 11 december 2021 17:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Elke dag weer elke middag en avond. Ben je er niet een keer zat van. Elke dag koffie elke dag lief en kusjes. Elke dag Dot.. Bejaardenhuis Vivaquote:
Jou zien we ook iedere dag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag weer elke middag en avond. Ben je er niet een keer zat van. Elke dag koffie elke dag lief en kusjes. Elke dag Dot.. Bejaardenhuis Viva
Héé fruitje, ééndje Ga je nog wat leuks doenquote:
Wil je koffie?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé fruitje, ééndje Ga je nog wat leuks doen
Babyfoto's plaatsen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé fruitje, ééndje Ga je nog wat leuks doen
Nee anders deed ik het toch ook niet gekke muisquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag weer elke middag en avond. Ben je er niet een keer zat van. Elke dag koffie elke dag lief en kusjes. Elke dag Dot.. Bejaardenhuis Viva
Dat doet de meeste niet btwquote:
Ik heb er eentje geplaatst.quote:
Neverquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje UI's wisselen verveelt ook niet
Jazeker.Panicroom met Darkie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
is er nog een streampie vanavond fresh?
Nice! helemaal vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker.Panicroom met Darkie.
Hahaha wat een sukkel ben je danquote:
Dud0rquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
Hallo schatjes. Iedereen een leuke dag gehad?
Ga lekker naar onz als je er niet tegen kanquote:
Jawel. Alleen de adventskalender bij de chocolade winkel waren opquote:
dud0r.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
Hallo schatjes. Iedereen een leuke dag gehad?
Noemde je jezelf blank?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
Verdomme ik ben geblokkeerd door Jerry Airfryer
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker naar onz als je er niet tegen kan
IT'S THE MOOOOOOST WONDERFUL TIME OF THE YEEEEEEAAAAARRRRRRRquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
Sta je nu op zwart?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
Nee, ik vroeg hem of de oliebollen uit Volendam al op waren en of het gesmaakt heeft.quote:
Dat is fijn meneer fruit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dud0r.![]()
Nog steeds een leuke dag.
Ohnoquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Alleen de adventskalender bij de chocolade winkel waren op
Groetjes terug zegt ze.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is fijn meneer fruit.
Groetjes aan soul
Denk dat ik een december kalender nog haalquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ohno
Dan maar naar de IkeaDaar heb ik ook 1 gekocht een paar weken terug
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hem of de oliebollen uit Volendam al op waren en of het gesmaakt heeft.
Doe maar, die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat ik een december kalender nog haal
Pittige tijden?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu met een half oog naar die Masked Singer te kijken.Wel grappig, zegt 1 zo'n zanger dat hij met Carlo in een programma heeft gezeten.
Carlo helemaal gefrustreerd dat hij niet door heeft wie het is.
"Och maak je niet druk, misschien was het in een talkshow, daar kom je zo veel mensen tegen."
Die zanger onderbreekt: "Het was GEEN talkshow!"
Helaas, sussende woorden teniet gedaan!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Flory heeft onlangs 2 nieuwe gemaakt, misschien wat voor je emoji verzameling![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Arm ventje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wordt heftig hoestend van zijn tussentijdse dutje wakker. Keel zit echt bijna dicht door die gezwollen amandelen, en van de KNO-arts moeten we dit nog een maand lang aanzien.
Bel dan de hapquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wordt heftig hoestend van zijn tussentijdse dutje wakker. Keel zit echt bijna dicht door die gezwollen amandelen, en van de KNO-arts moeten we dit nog een maand lang aanzien.
Echt, dit is vreselijk!quote:
Echt ja....quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is toch geen doen voor Mini-ToT en voor jullie
Zit ik idd aan te denken, maar die kunnen toch niet acuut hier iets tegen doen?quote:
Ja dat weten we nu wel. Als het acuut is hup in de auto naar de HAP of ziekenhuis. Zo niet ben je maandag de eerstequote:Op zaterdag 11 december 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
misschien meds?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja....
[..]
Zit ik idd aan te denken, maar die kunnen toch niet acuut hier iets tegen doen?
Slappe HAP wel hier lopen jankenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja....
[..]
Zit ik idd aan te denken, maar die kunnen toch niet acuut hier iets tegen doen?
Hij heeft een pufje en een neusspray en moet zijn neus 2x per dag spoelen. Het wordt alleen maar erger.....quote:
bellenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een pufje en een neusspray en moet zijn neus 2x per dag spoelen. Het wordt alleen maar erger.....
Da's wel een idee!quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Van wat ik lees helpt ijskoud water drinken ook of een waterijsje
Jaahaaa !!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een pufje en een neusspray en moet zijn neus 2x per dag spoelen. Het wordt alleen maar erger.....
Sterkte ermeequote:Op zaterdag 11 december 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ga ik wel doen dan ja. Eerst een ijsje pakken en dan idd bellen.
Nou niet echt, als de klachten al langer zijn dan kan je oprotten. Je moet het spelen dat het acuut een drama is.quote:
Ik sta op negeer maar lees wel een keerquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
[..]
Thanks, hij heeft nu een ijsje en ik ga nu bellen.
Wat ik nogal raar vind,de mijne werden geknipt omdat ik vaak oorontsteking had.Bleek later dat het er niks mee te maken had.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dit is vreselijk!![]()
Maar nee: "Alleen gezwollen amandelen is geen reden om ze te knippen. Er moet meer aan de hand zijn dan dat."
Hij heeft het echt zwaar te verduren.
Bijzonderquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik nogal raar vind,de mijne werden geknipt omdat ik vaak oorontsteking had.Bleek later dat het er niks mee te maken had.
Jij bent niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik nogal raar vind,de mijne werden geknipt omdat ik vaak oorontsteking had.Bleek later dat het er niks mee te maken had.
Dat ben ik wel ja.quote:
Ik ben bijzonder.quote:
Dubbel pech .... balenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol.quote:
De mijnese gingen er pas uit toen ik 30 was, laatbloeierquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja dat kind is ziek en ik geef tips. Nooit zeggen dat je al dagen last ergens van hebt. Dat is een ok wacht maar tot maandagquote:
In meerdere dingen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese gingen er pas uit toen ik 30 was, laatbloeier
Vaak is dat inderdaad niet handig, dan zeggen ze datj e of gisteren had kunnen bellen of dan ook wel tot maandag kan wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat kind is ziek en ik geef tips. Nooit zeggen dat je al dagen last ergens van hebt. Dat is een ok wacht maar tot maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |