soms moet je gwoon even niks zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat zoiets als rookworst zonder r?
Hoi schatquote:
Heer aloa.quote:
058 weest wel.quote:
Ik las het,stelletje droeftoeters.quote:
Zinloos weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het,stelletje droeftoeters.
Ja helaasquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Alles wat kapot kan moet kapot.
Hey aloaquote:
Het weer is primaquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aloaLekker weer weekend weer.
Er staat een weer te veelquote:
Of KPD zonder KPD?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
Rip aan de nabestaande.quote:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke feitelijk is het SC zonder SC?
* SolidasRock in de war raakt
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Dees is MOD van Viva.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Kap daar eens mee zonnestraaltjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schande he? Heb ook ff een TR van gemaakt.
Tuurlijk kan ik dat wel. @Viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
As ifquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel. @:viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.
Die Spaanse broeken die zitten zo strakkos, als ik adem springt meteen die rits losquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt ie morgen kampioen denk je?
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kanquote:
Ik ben helemaal geen F1-fan maar zou het voor degenen die dat wel zijn heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.
ja gesjellig nummertjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kan
Ik welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |