soms moet je gwoon even niks zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat zoiets als rookworst zonder r?
Hoi schatquote:
Heer aloa.quote:
058 weest wel.quote:
Ik las het,stelletje droeftoeters.quote:
Zinloos weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het,stelletje droeftoeters.
Ja helaasquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Alles wat kapot kan moet kapot.
Hey aloaquote:
Het weer is primaquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aloaLekker weer weekend weer.
Er staat een weer te veelquote:
Of KPD zonder KPD?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
neequote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feitelijk is het DTS zonder DTS, ja toch?
Rip aan de nabestaande.quote:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke feitelijk is het SC zonder SC?
* SolidasRock in de war raakt
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Dees is MOD van Viva.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo, dit is geen SC of zo. Scheer je weg baldadige blauwerd.
Kap daar eens mee zonnestraaltjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schande he? Heb ook ff een TR van gemaakt.
Tuurlijk kan ik dat wel. @Viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
As ifquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel. @:viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.
Die Spaanse broeken die zitten zo strakkos, als ik adem springt meteen die rits losquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt ie morgen kampioen denk je?
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kanquote:
Ik ben helemaal geen F1-fan maar zou het voor degenen die dat wel zijn heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een Max-fan maar wel realistisch. Voor mij staat de uitslag gewoon niet vast. Ik hoop van wel, 7x de titel gewonnen had allang doorbroken moeten zijn.
ja gesjellig nummertjequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik hem gewoon nog eens aan, omdat het kan
Ik welquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je de tt weleens veranderen, ow wacht dat kan jij niet
Ik vind het zo'n geniaal liedquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Schakeltopia het volgende:
in het weekend speulen wij dan met de beatband [ afbeelding ]
Van de week ook al toch?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
Loopt er hier weer een mannetje met lippenstift op z'n smoeltje rond!
Deze keer heeft hij het wel verdomd goed aangebracht, alsof hij in een spiegel heeft zitten kijken terwijl hij dat deed!
Toch niet weer op de tas?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:43 schreef ToT het volgende:
Loopt er hier weer een mannetje met lippenstift op z'n smoeltje rond!
Deze keer heeft hij het wel verdomd goed aangebracht, alsof hij in een spiegel heeft zitten kijken terwijl hij dat deed!
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]Maar zijn skills worden duidelijk beter! En zijn voorkeur voor dure merken ook!
quote:
Mini tutorial.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doen
Hij wordt non-binair en androgyn opgevoed!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat vloggen hoe je lipstic op moet doen
Hij?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt non-binair en androgyn opgevoed!
Zo'n boom bouwen met bierflesjes is een stuk meer werk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe houdt echt wel van wijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel. @:viv kom ff de tt veranderen, alvast dank je wel.
Haha ik liep maar te geinen, wij voeden hem sowieso gewoon traditioneel op qua jongens/meisjes, maar mochten we ooit merken dat hij andere opvattingen heeft: ook prima.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/de-peel(...)-in-jurken~a85eac35/
En glanzende ballen in een boom hangen heeft sowieso geen kut met Jezus te maken, dus schijt aan tradities wat dat betreft!quote:
Mini heeft het niet van een vreemde.quote:
Whut?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mini heeft het niet van een vreemde.
Je weet toch wel wie Leco is?quote:
Ff gegoogled, een visagist?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie Leco is?
Leuke UIquote:
Ziet er wel als een stoere houthakker uit die minstens 3x per dag een andere punani aan z'n paarsgepunte lans weet te rijgen.quote:
ik heb zo'n vermoeden dat hij niet van de punani's is. maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er wel als een stoere houthakker uit die minstens 3x per dag een andere punani aan z'n paarsgepunte lans weet te rijgen.
Ik lees dat hij een dochter heeft, maar ik dacht het zelfde idd!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat hij niet van de punani's is. maar dat kan ik verkeerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |