Slim zou alleen maar focus verlies zijn met minimale kans op uitkomst.quote:
Incidenten worden losstaand beoordeeld, tenminste, zeggen ze. Dus of er een gridstraf uit volgt mag niet uitmaken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vind het wel wat te licht om hier echt een waarschuwing voor te geven, nog los van de gridstraf die er uit zou volgen.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Incidenten worden losstaand beoordeeld, tenminste, zeggen ze. Dus of er een gridstraf uit volgt mag niet uitmaken.
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
#F1: Verstappen had the "Bahrain" engine yesterday in his car. Way over the foreseen mileage. Honda engine very reliable this year. Today he has the freshest engine in his Red Bull. #AMuS, #AbuDhabiGP
Je bedoelt de long runs?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus daarom was Verstappen zo snel op de rechte einden gisteren.
Dat valt allemaal wel mee, engine spec moet toch hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?
Ik ben echt heel erg verrastquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ErikvHaren/status/1469636125161623555[/twitter]
En door!
Dat zelfs Red Bull er weinig in ziet?quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg verrast
Motoren zijn hetzelfde in de basis.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen op omdat ze die wagen hebben afgesteld gebaseerd op die oudere motor? Of komt dat allemaal niet zo nauw?
ik vind dat straffen in vrije training voor zoiets sowieso een beetje teveel van het goeie, in kwalificatie of race is het wat andersquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg verrast
Dat zou überhaupt niet aan Red Bull moeten liggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zelfs Red Bull er weinig in ziet?
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat straffen in vrije training voor zoiets sowieso een beetje teveel van het goeie, in kwalificatie of race is het wat anders
Ze kunnen uitrekenen hoeveel extra vleugel ze zetten. Voor de rest aan de rijder om het mee te calculeren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |