En een Zweedse puzzel, veeg me op!quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:06 schreef Jurian95 het volgende:
Wel leuk dat ze speciaal voor Carlo nog een doolhof gemaakt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand anders die er ook al naar gekeken heeft?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:15 schreef thabit het volgende:
Ik ben nu met Opgave 18 bezig, maarJa, een fout van ons of van de puzzelmakers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand anders die er ook al naar gekeken heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:37 schreef Soepstengel4 het volgende:
[..]
Ja, een fout van ons of van de puzzelmakers?Nee hoor, ik heb (nou ja, 99,99% zeker) een unieke oplossing. Misschien moet je wat beter kijken naar het gewenste format qua output. Dat beperkte het bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 was veel te makkelijk... Of zou ik m toch fout hebben? Ik zou wel willen controleren, maar waar ik de THEBAIS vandaan moet halen![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 00:43 schreef 12013 het volgende:
2 is leukIk denk juist dat er een foutje zit in dat Thebaïs gedeelte. Mochten er meer zijn die dit denken, dan ben ik in ieder geval niet gek geworden op dit late tijdstip (moet morgen/vandaag vroeg er ook nog eens vroeg uit, hallo insomnia!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 was veel te makkelijk... Of zou ik m toch fout hebben? Ik zou wel willen controleren, maar waar ik de THEBAIS vandaan moet halen![]()
![]()
Ik krijg daar ook geen 3351 uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er een foutje zit in dat Thebaïs gedeelte. Mochten er meer zijn die dit denken, dan ben ik in ieder geval niet gek geworden op dit late tijdstip (moet morgen/vandaag vroeg er ook nog eens vroeg uit, hallo insomnia!)
Ik werk fulltime, studeer deeltijd, en heb twee kinderen die nog niet naar de basisschool gaan…. En ben zo dom geweest hem toch te openenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:05 schreef Espeon het volgende:
Succes allemaal!
Ik heb dit jaar eigenlijk geen tijd om naar de puzzel te kijken. Voor mijn studie beter als ik er ook helemaal geen blik op werp. Ben bang dat ik dan de focus op de puzzel leg in plaats van de studie.... buikpijn heb ik er nu van gewoon..
Sterkte!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik werk fulltime, studeer deeltijd, en heb twee kinderen die nog niet naar de basisschool gaan…. En ben zo dom geweest hem toch te openen.
Gewoon doen
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik werk fulltime, studeer deeltijd, en heb twee kinderen die nog niet naar de basisschool gaan…. En ben zo dom geweest hem toch te openen.
Gewoon doen
Ja ik ook, maar het kan zijn dat m'n schaakkennis me in de steek laat...quote:Op woensdag 15 december 2021 14:23 schreef Legoblokje het volgende:
Ik kom ook tot meerdere oplossingen bij 18.
Inderdaad, om tureluurs van te wordenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef Jurian95 het volgende:
12 levert me gewoon letterlijk hoofdpijn op. De kubusjes staan steeds een andere kant op.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef Legoblokje het volgende:
15![]()
Volledig gedecodeerd, maar ik kan er vervolgens vrij weinig mee...
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef llamalama het volgende:
^ja da heb ik ook met de tandwielen
![]()
SPOILER: 15+tandwielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met je avatar.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:23 schreef Jurian95 het volgende:
12 levert me gewoon letterlijk hoofdpijn op. De kubusjes staan steeds een andere kant op.
Same here voor de tandwielenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef llamalama het volgende:
^ja da heb ik ook met de tandwielen
![]()
quote:SPOILER: 15+tandwielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD-puzze 2026l: al: 1a. Klein beginnen!
Gisteravond wel opgelost gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2021 21:28 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Inderdaad, om tureluurs van te worden
Dat idee had ik ook..quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:22 schreef Athos3000 het volgende:
Is er bij opgave 19 nou één getal te weinig vetgedrukt?
Hier precies hetzelfde.. voelt als een onsamenhangend geheel, maar ik zie vast een bepaald verband over het hoofdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef Legoblokje het volgende:
15![]()
Volledig gedecodeerd, maar ik kan er vervolgens vrij weinig mee...
Ik krijg er wel 3351 uit als j=i...6.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er een foutje zit in dat Thebaïs gedeelte. Mochten er meer zijn die dit denken, dan ben ik in ieder geval niet gek geworden op dit late tijdstip (moet morgen/vandaag vroeg er ook nog eens vroeg uit, hallo insomnia!)
Ik zie wel welke kant het uit moet qua antwoord, maar ik kan met de tekst gewoon niks vindenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. voelt als een onsamenhangend geheel, maar ik zie vast een bepaald verband over het hoofd
Ik heb het los gelaten en kijk er volgende week wel na ofzo, dan is er ook een errata en dan weten we of er een foutje is gemaakt of nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:42 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel 3351 uit als j=i...6.
Het is allemaal wel te toevallig om niet goed te zijn. Dus ik vermoed een foutje. Of heb jij hem inmiddels passend?
Ja, een foutje, lijkt me. We zullen wel zien of het in een erratum wordt genoemd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Zijn toch 2 opties waar dat gekund had..
Volgens mij hier geen foutje, maar een andere uitkomst had ook gekund.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:42 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel 3351 uit als j=i...6.
Het is allemaal wel te toevallig om niet goed te zijn. Dus ik vermoed een foutje. Of heb jij hem inmiddels passend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |