quote:Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef MScript het volgende:
[..]Ja, die gelukkig wel ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je 1 wel al?
Nou, dat is dus mijn staarspelletjequote:
quote:Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef MScript het volgende:
[..]Dank je! Gevonden en ligt inderdaad een beetje buiten mijn interessegebied ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👍quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Dank je! Gevonden en ligt inderdaad een beetje buiten mijn interessegebied ;-)
Kan het zijn dat ze de Wikipedia van de dissonant verkeerd gelezen hebben?quote:Op zondag 26 december 2021 11:10 schreef IshaD het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad meervoudig te interpreteren
Bij sommige puzzels weet ik exact in welke richting ik moet zoeken en dan lukt het nog niet...quote:Op zondag 26 december 2021 23:30 schreef Aigle het volgende:
Ja dat vind ik dus het lastige, dat je bij veel puzzles niet weet in welke richting (onderwerp) je moet zoeken
Kijk eens naar de junioreditiequote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef MScript het volgende:
Heeft iemand nog een (niet te opzichtige) tip voor 7?
Je bent niet de enige hoor, vorig jaar tot 80 punten gekomen hier, nu pas 20 en bij de meeste opgaven geen idee meer welke richting ik het op moet zoekenquote:Op maandag 27 december 2021 08:14 schreef Puzzel1963 het volgende:
Ik kan er dit jaar echt geen touw aan vastknopen. Zelf 1 lukt niet. Ben overigens niet super goed, sprokkelen altijd een kleine tien punten bij elkaar.
Het gaat er ook niet om dat je supergoed bent. Het gaat erom dat je plezier hebt (tussen de frustraties door).quote:Op maandag 27 december 2021 08:14 schreef Puzzel1963 het volgende:
Ik kan er dit jaar echt geen touw aan vastknopen. Zelf 1 lukt niet. Ben overigens niet super goed, sprokkelen altijd een kleine tien punten bij elkaar.
Als je doe-opgaves leuker vindt kun je natuurlijk ook tussentijds switchen naar de Belgische.quote:Op maandag 27 december 2021 12:16 schreef IshaD het volgende:
Ik zit nu ook rond de 40-50, maar als ik er doorheen blader zie ik geen puzzels meer waarvan ik denk 'Laat ik die eens even doen'. Alle leuke doe-opgaven zijn wel zo'n beetje op. Nu is het tijd voor rijtjes en gok-de-codering
Daartegenover staat dat sommige opgaven pas leuk zijn als je supergoed bent, en dan zijn die anderen juist weer te voorspelbaar of niet leukquote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef MScript het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je supergoed bent. Het gaat erom dat je plezier hebt (tussen de frustraties door).
Ik doe inmiddels voor het zesde jaar mee en ik was heel trots met mijn 15 punten van vorig jaar.
Het is veel werk en niet iedereen kan zomaar vrij nemen in deze periode. Daarnaast merk ik dat het wel jaar moeilijker wordt (op zich logisch, omdat de top x ook uitgedaagd moet worden, maar soms jammer en bij tijd en weilen ontmoedigend voor anderen).
O... die Zweedse puzzel leek mij juist wel leuk. Maar nu ik eraan begonnen ben, vraag ik me wel af of dit niet te veel frustratie gaat opleveren....quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef CarloV het volgende:
[..]
Daartegenover staat dat sommige opgaven pas leuk zijn als je supergoed bent, en dan zijn die anderen juist weer te voorspelbaar of niet leuk
En de top x moet zeker uitgedaagd worden, maar om dan vast te zitten bij een zweedse puzzel is ook niet alles. Want die hebben ze er alleen maar in gestopt om tijd te rekken, niet om iemand een plezier te doen
En je weet niet welke vraag waar komt, want ook die zijn gesorteerd...quote:Op maandag 27 december 2021 12:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat het meest frustrerende van die zweedse puzzel is dat je voor meerdere vakjes heel veel mogelijke antwoorden hebt, en je weet niet welke het is omdat je die puzzel ook nog helemaal in elkaar moet zetten…
Is er iemand die hem al opgelost heeft (opgave 13e)?quote:Op maandag 27 december 2021 12:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat het meest frustrerende van die zweedse puzzel is dat je voor meerdere vakjes heel veel mogelijke antwoorden hebt, en je weet niet welke het is omdat je die puzzel ook nog helemaal in elkaar moet zetten…
Ja maar dat gaat niemand zeggen want dan krijgen ze een hele horde aasgieren in hun DM. Die aasgieren die bij mij maar niet willen komen!quote:Op maandag 27 december 2021 12:39 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Is er iemand die hem al opgelost heeft (opgave 13e)?
Dat is juist een hartstikke leuke puzzel. Ik heb hem met plezier gemaakt hoor. Beter dan zo'n rijtje getallen waar geen touw aan vast te knopen is. Maar ieder zo zijn ding zeggen we dan maarquote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef CarloV het volgende:
[..]
maar om dan vast te zitten bij een zweedse puzzel is ook niet alles. Want die hebben ze er alleen maar in gestopt om tijd te rekken, niet om iemand een plezier te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |