Ja, ik snap de logica er ook niet in hoor. Kennelijk is dat wat de FIA vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n rare gedachte. Punten waren toch net zo veel waard in Silverstone als nu in Abu Dhabi?
Bij een voornamelijk schuld komt er geen punten aftrek, zie het remmen van Max laatste race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb ik in Engeland ook niet gezien, toch?
Nee ja, maar dat is geen reden. Elke race is beslissend voor een WK, zie je nu wel weer. FIA zit al met de hand aan de knoppen, zie het al voor mequote:Op zaterdag 11 december 2021 11:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen was het niet beslissend voor het WK, op dat moment.
Dat heeft de FIA donderdag al gecommuniceerdquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij een voornamelijk schuld komt er geen punten aftrek, zie het remmen van Max laatste race.
Hmzz, ik kom dan uit op HAM 369,5 tegen VER 0quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan kan er alsnog sprake zijn van een gelijke stand.
Ik ben razend benieuwd naar de ruim 60% onderbouwing.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beter opletten in de races en niet alleen naar de uitslagen kijken.
Oh, wacht. Ja, je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hmzz, ik kom dan uit op HAM 369,5 tegen VER 0
Max (meeste wins dit seizoen)quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
En als ze beiden tegen elkaar crashen, met beiden schuld, beiden DNF wie is dan WK?
Altijd Lewis.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
En als ze beiden tegen elkaar crashen, met beiden schuld, beiden DNF wie is dan WK?
Je gaat wel erg ver in je factoren zoeken. Als het externe zijn is het anders dan als het aan Lewis of Bottas ligt dat je 'geen mazzel' hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was gewoon close het hele seizoen, natuurlijk heeft Verstappen pech gehad maar er is ook een paar keer ‘mazzel’ geweest. Dat Hamilton in Baku zichzelf verremde met de overwinning voor het grijpen, Alonso die hem in Hongarije net een ronde lang genoeg blokte zodat Hamilton niet won, de regen in Rusland waardoor Verstappen nog tweede kon worden etc.
Dan krijgt Perez een lange schorsing. RB krijgt een zware boete.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:48 schreef Confetti het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Perez als suicide-courreur wordt ingezet om Hamilton te neutraliseren?
Max kan daar toch niets aan doen..
Dat ze beiden schuld krijgen is zeer onwaarschijnlijk. Het ligt voor de hand dat Ham de voordeel van de twijfel krijgt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
Lewisquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
Goh, wie denk je?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
Maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:52 schreef Sfancta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |