Dat las ik ook nadat ik het typte en besloot z’n wiki te checken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Die heeft medische problemen gehad, heeft echt niet mee kunnen doen.
Dan zijn we samen gek. Man, wat houd ik toch van zijn stem.❤quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is echt wel Jamai. Als dat niet zo is ben ik gek..
In musicals heeft die ook echt wel gestraald vocal gezien, in idols was hij 16 jaar zonder ervaringquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef Ama het volgende:
Ben geen Jamai fan maar als dit Jamai was dan heeft hij me voor het eerst kippenvel gegeven.
+1quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef NailQueen het volgende:
Persoonlijk vind ik dat je van Queen moet afblijven maar dit is een uitzondering.
precies dit als dit jamai is dan onderschat ik hem enormquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef Ama het volgende:
Ben geen Jamai fan maar als dit Jamai was dan heeft hij me voor het eerst kippenvel gegeven.
Ja dat heb ik nooit zo gevolgd verder ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
In musicals heeft die ook echt wel gestraald vocal gezien, in idols was hij 16 jaar zonder ervaring
Jamai is echt weleen alleskunner. Maar dat hij zulke goede dansmoves heeft wist ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:29 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
precies dit als dit jamai is dan onderschat ik hem enorm
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:27 schreef NailQueen het volgende:
Persoonlijk vind ik dat je van Queen moet afblijven maar dit is een uitzondering.
Ja daarom zit ik zo in twijfel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:31 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Jamai is echt weleen alleskunner. Maar dat hij zulke goede dansmoves heeft wist ik niet
Reclame blokken van 10 minuten. zoals meestal..quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:30 schreef Ireth het volgende:
Half uur bezig, 2 kandidaten gehad, 1e reclame. Hoe krijgen we in godsnaam die 3 uur vol
Emma Heestersquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:33 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb wat afleveringen niet kunnen kijken maar wie denken jullie dat de krokodil is?
Emma Heesters, zoals heel Nederland..quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:33 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb wat afleveringen niet kunnen kijken maar wie denken jullie dat de krokodil is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |