Ik kijk dan nog steeds via Eurosportquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
TT Assen doen ze bij de NOS ook altijd pijnlijk slecht. Gewoon traditie.
Ziggy vanaf volgend jaar danquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk dan nog steeds via Eurosport
Jaaaren geleden deden ze samenvatting ook bij de NOS, met een intens slechte commentator die zelfs bij de samenvatting nog fouten wist te maken. Inderdaad traditie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
TT Assen doen ze bij de NOS ook altijd pijnlijk slecht. Gewoon traditie.
dUo coMMentAar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk dan nog steeds via Eurosport
Ja, Eurosport kan ook maar dan krijg ik niet alles mee denk ikquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat de druk bij Hamilton hoger is: dit is zijn kans om een nieuw record te vestigen qua aantal kampioenschappen, waar hij op gebrand is. Gezien zijn leeftijd en de verwachting dat het volgend seizoen allemaal dichter bij elkaar komt te zitten, is dit misschien zelfs zijn enige kans daarop.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:44 schreef PSVCL het volgende:
Wat een gejank om een filmpje ,boze fanboys![]()
Denk dat de ervaring van Lewis morgen voor de beslissing gaat zorgen.
Max kan niet presteren onder druk
Noem eens een circuit met een 'lange doordraaier' die zorgt voor leuke inhaalacties?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is veel leuker voor inhaalacties man, zo'n lange doordraaier in sector 3
Die is er nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Noem eens een circuit met een 'lange doordraaier' die zorgt voor leuke inhaalacties?
Jeddahquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Noem eens een circuit met een 'lange doordraaier' die zorgt voor leuke inhaalacties?
Dit. De druk ligt echt hoger bij Hamilton. Ook bij Mercedes, trouwens. Als motorfabrikant pakken ze ook een record met acht opeenvolgende constructeurstitels. Op dit moment delen ze dat met Ford (7 keer, dus).quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:04 schreef Repentless het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat de druk bij Hamilton hoger is: dit is zijn kans om een nieuw record te vestigen qua aantal kampioenschappen, waar hij op gebrand is. Gezien zijn leeftijd en de verwachting dat het volgend seizoen allemaal dichter bij elkaar komt te zitten, is dit misschien zelfs zijn enige kans daarop.
Verstappen heeft in die zin minder te verliezen. Als het dit seizoen niet lukt, zal niemand hem dat kwalijk nemen. Het zal een teleurstelling zijn, maar hij heeft nog jaren te gaan om wel een of meerdere kampioenschappen binnen te slepen of zelfs records te vestigen.
Maleisiëquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Welke bocht is dat dan volgens jou?quote:
De kombochtquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Welke bocht is dat dan volgens jou?
Leuk dat uitremmen, maar die chicanetjes die je eerst had boden weinig ruimte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo'n lange doordraaier die je op genoeg circuits hebt waar nog nooit (overdreven) een inhaalactie plaatsgevonden heeft voor de bocht en waarbij de bocht zelf ook niets toelaat?
Ipv een zware remzone waar je vol gas in komt zetten waar van alles mogelijk is, yeahhh.
Kombocht is niet hetzelfde als 'lange doordraaier'. Maar hoe vaak is er in die bocht ingehaald, dan?quote:
Neemt niet weg dat Hamilton beter om kan gaan met de drukquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de druk bij Hamilton hoger is: dit is zijn kans om een nieuw record te vestigen qua aantal kampioenschappen, waar hij op gebrand is. Gezien zijn leeftijd en de verwachting dat het volgend seizoen allemaal dichter bij elkaar komt te zitten, is dit misschien zelfs zijn enige kans daarop.
Verstappen heeft in die zin minder te verliezen. Als het dit seizoen niet lukt, zal niemand hem dat kwalijk nemen. Het zal een teleurstelling zijn, maar hij heeft nog jaren te gaan om wel een of meerdere kampioenschappen binnen te slepen of zelfs records te vestigen.
Welke bocht in Maleisie is dat dan, volgens jou?quote:
1 keer of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kombocht is niet hetzelfde als 'lange doordraaier'. Maar hoe vaak is er in die bocht ingehaald, dan?
Denk juist dat zijzelf ook denken dat de buit al binnen is mochten er geen gekke dingen gebeuren. En ik geef ze geen ongelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit. De druk ligt echt hoger bij Hamilton. Ook bij Mercedes, trouwens. Als motorfabrikant pakken ze ook een record met acht opeenvolgende constructeurstitels. Op dit moment delen ze dat met Ford (7 keer, dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |