SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef _I het volgende:
[..]
In welke wereld komt het een uit het ander voort?
Mijn conclusie staat los van wat “de waarheid” zou zijn. Het gaat om de manier waarop iets beschreven staan en de tegenstrijdigheden. Maar leg eens uit wat je allemaal wil zeggen..
Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.![]()
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word beïnvloed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.
Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten!![]()
![]()
Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:
Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.
Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...
Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alleen als je er van overtuigd bent dat jij het bij het rechte einde hebt en de waarheid in pacht hebt kun je van mening zijn dat andere mensen maar domweg worden beïnvloed en ze daar zelf ook niet zoveel aan kunnen doen.
Als je iets minder absoluut of zwart wit bent zijn het gewoon mensen met een andere opvatting. Maar die worden hier doorgaans heel anders weggezet. Dat zegt veel over de manier waarop je naar anderen kijkt en hoe overtuigd je bent van je eigen gelijk.![]()
![]()
Je bevestigt mijn punt inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, met al die onwetenschappelijke nonsense steeds.
[..]
Men slaat enorm de plank mis, het hele waardenspectrum is radicaal omgeslagen t.o.v. pre corona tijdperk, en men doet alsof de wereld zo enorm veranderd is vanwege corona an sich, maar dat valt echt reuze mee, tenminste, qua risico's voor het individu. Tenzij ouder / onderliggend lijden etc.
Die nuchterheid mist men compleet en men was niet zo fragiel pre corona. Die afwijkende opvattingen kunnen gewoon niet verklaard worden met de ernst van het virus, qua individueel risico that is...
Dat angstsausje wat er steeds overheen gegooid is leidt gewoon zijn eigen leven, men zit er echt compleet naast.![]()
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef _I het volgende:
[..]
Hoezo anderen? Het gebeurt overal de hele dag en ook ik word beïnvloed.
Maar bedankt voor je psychoanalyse. Geeft veel inzichten!![]()
Boeit me niet wie of wel het neemt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef _I het volgende:
[..]
Geloof niet dat Tingo problemen heeft met het vaccineren van risicogroepen.
Denk eerder dat er een soort reactie-erosie is opgetreden voor mensen die nooit een gewoon gesprek willen, maar altijd met een zuigende vraag komen om een punt te maken.
Soms wil je als aap gewoon spelen en niet optreden voor de bezoekers.
Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk mag mevrouw Paternotte straks geen belangrijke functie bekleden .. heb nog nooit zo een enge "politicus" meegemaakt. Die moet je geen macht geven."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naïef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding.![]()
Het is inderdaad niet meer "gewoon een andere opvatting" dat heb jij goed gezien inderdaad.quote:
Men denkt nog steeds dat corona een groter gevaar is voor henzelf na dubbele vaccinatie dan influenza. Dat is gewoon feitelijk onjuist, daar kan je allerhande statistieken tegenaan gooien........... Men ontkent gewoon."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Boeit me niet wie of wel het neemt.
Aantal maanden geleden volgens de provax vakantiegangers we moeten allemaal de vax nemen om de risicogroepen en kwestbaren (kanker,nier, diabetis,immuunziekten,transplant patienten,ouwe mensen) te beschermen.
Hebben ze ook de definitie van risicogroepen ook veranderd?
Ik dacht dat kinderen en zwanger vrouwen ook 'kwetsbaar' of in een risicogroep zijn....of zijn die zo kwetsbaar niet meer?
Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort? Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.![]()
Ik ben er ondertussen wel klaar mee met die discussies waarin evidente waarheden worden ontkent / fluïde worden gemaakt. Leef maar lekker op een andere planeet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, dus dan zou je al iets minder stellig kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is niet helemaal wat er gebeurt.
Als je niet in dezelfde werkelijkheid leeft is discussievoeren ook totaal onmogelijk."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
He/shequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mevrouw Jan Patternotte, of de vrouw van?![]()
Heb geen idee wat voor wezen het is![]()
Als ‘we’ niet stellig zijn is het omdat ‘we’ twijfelen en volgens jou zijn ‘we’ te stellig..quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
het is nooit goed of het deugd nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef _I het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Zat dingen waar ik over twijfel, maar niet in dit geval.
Heb er geen moeite mee dat mensen me arrogant, dom, naïef, zwart-wit of wat dan ook vinden. Mijn levenspad heeft me geleerd dat ik overtuigd mag zijn, op de momenten waarop ik denk gelijk te hebben. Ben tot op heden nog niet teleurgesteld in die houding."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
He/she![]()
Heb geen idee wat voor wezen het is![]()
Ik vind Jetten een groter wijf.
Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Neuhhhquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
Vrouwen kunnen vaak wel de walgelijkste zijn. Spelen een vies achterbaks spel.
Dat past welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, mensen moeten zelf weten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:58 schreef _I het volgende:
[..]
Risicogroep en kwetsbaren zijn twee verschillende dingen. Gezonde 70ers kunnen wel een risicogroep zijn.
Maar jij bent er toch niet op tegen dat iemand zich laat vaccineren die het zelf wil of tot een risicogroep behoort? Zo ja, dan heb ik dat verkeerd meegekregen.
Die 'anti-vax' a la de Willy Engel ook allemaal opgezette bullshit is.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Twijfel gebeurt in mn hoofd, niet op schrift.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan ook niet tot nieuwe inzichten komen bij mensen die in een andere realiteit dan de jouwe leven.
En ik vind de meeste mensen ook uit staan. Ken maar weinig mensen die bewust met alles bezig zijn en pure intelligentie tonen.
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen.![]()
Waar zit die eigenlijk ondergedoken ? heb haar een tijd niet meer voorbij zien komen. Misschien is ze ongesteld ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Zeg Greys, vind je het seksistisch, dat we die onderkruipsels met verschrikkelijke vrouwen vergelijken?
Hetzelfde geldt voor Klaver , ..ook een tijdje niet gezien.
Misschien begint het te knagen wat ze allemaal aan het uitvreten zijn.![]()
Ik hou me koest.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef _I het volgende:
Of mensen die zich er comfortabel bij voelen om stellig in hun eentje tegen een groep in gaan. Nog nooit moeite mee gehad. Heb geen medestanders nodig, om me gesteund te voelen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: