Met wat alcohol op val je een stuk soepeler, dus de kans op breuken is iets kleinerquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.
Als je er echt slecht in bent, beter pre-verdoven en een hele fles verwerken.quote:
Heb de meeste gezien jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die gast maakt ontzettende leuke filmpjes
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met wat alcohol op val je een stuk soepeler, dus de kans op breuken is iets kleiner
Dan kom ik echt als een dronken pudding benedenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.
Boeie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kom ik echt als een dronken pudding beneden![]()
Wat gebeurt er dan
Maar dan zie ik er niet meer uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie.
Als je wakker wordt is het ergste al over.![]()
Ja die is erg leukquote:
Dankquote:
Nope, maar het liefste donkere rumquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lekker .... alhoewel ik niet een echte rumdrinker ben . Heb je een vast merk?
De alcoholisten verzamelen zich weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |