Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga mijn nichtje ophalen en wat eten met haar.
En daarna boodschappen doen.
En daarna ben ik terug.
Splinter had mijn stemquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zin in de volgende verkiezing. Kijken wie er dan de grootste boezem heeft en dus mijn stem
Als @Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.
Zeker weten.quote:
Door iets met zijn nichtje? Doe ff normquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
Kijk jij de wereldbeker schaatsen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als @:Scrummie leuke dingen met zijn nichtje wil doen, houden we hem niet tegen.
Zoals we ook zullen zwijgen als het graf als hij #METOOed is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @Littlerabbitquote:
Ongelofelijk klootzakkerige opmerking, dit. Jammerquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel onder zijn kloon zodat hij op dit account kan doen alsof hij NOOIT schaatsen kijkt.
Waarom volg jij Jutta Leerdam?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @:littlerabbit
Wel feitelijk gezien echt gebeurtquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ongelofelijk klootzakkerige opmerking, dit. Jammer.
Ik volg enkel Dua Lipa.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever aan het galg dan dati k schaatsen kijk ook al volg ik Jutta Leerdam op instagram @:littlerabbit
Klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal leuke dingen met jouw nichtje.
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Een jaar of 2 terug zei ze dat ze niet naar opa en oma durfde te lopen (die wonen daar in de straat) in het donker. Dus toen heb ik gezegd; we gaan elke week een avond een stukje lopen in het donker, zodat je daar niet meer bang voor bent.
Alleen zijn we nu 2 jaar verder en het lopen is elke week iets leuks doen geworden.
Had je haar beter een wow-account kunnen geven inclusief de maandelijkse sub. Nooit meer naar buitengenotquote:
Ho ho, die heb ik toch wel vorige maand stopgezet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je haar beter een wow-account kunnen geven inclusief de maandelijkse sub. Nooit meer naar buitengenot
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ho ho, die heb ik toch wel vorige maand stopgezet.
Hij kan het beter weer activeren en wat shadowbolts casten in Karazhan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een weelde is het toch om zo slecht met je geld om te hoeven gaan.
Mja, meer stom zijn dan weelde eigenlijk. Een tijdje was het onder het mom 'ik ga binnenkort weer spelen' maar het afgelopen half jaar is het wel weggegooid geld geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een weelde is het toch om zo slecht met je geld om te hoeven gaan.
Ik wil iets vrouwonvriendelijks zeggen maar ik hou me in. Goed hèquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heerlijke pica's natuurlijk
https://www.instagram.com/p/CWyTrmKsJF8/
Overigens snap ik verder bijzonder weinig van Instagram. Ik ben dom.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heerlijke pica's natuurlijk
https://www.instagram.com/p/CWyTrmKsJF8/
Waarom volg je Dua Lipa?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens snap ik verder bijzonder weinig van Instagram. Ik ben dom.
Vlaggetjesvolgen @El-Stinho @Zipportalquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft Nederland lief en daar ben ik ook geboren.
En ze post zichzelf om de haverklap halfnaakt en haar muziek An sich is voor radiobegrippen ook prima.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Vlaggetjesvolgen @:el-stinho @:zipportal
Dua Lipa volgen heeft geen argumenten nodig. Altijd verantwoord. Lief kind.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft Nederland lief en daar ben ik ook geboren.
Hoe gaat het eigenlijk met Els, is ze ook tegen vaccineren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Zou Els_rechts ook instagram hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |