Speurneus just me. Ik ga dit weekend de nieuwe coaxkabel aansluiten om te zien of Eurosport dan weer te bekijken isquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:49 schreef just me het volgende:
Net zoals het haperen van mijn tv ook niet de schuld van mijn provider was. Maar van het nieuwe lampje dat ik gekocht heb. Doe ik het knippertje van de lamp aan dan krijg ik haperingen,lampje uit, geen haperingen. Ben ik zelf achtergekomen
Vrouwen power !!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Speurneus just me. Ik ga dit weekend de nieuwe coaxkabel aansluiten om te zien of Eurosport dan weer te bekijken is
Heb je hetzelfde probleem ook met rtl8? Dat zit in hetzelfde zenderblok volgens mij (als jullie bij Ziggo zitten).quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Speurneus just me. Ik ga dit weekend de nieuwe coaxkabel aansluiten om te zien of Eurosport dan weer te bekijken is
Jij kan ook al geen Eurosport kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit bij KPNquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hetzelfde probleem ook met rtl8? Dat zit in hetzelfde zenderblok volgens mij (als jullie bij Ziggo zitten).
e48-32 melding toevallig?
Is je internet ook sneller via wifi dan via de kabel?quote:
Ik ben tevreden met mijn wifi, heb toevallig 2 wifi versterkers gekocht en ik heb niets te klagenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is je internet ook sneller via wifi dan via de kabel?
Geen melding, gewoon regelmatig blokjes in HD en bij de SD is het soms goed en soms alsof er vaseline op de lens zit. Coax zou best wat beschadigd kunnen zijn, want hij is al best oud en ligt los door de woonkamer heen. AOP is al door Ziggo vervangen toen we hier kwamen wonen in 2016quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je hetzelfde probleem ook met rtl8? Dat zit in hetzelfde zenderblok volgens mij (als jullie bij Ziggo zitten).
e48-32 melding toevallig?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Raf, ik denk dat je monteur verdwaald is, hij reed net bijna over mijn tenen toen ik de straat overstak
Kabel vervangen zou dan inderdaad moeten helpen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En inderdaad, bij RTL8 ook regelmatig blokjes (ik kijk die zender nooit)
Wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef just me het volgende:
Wat fijn dat u een afspraak heeft gemaakt voor een boostervaccinatie
![]()
27 december ben ik aan de beurt
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef just me het volgende:
![]()
Ah wat fijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vroeg me echt af wat ik luisterde.
Stond heel sneaky nog ergens open na reboot
dus... jas aan, sjaal om, handschoenen aan!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Koud!
Buren vroegen of ik plakband had "ja geloof het wel maar geen idee waar"
Breng het als gevonden wel even langs. Maar dodo ik dus zonder jas daar ook nog een rijd staan beppen.
Just me zei laatst al wat over handschoenen, maar jas is ook slim nu.
uiteraard niets voor mij maar veel plezierquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Als iemand zin heeft om samen met mij vanaf 20.30 uur online de Pubquiz a GoGo met Leo Blokhuis als quizmaster vanuit het Top 2000 cafe te spelen, stuur me dan een DM…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |