abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202549544
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef vosss het volgende:

[..]
Rutte en Hugo zijn de leugenaars. Samen met de rest van hun WEF clubje.

Het gaat niet om de gezondheid, het gaat om de QR app en totale controle.

En dat moeten we niet willen met z'n allen.
Jij hebt ergens in de afgelopen anderhalf jaar een serieuze klap van de molen gehad.
pi_202549579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:50 schreef EINZ het volgende:

[..]
Dus als je niet per definitie alles goed vindt wat een overheid voor jou beslist, ben je niet goed bij je hoofd? Of bedoel je wat anders?

Ik ben het bijvoorbeeld niet eens met windenergie als de zolang gepromote oplossing voor energie. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet goed bij mijn hoofd ben. Sterker nog, je ziet de consensus nu steeds meer verschuiven van wind- naar kernenergie in combinatie met waterstof. Ben ik dan nu de overheid van gedachte veranderd is ineens wel goed bij mijn hoofd?
Onbewuste dogmas dat de staat altijd gelijk heeft idd.

De staat heeft veel autoriteit voor sommigen, daarmee vervallen ze in dogmatische redenaties die eigenlijk niet kloppen, maar ach.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202549592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 00:40 schreef EINZ het volgende:

[..]
Maar griep is ook gevaarlijk, dat hebben we al heel erg lang, en daar maakt bijna niemand zich druk om?

In healthy individuals, influenza is typically self-limiting and rarely fatal, but it can be deadly in high risk groups. In a typical year, 5–15% of the population contracts influenza. There are 3–5 million severe cases annually, with up to 650,000 respiratory-related deaths globally each year.

Dat vinden we blijkbaar allemaal normaal, ook al muteert dat virus ook elk jaar waardoor het maar niet uitgeroeid wordt -O-
Sinds wanneer trekt griep 9 maanden per jaar het hele zorgsysteem aan gort?
pi_202549707
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe1!! :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 10 december 2021 @ 09:09:19 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202549724
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Jij hebt ergens in de afgelopen anderhalf jaar een serieuze klap van de molen gehad.
Eerder al hoor
Huilen dan.
pi_202549917
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]
De effectieve capaciteit flink indammen + hogere bezetting is nooit een goede combi.

En de druk zal echt wel wat hoger liggen, heb je daar een bron voor toevallig hoeveel drukker of moet dat allemaal op de grote duim? Na 2 jaar pandemie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202549972
Bekvechtbagger met gekanker en gewappie, ik zie wel of ik nog tijd/zin heb om deze teringzooi schoon te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')