Jij hebt ergens in de afgelopen anderhalf jaar een serieuze klap van de molen gehad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Rutte en Hugo zijn de leugenaars. Samen met de rest van hun WEF clubje.
Het gaat niet om de gezondheid, het gaat om de QR app en totale controle.
En dat moeten we niet willen met z'n allen.
Onbewuste dogmas dat de staat altijd gelijk heeft idd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:50 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dus als je niet per definitie alles goed vindt wat een overheid voor jou beslist, ben je niet goed bij je hoofd? Of bedoel je wat anders?
Ik ben het bijvoorbeeld niet eens met windenergie als de zolang gepromote oplossing voor energie. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet goed bij mijn hoofd ben. Sterker nog, je ziet de consensus nu steeds meer verschuiven van wind- naar kernenergie in combinatie met waterstof. Ben ik dan nu de overheid van gedachte veranderd is ineens wel goed bij mijn hoofd?
Sinds wanneer trekt griep 9 maanden per jaar het hele zorgsysteem aan gort?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:40 schreef EINZ het volgende:
[..]
Maar griep is ook gevaarlijk, dat hebben we al heel erg lang, en daar maakt bijna niemand zich druk om?
In healthy individuals, influenza is typically self-limiting and rarely fatal, but it can be deadly in high risk groups. In a typical year, 5–15% of the population contracts influenza. There are 3–5 million severe cases annually, with up to 650,000 respiratory-related deaths globally each year.
Dat vinden we blijkbaar allemaal normaal, ook al muteert dat virus ook elk jaar waardoor het maar niet uitgeroeid wordt
hEt Is MaAr EeN gRiEpJe1!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt griep 9 maanden per jaar het hele zorgsysteem aan gort?
Eerder al hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Jij hebt ergens in de afgelopen anderhalf jaar een serieuze klap van de molen gehad.
De effectieve capaciteit flink indammen + hogere bezetting is nooit een goede combi.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:54 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt griep 9 maanden per jaar het hele zorgsysteem aan gort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |