Bron: https://www.lnnmedia.nl/d(...)ing-aan-de-mensheid/quote:Voormalig hoofd wetenschapper van Pfizer, Michael Yeadon, geeft een dringende waarschuwing om nu te stoppen met het gehoorzamen van een leugenachtige regering. Hij drukt mensen op het hart dat het niet zozeer om jezelf gaat, maar om je kinderen en kleinkinderen. Dat hen niet een normaal leven wordt ontnomen door een systematisch proces van angst en controle die zal leiden tot een verschrikkelijke tijd.
Hij wil met deze video de mensheid wakker schudden en moedigt iedereen aan deze video zo veel mogelijk te delen. Morgen kan alles weer normaal zijn, als we weigeren om mee te doen aan de systematische opbouw van leugens en bedrog door onze regeringen.
Volgens onbevestigde onderzoeken de wereld niet, maar wel hele samenlevingen.quote:
Rutte en Hugo zijn de leugenaars. Samen met de rest van hun WEF clubje.quote:
Vergaat het Romeinse Rijk?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:24 schreef EINZ het volgende:
[..]
Volgens onbevestigde onderzoeken de wereld niet, maar wel hele samenlevingen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Societal_collapse
Denk bijvoorbeeld aan het Romeinse rijk, de middeleeuwen en vrij recent nog het Britse rijk in 1918.
Hmmm, de meeste mensen denken juist dat volslagen idioten als jij alles bij elkaar liegen. Maar waarschijnlijk komt dat doordat je er geen reet van snapt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Rutte en Hugo zijn de leugenaars. Samen met de rest van hun WEF clubje.
Het gaat niet om de gezondheid, het gaat om de QR app en totale controle.
En dat moeten we niet willen met z'n allen.
Omdat het zo ongelooflijk klinkt, want hoe kunnen die mensen het zo slecht voor hebben met hun volk he?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hmmm, de meeste mensen denken juist dat volslagen idioten als jij alles bij elkaar liegen.
Hey doorgedraaide debiel die niet met tegenslag om kan gaan, verander je username ff in wapp.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Check mijn pohi eens, staat een leuke link naar een filmpje in een topic dat ik vanavond heb gepost.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe eens liefquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hey doorgedraaide debiel die niet met tegenslag om kan gaan, verander je username ff in wapp.
Nee hoor, in deze discussie zijn alleen mensen die de juiste dingen zeggen van toepassing. Als ze hun mening aanpassen dan zijn het wappies en moeten ze monddood worden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef EINZ het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar![]()
Het is een voormalig wetenschapper van Pfizer. Dan zal hij het toch wel weten toch?
Ja, of je hebt gewoon met een kutvirus te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:29 schreef EINZ het volgende:
[..]
Omdat het zo ongelooflijk klinkt, want hoe kunnen die mensen het zo slecht voor hebben met hun volk he?
A progress trap is the condition human societies experience when, in pursuing progress through human ingenuity, they inadvertently introduce problems they do not have the resources or political will to solve, for fear of short-term losses in status, stability or quality of life. This prevents further progress and sometimes leads to societal collapse.
Hmmm, dat vind ik eng.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:32 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Nee hoor, in deze discussie zijn alleen mensen die de juiste dingen zeggen van toepassing. Als ze hun mening aanpassen dan zijn het wappies en moeten ze monddood worden gemaakt.
Maar griep is ook gevaarlijk, dat hebben we al heel erg lang, en daar maakt bijna niemand zich druk om?quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, of je hebt gewoon met een kutvirus te maken.
Oh ja het virus zal echt wel bestaan. Twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:42 schreef Hallojo het volgende:
Mijn tip voor de wappies: Je kunt de feiten nog zo hard ontkennen, het verandert de feiten niet. Laat het gewoon over aan de mensen die wel de capaciteiten hebben om met de situatie te dealen. En luister daar gewoon naar. Het is beter voor iedereen.
Het is beter om dingen als dit met je psychiater te bespreken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:43 schreef EINZ het volgende:
[..]
Oh ja het virus zal echt wel bestaan. Twijfel ik niet aan.
Ik denk wel dat het een mooie gelegenheid is om bepaalde zaken welke toch al op de agenda stonden versneld uit te rollen.
Maar ik vind dat nu wel twee jaar zonder veel succes rondkutten er niet veel mee gedeald wordt. Terwijl we wel andere vreemdsoortige zaken zien opkomen. Dat je bepaalde zaken zich ziet voltrekken wil natuurlijk nog niet zeggen dat je het daar maar overal mee eens moet zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:42 schreef Hallojo het volgende:
Mijn tip voor de wappies: Je kunt de feiten nog zo hard ontkennen, het verandert de feiten niet. Laat het gewoon over aan de mensen die wel de capaciteiten hebben om met de situatie te dealen. En luister daar gewoon naar. Het is beter voor iedereen.
Er zijn psychiaters om dit mee te bespreken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:47 schreef EINZ het volgende:
[..]
Maar ik vind dat nu wel twee jaar zonder veel succes rondkutten er niet veel mee gedeald wordt. Terwijl we wel andere vreemdsoortige zaken zien opkomen. Dat je bepaalde zaken zich ziet voltrekken wil natuurlijk nog niet zeggen dat je het daar maar overal mee eens moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |