Wij zijn in tegenstelling tot jullie ook niet echt gewend dat we zonder reden traangas in ons gezicht gesprek krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je moet nu eenmaal niet gaan rellen in het stadion, dat is altijd zo bij UEFA wedstrijden
Je kan hele steden slopen, zolang je maar niks doet in het stadion.
Bij Vitesse waren er in Londen rellen op de tribune en in Frankrijk werden er stoeltjes richting veld en stewards gegooid en de hele wc gesloopt. Dan pakken ze je.
Maar kan me ook wel voorstellen dat ze dat nog niet weten in Arnhem.
Echt een uitstekende reden om een wc te slopen ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wij zijn in tegenstelling tot jullie ook niet echt gewend dat we zonder reden traangas in ons gezicht gesprek krijgen.
Heb jij ook wel eens om een goede reden een WC gesloopt, mijnheer Caland?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een uitstekende reden om een wc te slopen ja.
Ik heb nog nooit een wc gesloopt eigenlijk. Wel eens ervoor gezorgd dat die verstopt raakte na een goede ochtendbolus, maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens om een goede reden een WC gesloopt, mijnheer Caland?
Net zo'n goede reden als het slopen van een eeuwenoude fontein toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een uitstekende reden om een wc te slopen ja.
Exact. Je begint het te snappen in plaats van het kansloos goed te pratenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Net zo'n goede reden als het slopen van een eeuwenoude fontein toch?
Ik ben sowieso te lui om iets te slopen. Daar heeft mijn vriendin in ons oude huis ook weleens over geklaagd, dus ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Je begint het te snappen in plaats van het kansloos goed te praten
Tussentijds doorspoelen ouwe reusquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
Wel eens ervoor gezorgd dat die verstopt raakte na een goede ochtendbolus, maar dit geheel terzijde.
Volgens een Psv-user hier ligt daar de basis voor het Nederlandse succes nu.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ochja 2004/2005,toen PSV nog kon voetballen
Een ding moet ik die user nageven, hij had gezien zijn naam al vroeg een voorspellende gave over het niveau waarop PSV actief zou gaan worden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens een Psv-user hier ligt daar de basis voor het Nederlandse succes nu.
Volgende thuiswedstrijd zonder publiek.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat Vitesse het dan niet op eigen kracht heeft gehaald.
Diezelfde PSV user laat zich ook niet vaccineren en is er mede schuldig aan dat we nou wekelijks voor de buis wedstrijden zitten te kijken ipv het stadion.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens een Psv-user hier ligt daar de basis voor het Nederlandse succes nu.
Dit wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Diezelfde PSV user laat zich ook niet vaccineren en is er mede schuldig aan dat we nou wekelijks voor de buis wedstrijden zitten te kijken ipv het stadion.
Diezelfde PSV user verdient een spuitje.
Vitesse wordt na de KNVB nu ook al gematst door de UEFAquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Sure...quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vitesse wordt na de KNVB nu ook al gematst door de UEFA
@:yats
Ze hadden ook kunnen verliezen he?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Uitwedstrijdquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd zonder publiek.
haha ja dan ben je toch ook een hersenloze Vitesse 'supporter'quote:Voor Vitesse staat tegenover vreugde ook treurnis. De UEFA heeft de Arnhemse club zwaar gestraft voor de wangedrag in Rennes. Bij de eerstvolgende uitwedstrijd zijn geen supporters van de eredivisionist welkom.
Ik speel deze wat warige post door aan @yatsquote:Op zaterdag 11 december 2021 12:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Uitwedstrijd
[..]
haha ja dan ben je toch ook een hersenloze Vitesse 'supporter'![]()
Oh wat zijn we een die-hard fan, we slopen even de boel bij de tegenstander.
Vervolgens kun je de historische ronde niet zelf in het stadion zien door je eigen idiote gedragToppunt van Karma
![]()
Voor de club is het bereiken van deze ronde super natuurlijk, de miljoenen stromen weer mooi binnen.
Dat wel, maar ik vind het resultaat een stuk belangrijker. En bewezen hebben ze zich toch wel met 10 punten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Opzouten dan.quote:Hoewel de Londense club voldoende spelers op de been kon brengen om in actie te komen, wilde Spurs de wedstrijd niet spelen.
warig of warrig?quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel deze wat warige post door aan @:yats
Ik snap dat soort gedrag eerlijk gezegd ook niet. Maar er zijn in dit geval wel verzachtende omstandigheden. Dat de politie zowel vooraf als in het stadion zich achterlijk gedragen heeft speelt ook mee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Uitwedstrijd
[..]
haha ja dan ben je toch ook een hersenloze Vitesse 'supporter'![]()
Oh wat zijn we een die-hard fan, we slopen even de boel bij de tegenstander.
Vervolgens kun je de historische ronde niet zelf in het stadion zien door je eigen idiote gedragToppunt van Karma
![]()
Voor de club is het bereiken van deze ronde super natuurlijk, de miljoenen stromen weer mooi binnen.
Met 10 punten zou je in een aantal CL-poules zelfs 1e zijn geworden. En dan te bedenken dat dit een van de zwaardere poules is...quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het resultaat een stuk belangrijker. En bewezen hebben ze zich toch wel met 10 punten.
Denk dat niemand daar bij Tottenham ook een beetje rouwig om is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:41 schreef De_Kraam het volgende:
Het lelijke Tottenham eruit.
[ afbeelding ]
Slechts een ingang openen is niet handig nee, je wil de menigte zsm binnen hebben ipv ongeduldig buiten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap dat soort gedrag eerlijk gezegd ook niet. Maar er zijn in dit geval wel verzachtende omstandigheden. Dat de politie zowel vooraf als in het stadion zich achterlijk gedragen heeft speelt ook mee.
En daarmee doel ik op het feit dat ze maar 1 krappe ingang geopend hadden waar ze vervolgens iedereen steeds verder op elkaar dreven waardoor mensen in de verdrukking kwamen, het feit dat ze bij de ingangscontrole mensen letterlijk bij hun ballen grepen/vingers in hun reet duwden 'ter controle' en dat men in een overvol vak traangas spoot alsof het niets was omdat ze zelf het noodhek open hadden laten staan als gevolg waarvan 2 Nederlandse stewards en een Nederlandse agent naar het ziekenhuis moesten. Dan nog hoor je niets te slopen, maar ik kan me de boosheid best indenken. En nee, zelf heb ik niets gesloopt daar.
Er was zeker niet te weinig politiecapaciteit. Er stond een heel peloton ME ons buiten als schapen op te drijven, en binnen stond ook nog een peloton klaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Slechts een ingang openen is niet handig nee, je wil de menigte zsm binnen hebben ipv ongeduldig buiten.
Mss te weinig politiecappaciteit? Dat verhaal van vingers in iemand achterste duwen lijkt mij, maar goed ik ben er niet geweest en ook niet van 1e bron vernomen, wel wat aangedikt. Vind het knap dat wanneer iemand jeans draagt, daar een hele vinger, of zelfs meerdere in iemand achterste verdwijnen![]()
Fouillering mag best wat grondiger dan dat aaien wat hier wel eens gebeurd![]()
Anyway, hoop ook dat supporters van andere clubs hier van leren
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk dat niemand daar bij Tottenham ook een beetje rouwig om is.
Dat is dan vrij dom want nu pakken ze geen punten terwijl je over een aantal jaar bij een matig seizoen in de PL dan alsnog CL hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen die tijd spelen ze wel in de Super League.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is dan vrij dom want nu pakken ze geen punten terwijl je over een aantal jaar bij een matig seizoen in de PL dan alsnog CL hebt.
ESPN1quote:
Mooi, strik er omheen en wegwezen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen die tijd spelen ze wel in de Super League.
Dat kan nietquote:Op maandag 13 december 2021 14:09 schreef Bolasie het volgende:
Na alle gebeurtenissen van vamiddag sluit ik niet uit dat Vitesse tegen de Spurs wordt geloot.
Alleen Bodo/Glimt was wel lastig geweest (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, makkie. Maar goed, dat zijn ze allemaal wel
Er zijn maar zeer weinig clubs in deze Conference League die uberhaupt kunnen voetballen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Haifa kon er geen reet van en die staan drie plekken hoger.
Slavia had ik het PSV ook nog wel lastig zien maken. Maar verder was het allemaal een eitje.quote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Bodo/Glimt was wel lastig geweest (lol)
Er zit toch totaal geen goede ploeg in deze Mickey Mouse competitie. Hou op zegquote:Op maandag 13 december 2021 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien lijkt mij de zwakste tegenstander voor Vitesse.
Nou, dan mogen ze niet klagen met de lotingquote:Op maandag 13 december 2021 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien lijkt mij de zwakste tegenstander voor Vitesse.
Oke, dan check ik uit en zie ik het later wel denk ikquote:
Helaas wordt de kans op een tripje Noorwegen dan wel klein.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celtic - Bodo/Glimt nog wel een leuk potje, Conference LeagueGoden
Moeten zij wetenquote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien staat 6e in Oostenrijk.
Die zijn favoriet tegen Celtic lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wordt de kans op een tripje Noorwegen dan wel klein.
Nog slechter dan dat Wolfsberger wat Feyenoord vorig jaar uitschakelde (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, is Rapid het gehandicapte broertje van Austria wien?
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn favoriet tegen Celtic lijkt mij.
Alleen nationaal elkaar nog niet.quote:Op maandag 13 december 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
Ook hier maar even: in de volgende ronde als die nummer 1 teams erbij komen, kan iedereen elkaar dan loten?
Wij wachten op de echte loting > CL genot.quote:Op maandag 13 december 2021 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nationaal elkaar nog niet.
Feyenoord kan zelfs weer Slavia loten (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |