Er zit toch totaal geen goede ploeg in deze Mickey Mouse competitie. Hou op zegquote:Op maandag 13 december 2021 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien lijkt mij de zwakste tegenstander voor Vitesse.
Nou, dan mogen ze niet klagen met de lotingquote:Op maandag 13 december 2021 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien lijkt mij de zwakste tegenstander voor Vitesse.
Oke, dan check ik uit en zie ik het later wel denk ikquote:
Helaas wordt de kans op een tripje Noorwegen dan wel klein.quote:Op maandag 13 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Celtic - Bodo/Glimt nog wel een leuk potje, Conference LeagueGoden
Moeten zij wetenquote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rapid Wien staat 6e in Oostenrijk.
Die zijn favoriet tegen Celtic lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas wordt de kans op een tripje Noorwegen dan wel klein.
Nog slechter dan dat Wolfsberger wat Feyenoord vorig jaar uitschakelde (lol)quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen idee, is Rapid het gehandicapte broertje van Austria wien?
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 13 december 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn favoriet tegen Celtic lijkt mij.
Alleen nationaal elkaar nog niet.quote:Op maandag 13 december 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
Ook hier maar even: in de volgende ronde als die nummer 1 teams erbij komen, kan iedereen elkaar dan loten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |