Haha het is nu wel extreem jaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Wilfjed geslapen vannacht?
Het enige juiste antwoord dat Vitesse kan geven op dergelijk onrechtquote:Op donderdag 9 december 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Vitesse 3-0 voor .
CL-TICKET. @:mexicanobakker
Ruilen met Langquote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef KingRoland het volgende:
DESSERS IN ORANJE NUU!!!!!!!!!!!!
Die speelt al voor Negeria dacht ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef KingRoland het volgende:
DESSERS IN ORANJE NUU!!!!!!!!!!!!
Dit is correctquote:Op donderdag 9 december 2021 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die speelt al voor Negeria dacht ik.
De eeuwige babbelaars Toon en John ben ik ook wel moe. Gewoon alles weg.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op jij vindt nou toch ook wel dat die gast weg moet?
Dessers straks kwijt voor de Afrika cupquote:Op donderdag 9 december 2021 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Omikron Cup.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dessers straks kwijt voor de Afrika cup
schone leiquote:Op donderdag 9 december 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eeuwige babbelaars Toon en John ben ik ook wel moe. Gewoon alles weg.
Extreme Calimeroclub.quote:
Die kan niet met geld omgaanquote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je Marcel Brands weer terug?
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lol wie joinde er precies toen jij sloot
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je Marcel Brands weer terug?
Ik zag anders genoeg users roepen dat ze inmiddels Europese top zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef De_Kraam het volgende:
Die joden kunnen er ook niet veel van.
Dat was uit al een schandalige 0-0.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef De_Kraam het volgende:
Die joden kunnen er ook niet veel van.
Ik vond Haifa die wedstrijd niet eens zo slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was uit al een schandalige 0-0.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Haifa die wedstrijd niet eens zo slecht eigenlijk.
Nu zijn ze wel heel slecht ja maar volgens mij spelen ze met de B-keus.
Erg jammerquote:Op donderdag 9 december 2021 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat doen ze daar allemaal met Madueke?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
Een fris en fruitig Vitesse.
Schmidt kijk je mee?
Stukje Mengele.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doen ze daar allemaal met Madueke?
Letsch is dan ook een betere trainerquote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
Schmidt kijk je mee?
Ik heb ook wel het idee dat die jongen echt van glas is hoor, maar dan mag je daar ook wat gereserveerder mee om gaan..quote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doen ze daar allemaal met Madueke?
Schmidt kijkt niet mee, die is alleen bezig met de volgende twee wedstrijden waarbij hij kan winnen om zn hachje te redden, en dat met zijn tactiek ook kan doen, zolang alles mee zit.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
Schmidt kijk je mee?
Ik juich niet te vroegquote:
Gelukkig pakken volgens Rikkert en co de vervangers Broema en Doan hun kansen nu.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee dat die jongen echt van glas is hoor, maar dan mag je daar ook wat gereserveerder mee om gaan..
9-0. Die van Tottenham winnen nooit met 8-0quote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker bij welke stand bij jij gerust voor Vitesse?
Een marge van 2 op Tottenham is link.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
6-0 slapen wij wel lekker hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9-0. Die van Tottenham winnen nooit met 8-0
Niet...Het blijft de UEFAquote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
Oh...Ze doen daar ook nog wat ja...Hoeveel staat het?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9-0. Die van Tottenham winnen nooit met 8-0
dos zeroquote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Oh...Ze doen daar ook nog wat ja...Hoeveel staat het?
Dan moeten de aandeelhouders de peren competitie wel belangrijker vinden dan de premier, want de wedstrijd tegen brighton dit weekend is ook al afgelast en zoveel open data zijn er niet in het competitieschema.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een marge van 2 op Tottenham is link.
PSV vliegt er waarschijnlijk ook weer meteen uit in de Conference Liek.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alle Nederlandse clubs gewonnen deze week en waarschijnlijk door!
Behalve PSV.
Kut PSV.
Mwah tegen Qarabag gaan ze wel door denk ik, maar kan niet eeuwig goed gaan, dat sowiesoquote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV vliegt er waarschijnlijk ook weer meteen uit in de Conference Liek.
Mwuah, ik vind die potentiele tegenstanders niet geweldig.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV vliegt er waarschijnlijk ook weer meteen uit in de Conference Liek.
Ik vind PSV ook niet geweldig.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, ik vind die potentiele tegenstanders niet geweldig.
Alleen Bodo/Glimt kan verraderlijk zijn en PAOK zou lastig kunnen zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de Ere leken ze het aardig op de rit te hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind PSV ook niet geweldig.
PSV verpest het weer voor Nederland, omdat ze vol voor het kampioenschap gaan en niets geven om de Europese competitie, maar over een aantal jaar genieten ze wel weer van directe plaatsing CL als ze tweede worden. Tja, dat kun je ook een tactiek noemen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alle Nederlandse clubs gewonnen deze week en waarschijnlijk door!
Behalve PSV.
Kut PSV.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Bodo/Glimt kan verraderlijk zijn en PAOK zou lastig kunnen zijn denk ik.
quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als we bang moeten zijn voor een stel Noren kunnen we er beter mee ophouden.
Gelukkig kan ik dat toch niet lezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus wordt te kijk gezet door @:shreyas
Das war einmal.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Midtjylland toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Braga bij deze stand richting de Conferense Liek.
Vertel mij wat, ik heb er op school gezeten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt zoveel narigheid uit Purmerend.
Dat scheelt...PSV is ook niet geweldigquote:Op donderdag 9 december 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |