Dat gaat ‘m niet meer worden ben ik bang.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat Hall altijd geblesseerd is, dat had nu al wel een uitstekende back up voor de rechtsbackpositie moeten zijn.
Zal zo wel een bal door het net schieten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannis is een erg leuke jongen die nu wel iets anders mag gaan doen ja
Gun ik hem heel erg. Niks mis met de mentaliteit van die jongen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal zo wel een bal door het net schieten.
Hou nog steeds wel een beetje vertrouwen, fijne speler, goede fysiek ook (wanneer niet geblesseerdquote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat ‘m niet meer worden ben ik bang.
Teixeira is echt een heel slechte speler.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
Teixeira toch ook wel matig hoor vandaag.
Dat was Valk ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Haha, die Valk lekte toch dat Whatsapp screenshotje?
Die kan echt alleen wat als ie een halfuur de tijd krijgt.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Haha, die Valk lekte toch dat Whatsapp screenshotje?
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was Valk ja.
Heeft iemand dat gifje van Senesi nog?
Ja dat was toen al wel duidelijk, konden er echt geen klote vanquote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat we uit 0-0 tegen deze gasten gespeeld hebben is eigenlijk ook niet te geloven zeg. Wat zijn deze slecht, dat Drita was nog beter joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |