Klopt ze gaan sinds vorig seizoen weer alle kanten met hem op.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:08 schreef Japepk het volgende:
Wat me vooral stoort is Ludo die een beetje zonder plan achter mensen aan loopt te gaan, en dat terwijl de grootste prooi (Billy) rustig door Meerdijk fladdert
Dank u.idd.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef 1222 het volgende:
Ik snap inderdaad niet dat Ludo zoveel energie in Richard steekt terwijl hij zich beter met Billy of Daan kan bezighouden.
Ik heb er toch een hard hoofd in en verwacht om de een of andere reden dat Edwin Jonker over niet al te lange termijn de serie gaat verlaten. Zou dat wel echt jammer vinden. Met hele grote afstand de meest interessante toevoeging in hele lange tijd.
Ja, Edwin Jonker (Richard) gaat er binnenkort wel uit. Schijnt ook dat hij naast GTST wel heel veel ander werk heeft. Inderdaad erg zuur. Laat Anton maar terugkomen en samen met Ludo het slechte pad opgaan.quote:
Dat is volgens mij wel onderdeel van een dubbele agenda. Ludo had dat gesprekje met Daan bovenop het graf van Leon... Het is alleen wel steeds onduidelijker aan het worden omdat er maar geen einde of climax aan al die fucking verhalen komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:52 schreef James1988 het volgende:
Daan is op heterdaad betrapt maar krijgt nu een tweede kans?
Het is natuurlijk al een hele tijd geleden dat hoofdpersonages iets met een moord van doen gemaakt te hebben (laat staan een moord gepleegd hebben); dat moet natuurlijk wel zoveel mogelijk gerekt wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel onderdeel van een dubbele agenda. Ludo had dat gesprekje met Daan bovenop het graf van Leon... Het is alleen wel steeds onduidelijker aan het worden omdat er maar geen einde of climax aan al die fucking verhalen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🤣🤣
Daan vind ik dan weer een van de interessantere karakters. Met dat hele verhaal omtrent Louise heeft hij echt al sporen en een verleden in de serie. Hij was origineler als broer van Rik dan Danny. Na dat hele gedoe met Nina is hij wel een beetje gaan zwerven ja. De alcoholist was leuk, maar nu is het inderdaad het spoor een beetje bijster.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:
En Daan zijn intenties zijn me al sinds zijn komst in Meerdijk al onduidelijk. Ook een beetje vermoeiend en kansloos karakter die gozer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, bijna vijf jaar na de release heb ik dan ein-de-lijk seizoen 15 op dvd aangeschaftEn ja, gewoon in alles is de eerste week van dat seizoen al beter dan wat ze de laatste jaren hebben voorgeschoteld.
Seizoen 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Destijds wou je er ook echt niet aan beginnen staat mij nog bij.![]()
Ik ben een beetje in jaren 90 blijven hangen met de dvd's.![]()
![]()
Ik kom er maar niet aan toe om seizoen 3 af te kijken op Videoland. Heb lang geen classics gekeken en zie dat ze nu al bij seizoen 8 zijn. De verleiding is groot om lekker ergens in seizoen 6 te beginnen, maar ik wil op mijn bucketlist hebben dat ik gewoon alles gezien heb zometeen
't Echte en 't ware!![]()
Seizoen 3 is toch wel 1 van de leukere seizoenen. Zou toch moeten lukken denk ik.quote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef Japepk het volgende:
Ik kom er maar niet aan toe om seizoen 3 af te kijken op Videoland. Heb lang geen classics gekeken en zie dat ze nu al bij seizoen 8 zijn. De verleiding is groot om lekker ergens in seizoen 6 te beginnen, maar ik wil op mijn bucketlist hebben dat ik gewoon alles gezien heb zometeen![]()
Zeker het 2e deel van dat seizoen vond ik erg goed.![]()
Oh het is zeker boeiend. Janine doet een paar weken mee en Laura is terug met Lotje, die gaat nu niet meer weg volgens mij. Grappig om te zien dat die karakters zo anders zijn ineens. In het huidige seizoen heeft Janine een borrel met haar jaarclub. Anton kende ze ook van de universiteit volgens mij. Daar hoor of zie je helemaal niets over als ze daar als twintiger door het beeld huppelt. (of ontvoert in een kelder ligt, op het moment haha)quote:Op maandag 27 december 2021 19:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Seizoen 3 is toch wel 1 van de leukere seizoenen. Zou toch moeten lukken denk ik.![]()
Zeker het 2e deel van dat seizoen vond ik erg goed.
Het is alleen meer dat ik er niet aan toe kom om ff door te 'bingen' haha.'t Echte en 't ware!![]()
Oke!quote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oh het is zeker boeiend. Janine doet een paar weken mee en Laura is terug met Lotje, die gaat nu niet meer weg volgens mij. Grappig om te zien dat die karakters zo anders zijn ineens. In het huidige seizoen heeft Janine een borrel met haar jaarclub. Anton kende ze ook van de universiteit volgens mij. Daar hoor of zie je helemaal niets over als ze daar als twintiger door het beeld huppelt. (of ontvoert in een kelder ligt, op het moment haha)
Het is alleen meer dat ik er niet aan toe kom om ff door te 'bingen' haha.![]()
Ja, er komt een heftige periode aan voor Laura.Ik zou destijds gedacht hebben dat ze na die periode niet in de serie zou blijven.
Dat van Janine en Anton zegt mij niets. Maar daarvoor volg ik de huidige serie eigenlijk al jaren niet meer goed genoeg voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: