Volgens mij was dat destijds de introductie van de hele familie Bouwhuis. Janine die een oud studiegenootje/klasgenootje tegen het lijf liep.quote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Koosnaam het volgende:
Dat van Janine en Anton zegt mij niets. Maar daarvoor volg ik de huidige serie eigenlijk al jaren niet meer goed genoeg voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op maandag 27 december 2021 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds de introductie van de hele familie Bouwhuis. Janine die een oud studiegenootje/klasgenootje tegen het lijf liep.
Overigens, 3 januari:Oke! Dat is mij niet zo bij gebleven. Wel dat ze de praktijk overnamen van Martijn en Irene Huygens. En dat het hele gebeuren tussen Edwin en Lucas ook wel vrij snel daarna kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anton, Bianca, Edwin en Sjoerd trokken inderdaad in eerste instantie in het Huygens huis in, maar verhuisden naar wat nu het Bouwhuis huis is, na die zaak met Lucas.quote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oke! Dat is mij niet zo bij gebleven. Wel dat ze de praktijk overnamen van Martijn en Irene Huygens. En dat het hele gebeuren tussen Edwin en Lucas ook wel vrij snel daarna kwam.
Dank!quote:Op maandag 27 december 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anton, Bianca, Edwin en Sjoerd trokken inderdaad in eerste instantie in het Huygens huis in, maar verhuisden naar wat nu het Bouwhuis huis is, na die zaak met Lucas.
Maar Anton werd in eerste instantie opgemerkt door Janine in wat toen nog Lorena's was, en ze herkende hem als studievriend en ze hadden zelfs nog kort iets gehad destijds volgens mij. Toen zijn de twee stellen met elkaar gaan afspreken en zodoende zijn de Anton/Ludo en Bianca/Janine vriendschappen ontstaan, die sindsdien altijd vrij stabiel zijn gebleven.
Daarom vond ik Anton en Linda ook best een goed gevonden combi, want Linda was al zo lang een goede vriendin van Janine, en kon makkelijk instappen binnen het vriendenclubje.
Ik volg de huidige serie nog wel redelijk, in dat ik per week even de afleveringen doorloop via TV Gemist.quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank!
Ja de combinatie van Anton en Linda was wel leuk. Maar ook heel logisch gezien hun leeftijd natuurlijk.
Ik heb wel meegekregen dat Babette van Veen niet blij was dat ze uit de serie moesten vertrekken.
Ik weet niet of jij de huidige serie goed volgt. Maar waren hun personages een beetje klaar in de serie?
Om te echoën: kijk eens aan! Heb ik Daniël Daniël zomaar terug weten te halen van zijn sigarenzoektochtquote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Kijk eens aan.![]()
Destijds wou je er ook echt niet aan beginnen staat mij nog bij.![]()
Ik ben een beetje in jaren 90 blijven hangen met de dvd's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi uitgebreid antwoord weer. Ja jammer dat ze niet meer mooie verhalen gekregen hebben. Ja als er dan weer een 'ontslagronde' aankomt weet je dat erbij kunt zitten als je misschien toch 'te' weinig binding hebt met de rest van de cast.quote:Op maandag 27 december 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg de huidige serie nog wel redelijk, in dat ik per week even de afleveringen doorloop via TV Gemist.
De personages waren wel echt uitgespeeld vind ik. Hadden al een tijd geen goede verhaallijnen meer en als ze al geen achtergrondopvulling waren, werd er elke keer weer wat krampachtigs verzonnen voor hen, maar het was allemaal niet veel. Dat kan natuurlijk altijd opgelost worden door de schrijvers om betere verhaallijnen te bedenken, maar ik zou ook niet gauw weten wat ze dan nu voor hen hadden kunnen verzinnen zonder dat de personages een 180 draai namen.
Zij werden toch destijds geïntroduceerd als het "nieuwe" gezin in de serie, samengesteld Bouwhuis/Dekker. Maar de kinderen zijn allang volwassen en het huis (en de serie) uit, verder had je ook nog Ludo & Janine als stabiel gevestigd stel van die leeftijd (maar zij hebben dan tenminste nog hun kinderen en kleinkinderen in de serie, en zijn toch wat meer iconische karakters), en we kregen ook nog de Verduyn familie als nieuw "gezin-gezin". Anton en Linda hadden nog de huisartsenpraktijk, maar het verhaallijntje dat ze daarmee hadden is een van de meest tenenkrommende ooit geworden.
Ik snap het wel, maar toch jammer, want echt gevestigde karakters en ik heb het ook altijd wel verfrissend gevonden dat Ludo in Anton gewoon een echt goede, stabiele, beste vriend had in de serie. Linda en Janine zijn ook vriendinnen met een lange geschiedenis.![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om te echoën: kijk eens aan! Heb ik Daniël Daniël zomaar terug weten te halen van zijn sigarenzoektocht![]()
Nou ja, ik wilde wel nog aan seizoen 15 beginnen, het kwam er alleen niet van nadat ik seizoen 14 in een sneltreinvaart had bekeken. En nu was-ie nog eens voordelig te krijgen, dus ach, waarom niet.
Het is er niet meer van gekomen of je hebt er gewoon geen zin in om de '00s in te gaan?
Overigens zie ik nu 's ochtends in alle vroegte afleveringen van seizoen 9 voorbijkomen op RTL Lounge. Dat hele verhaal met 'John' is fascinerend en lachwekkend tegelijk
Over fascinerend en lachwekkend tegelijk gesproken, Seizoen 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ik kwam eigenlijk toevallig weer eens langs. Is zeker niet meer zo'n gewoonte als dat het ooit was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuk dat je vlak daarvoor die update van seizoen 15 plaatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik ben ooit gestopt ongeveer halverwege seizoen 10.
Nu ben ik weer bij dvd 8 van seizoen 2.Toen het oorspronkelijke gezin van Jef eigenlijk dominant in de serie was.
![]()
Ja, wel jammer gezien de personages waar het om gaatquote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Mooi uitgebreid antwoord weer. Ja jammer dat ze niet meer mooie verhalen gekregen hebben. Ja als er dan weer een 'ontslagronde' aankomt weet je dat erbij kunt zitten als je misschien toch 'te' weinig binding hebt met de rest van de cast.
Ik snap ook nog steeds niet waarom een personage als Bing persé moet blijven en ook persé getrouwd met Nina moet blijven (af en toe is er even iets, maar ze zijn binnen no time weer bij elkaar). Die heeft geen familiebanden verder met de serie, en die hele romance met Nina was destijds er ook maar even snel ingeschreven omdat die twee karakters net even single waren.
Maar ook jammer dat twee van de drie stabiele "familiehuwelijken" die ze nu laten zien in de serie binnen de familie Sanders zijn. Ik had veel liever gezien dat ze Ludo en Janine gewoon echt definitief zouden vestigen als stabiel stel (het uit-elkaar-weer-bij-elkaar hebben we nu wel gehad) en ze andere verhaallijnen zouden krijgen buiten liefdesgebied en dat Nina juist wat meer drama had daarbinnen. Nu is de hele familie Sanders unaniem gezapig familie/samen en dat met die droeftoeter Bing die sowieso niet eens echt bij die familie past.
Stabiele stellen moeten er zijn in een soap vind ik om een beetje vastigheid te bieden, maar wat dat betreft heeft de Sanders familie nogal een imperium nu. Ik had het leuker gevonden als Bing+Manu en Nina+Nola aparte gezinnen waren geweest, of een beetje on/off waren geweest in plaats van jarenlang samen.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ook dat ben ik met je eens. Bing en Nina heeft mij vanaf het begin ook mateloos geïrriteerd. Het personage Bing is echt al heel lang klaar. Dat vond ik jaren geleden al. Terwijl Dorothea ooit lang geleden al de serie ( tegen haar zin in dacht ik) moest verlaten. Wat best wel een leuk personage was natuurlijk. En Stanley was ook ooit wel een leuk personage. Maar die verhaallijn met die halfzus heb ik al niet echt meegekregen. Ik kan het ook niet echt goed meer beoordelen.quote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wel jammer gezien de personages waar het om gaat
Ik snap ook nog steeds niet waarom een personage als Bing persé moet blijven en ook persé getrouwd met Nina moet blijven (af en toe is er even iets, maar ze zijn binnen no time weer bij elkaar). Die heeft geen familiebanden verder met de serie, en die hele romance met Nina was destijds er ook maar even snel ingeschreven omdat die twee karakters net even single waren.
Maar ook jammer dat twee van de drie stabiele "familiehuwelijken" die ze nu laten zien in de serie binnen de familie Sanders zijn. Ik had veel liever gezien dat ze Ludo en Janine gewoon echt definitief zouden vestigen als stabiel stel (het uit-elkaar-weer-bij-elkaar hebben we nu wel gehad) en ze andere verhaallijnen zouden krijgen buiten liefdesgebied en dat Nina juist wat meer drama had daarbinnen. Nu is de hele familie Sanders unaniem gezapig familie/samen en dat met die droeftoeter Bing die sowieso niet eens echt bij die familie past.
Stabiele stellen moeten er zijn in een soap vind ik om een beetje vastigheid te bieden, maar wat dat betreft heeft de Sanders familie nogal een imperium nu. Ik had het leuker gevonden als Bing+Manu en Nina+Nola aparte gezinnen waren geweest, of een beetje on/off waren geweest in plaats van jarenlang samen.![]()
![]()
Wat dachten jullie van Rick daar schrijven ze elke keer een nieuwe jonge actrice voor in de serie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bing en Nina vond ik vooral erg random, vooral omdat die net single waren en enigszins van dezelfde leeftijd, en Nina moest revalideren, Bing was sportief en wilde Nina trainen, huppakee romance geboren. Verder waren ze al dik 10 jaar in de serie allebei, elkaar regelmatig ontmoet, maar geen enkele vriendschap en chemie verder, en meteen een "romance of the ages" waarbij ze jaren bij elkaar blijven met een samengesteld gezin en al. Affairtjes hier en daar, maar binnen een paar maanden zijn ze weer samen, want wat een powercouple. Ik vind dat hele gezin erg ongeloofwaardig.quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook dat ben ik met je eens. Bing en Nina heeft mij vanaf het begin ook mateloos geïrriteerd. Het personage Bing is echt al heel lang klaar. Dat vond ik jaren geleden al. Terwijl Dorothea ooit lang geleden al de serie ( tegen haar zin in dacht ik) moest verlaten. Wat best wel een leuk personage was natuurlijk. En Stanley was ook ooit wel een leuk personage. Maar die verhaallijn met die halfzus heb ik al niet echt meegekregen. Ik kan het ook niet echt goed meer beoordelen.
JoJo als halfzus van Bing was ook nogal random, maar ik snap wel dat ze hem wat meer binding in de serie wilden geven als hij er toch was. Verder voegde zij niet veel toe mede omdat ze deel was van een van de meest tenenkrommende verhaallijnen ooit (Grapjassen vlogkanaal), maar wel een lief meisje verder, bekommerde zich leuk over de kinderen in het gezin en had een schattige relatie met Ilyas. Was ze "verkankerd" aan een Sanders of een Verduyn dan was ze langer gebleven, maar Bing is op zichzelf zo nietszeggend dat zij er ook niet veel meer te zoeken had.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Vreselijk inderdaad! Niemand hier was volgens mij ook enthousiast dat hij zo snel na de parachutemoord terugkeerde in de serie.quote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat dachten jullie van Rick daar schrijven ze elke keer een nieuwe jonge actrice voor in de serie.![]()
![]()
Bing met Sjors had veel meer chemie inderdaad. Met Nina was het allemaal zo ongemakkelijk geforceerd toen al. Vervelend dat ze dat maar als een mooi koppel blijven zien.quote:Op maandag 27 december 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bing en Nina vond ik vooral erg random, vooral omdat die net single waren en enigszins van dezelfde leeftijd, en Nina moest revalideren, Bing was sportief en wilde Nina trainen, huppakee romance geboren. Verder waren ze al dik 10 jaar in de serie allebei, elkaar regelmatig ontmoet, maar geen enkele vriendschap en chemie verder, en meteen een "romance of the ages" waarbij ze jaren bij elkaar blijven met een samengesteld gezin en al. Affairtjes hier en daar, maar binnen een paar maanden zijn ze weer samen, want wat een powercouple. Ik vind dat hele gezin erg ongeloofwaardig.
JoJo als halfzus van Bing was ook nogal random, maar ik snap wel dat ze hem wat meer binding in de serie wilden geven als hij er toch was. Verder voegde zij niet veel toe mede omdat ze deel was van een van de meest tenenkrommende verhaallijnen ooit (Grapjassen vlogkanaal), maar wel een lief meisje verder, bekommerde zich leuk over de kinderen in het gezin en had een schattige relatie met Ilyas. Was ze "verkankerd" aan een Sanders of een Verduyn dan was ze langer gebleven, maar Bing is op zichzelf zo nietszeggend dat zij er ook niet veel meer te zoeken had.
En wat betreft dat zusje geloof ik het direct.![]()
Het is heel gek dat ze sinds zijn terugkomst ergens in 2007 Rik eerst als vanouds aan Anita koppelden, maar daarna altijd steevast aan veel jongere personages. Charlie is ook zo'n 10 jaar jonger (die hele hechte vriendschap met Anita was ook zo random ineens want Charlie kwam als 16-jarig de drie binnen toen Anita al lang en breed volwassen was), maar Nuran, Zoë en nu Shanti zijn weer veel meer van de leeftijd van zijn zoon Job.quote:Op maandag 27 december 2021 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat dachten jullie van Rick daar schrijven ze elke keer een nieuwe jonge actrice voor in de serie.
Als Rik een nieuwe liefde krijgt, kun je erop aan dat het een jong blaadje is om hem nog een beetje actie in de serie te geven.15 jaar gekregen voor moord, maar na 2 jaar weer vrij want "goed gedrag"quote:Op maandag 27 december 2021 22:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad! Niemand hier was volgens mij ook enthousiast dat hij zo snel na de parachutemoord terugkeerde in de serie.![]()
Nu was het hele geval met dat Rik moord pleegde ook geheel "out of character"Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja eens. Niet dat die meteen het beste koppel ooit waren, maar Bing en Sjors hebben echt geschiedenis met elkaar en hadden ook echt chemie. Een verleden samen, je snapt dat die echt wel bij elkaar zouden blijven ondanks alles. Nina werd er ineens bij de haren bij gesleept en sindsdien moeten we geloven dat het heel erg bijzonder is tussen die twee.quote:Op maandag 27 december 2021 22:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bing met Sjors had veel meer chemie inderdaad. Met Nina was het allemaal zo ongemakkelijk geforceerd toen al. Vervelend dat ze dat maar als een mooi koppel blijven zien.
En wat betreft dat zusje geloof ik het direct.
Maarja, Sjors werd gigaveel jaren geSORASed op volwassen leeftijd ineens om te verantwoorden dat ze ineens een puberdochter had. Dat blijft nog eens een van de raarste SORAS situaties ooit. Je hebt een Sjors die in 2003 wordt geïntroduceerd als 16-jarige, en dan in 2017 wordt haar dochter in de serie gebracht als een 16-jarige. Toen is de leeftijd van Sjors verouderd van geboortejaar 1987 naar 1981 on het enigszins geloofwaardig te maken. Maar ondertussen zijn we jaren verder en is Nola nog steeds een kind.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dat blijft wel heel bizar ja.quote:Op maandag 27 december 2021 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja eens. Niet dat die meteen het beste koppel ooit waren, maar Bing en Sjors hebben echt geschiedenis met elkaar en hadden ook echt chemie. Een verleden samen, je snapt dat die echt wel bij elkaar zouden blijven ondanks alles. Nina werd er ineens bij de haren bij gesleept en sindsdien moeten we geloven dat het heel erg bijzonder is tussen die twee.
Maarja, Sjors werd gigaveel jaren geSORASed op volwassen leeftijd ineens om te verantwoorden dat ze ineens een puberdochter had. Dat blijft nog eens een van de raarste SORAS situaties ooit. Je hebt een Sjors die in 2003 wordt geïntroduceerd als 16-jarige, en dan in 2017 wordt haar dochter in de serie gebracht als een 16-jarige. Toen is de leeftijd van Sjors verouderd van geboortejaar 1987 naar 1981 on het enigszins geloofwaardig te maken. Maar ondertussen zijn we jaren verder en is Nola nog steeds een kind.![]()
Niet dat het allemaal gemakkelijk is om met die leeftijden een redelijk juist verloop weer te geven. Maar hierin hebben ze de plank wel echt mis geslagen ja.![]()
Seizoen 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha! Met Dorothea erbij was Bing in het begin ook gewoon een prima personage he. Al kwam hij wat later in de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht je snel door het seizoen heen te gaan?![]()
En wat vind je verder van seizoen 9 overigens? Eerste keer dat je die ziet toch? De verhaallijn met John/Pete vond ik vroeger erg boeiend en interessant. Maar ja achteraf gezien lijkt Michiel Varga natuurlijk helemaal niet zo op Tim Gunther. Ook niet qua postuur. Kan wel begrijpen dat Bartho de verhaallijn daardoor te ongeloofwaardig vond.![]()
Waar bemoeit Demi zich in vredesnaam mee? Het gaat haar niks aan , het liefdesleven van Marwan. Ik hoop dat Marwan nu eens zegt dat het klaar is met haar bemoeienis en haar zijn huis uit stuurt. Hij heeft het meerdere malen wel gezegd. Maar ze blijft komen.
Snap Saskia en Julian ook niet dat ze veel te lief zijn voor hun babygirl...
En Demi is dus blijkbaar 16? Ik dacht echt dat dat meisje jaar of 14 was .
Nou ze heeft het gedrag en uiterlijk van een meisje van 13/14.
Waarom belt ze ook bij hem aan?
En waarom verzorgt Laura de plantjes bij Anton en Linda's huis? Gezien ze voor een jaar weggaan? Gaan we zien dat een jaar volhoudt? Denk het niet.India, ga er na toe!![]()
Anton en Linda zijn permanent uit de serie geschreven, die komen echt niet terug. Maar in de lopende verhaallijnen zijn ze een jaar weg, dus dat moet nog even doorgevoerd blijven worden.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk ook meer dat de vorige user bedoelt; had die planten lekker weg gedaan. Maar voor het stiekem seksen van Merel en Marwan komt het wel lekker uit zo natuurlijk. Hopelijk belt Anton snel naar Ludo dat hij op Bonaire blijft. Kan het Bouwhuis-huis weg en kan Laura haar eigen plekkie krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Anton en Linda zijn permanent uit de serie geschreven, die komen echt niet terug. Maar in de lopende verhaallijnen zijn ze een jaar weg, dus dat moet nog even doorgevoerd blijven worden.'t Echte en 't ware!![]()
Of Laura gaat naar het Bouwhuis-huis. Zij woont officieel nu naast het Paleis, maar dat huis is nooit in beeld geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:36 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk ook meer dat de vorige user bedoelt; had die planten lekker weg gedaan. Maar voor het stiekem seksen van Merel en Marwan komt het wel lekker uit zo natuurlijk. Hopelijk belt Anton snel naar Ludo dat hij op Bonaire blijft. Kan het Bouwhuis-huis weg en kan Laura haar eigen plekkie krijgen.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja Demi is erg irritant met die Marwan obsessie de hele tijd en dat gedram bij hem en achter hem aan zitten te lopen terwijl hij al weet-ik-hoe-vaak 'nee' heeft gezegd. Zelfs voor een 16-jarige is dit erg ongezond gedrag.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:25 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Waar bemoeit Demi zich in vredesnaam mee? Het gaat haar niks aan , het liefdesleven van Marwan. Ik hoop dat Marwan nu eens zegt dat het klaar is met haar bemoeienis en haar zijn huis uit stuurt. Hij heeft het meerdere malen wel gezegd. Maar ze blijft komen.
Snap Saskia en Julian ook niet dat ze veel te lief zijn voor hun babygirl...
En Demi is dus blijkbaar 16? Ik dacht echt dat dat meisje jaar of 14 was .
Nou ze heeft het gedrag en uiterlijk van een meisje van 13/14.
Demi werd trouwens twee jaar geleden ook geïntroduceerd als 12-jarige, maar werd vorig jaar verouderd naar 15 voor de zwangerschapsverhaallijn. Ik snap dat ze dat gedaan hebben want een zwangere 13-jarige is ook voor een soap wel heavy, maar het komt niet over als ze zich ondertussen nog gedraagt als een pre-puberaal kind![]()
https://www.televizier.nl(...)jn-nieuwe-gtst-gezin
Trouwens, werd van Steef laatst niet gezegd in de serie dat hij nu 15 is? Want volgens bovenstaand artikel was hij bij zijn introductie twee jaar geleden dus ook al 15![]()
En het middelste kind, nu is hij ineens de jongste
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Seizoen 15:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, aangezien er ook nog zoiets is als werk zal ik wel even doen over de box. Het zal alleszins langer zijn dan de twee weken die ik deed over seizoen 14quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Met Dorothea erbij was Bing in het begin ook gewoon een prima personage he. Al kwam hij wat later in de serie.
Verwacht je snel door het seizoen heen te gaan?![]()
En wat vind je verder van seizoen 9 overigens? Eerste keer dat je die ziet toch? De verhaallijn met John/Pete vond ik vroeger erg boeiend en interessant. Maar ja achteraf gezien lijkt Michiel Varga natuurlijk helemaal niet zo op Tim Gunther. Ook niet qua postuur. Kan wel begrijpen dat Bartho de verhaallijn daardoor te ongeloofwaardig vond.
Van wat ik in de vroege ochtend zie (niet zo heel veel hoor) is het wel een seizoen waarin al veel wordt afgesloten van vaste waarden uit de voorgaande jaren. En mja, het is nog altijd niet de periode van de serie waar ik mij in kan smijten. Want als ik de scènes zie waar Kim en Hedwig in voorkomen... Het is gewoon niet mijn generatie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: