Successionquote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze koter is nu grandioos in Succession.
Mensen die frisdrank drinkenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die Pepsi drinken en geen Coca-Cola Zero
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die jarig zijn en dan denken "dan heb ik nog wat aan mijn weekend'
Agua @Ronaldoquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die frisdrank drinken
Daar zit dan ook zero smaak anquote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Michael Jackson dronk Pepsi.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Incidentjequote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Michael Jackson dronk Pepsi.
Hij werd blank en pedo.
Dit is 1 zin van 3,5 regelquote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand lekker zou spelen als het zou kunnen betekenen dat je basis elf straks niet in ligue 1 kan spelen vanwege het risico dat er toch een of 2 besmette personen door de check heen komen en die er voor kunnen zorgen dat je tot aan de winterstop met een gehavend team voor zorgt, dat je volgend jaar weer wedstrijdjes voor 5 ton speelt, terwijl dat evt naar miljoenen zou kunnen oplopen als je dit risico niet neemt.
Water, thee, melk en bier drink ikquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die frisdrank drinken
En nu de body van Messi.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is geil. @:wereldgozer
FACTOS 👍👀quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is geil. @:wereldgozer
Water, thee, bier, koffie hier.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Water, thee, melk en bier drink ik
Heel soms wijn of een zero frisdrankje
quote:
Ik kijk via Movies en series xl van Ziggy.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Succession
Moet ik dat gaan kijken en zo ja waar vind ik het
Waarom post je een foto van @onlogisch?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VI heeft overigens een liveshow bij de loting van de CL (de échte CL) met deze held maandag.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |