Ik ben net weer vrij gelukkig.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag en dat is niet verboden. We leven in een vrij land
Maar wanneer kijk je dan Home Alone?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik spaar The Wheel of Time op voor kerst. Ter info.
Wat zijn de toppers?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat het morgen weer volle bak is in de KKD
Komt dat zien allen
Ban omdat vGerwen belachelijk gemaakt wordtquote:Op donderdag 9 december 2021 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We kunnen ook Nattekrant mod maken.
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wanneer kijk je dan Home Alone?
Die klootviolen zenden haardvuur uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wanneer kijk je dan Home Alone?
Bende van Oss hele goede film hoor. Tenzij je Brabants accent niks vindt.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen naar Koreaanse series of hele goede amerikaanse series zoals Wheel of Time
Wow, deze link had ik nog niet gelegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze koter is nu grandioos in Succession.
Pepsiquote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze koter is nu grandioos in Succession.
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die klootviolen zenden haardvuur uit.
Ik heb morgenavond een verjaardag. Wie zijn die mensen die dat op vrijdagavond plannen?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat het morgen weer volle bak is in de KKD
Komt dat zien allen
Friezenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een verjaardag. Wie zijn die mensen die dat op vrijdagavond plannen?
Je gaat bij vreemden naar een verjaardagquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een verjaardag. Wie zijn die mensen die dat op vrijdagavond plannen?
Mensen die jarig zijn en dan denken "dan heb ik nog wat aan mijn weekend'quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel erg bijzonder jaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand lekker zou spelen als het zou kunnen betekenen dat je basis elf straks niet in ligue 1 kan spelen vanwege het risico dat er toch een of 2 besmette personen door de check heen komen en die er voor kunnen zorgen dat je tot aan de winterstop met een gehavend team voor zorgt, dat je volgend jaar weer wedstrijdjes voor 5 ton speelt, terwijl dat evt naar miljoenen zou kunnen oplopen als je dit risico niet neemt.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Voor Rennes gaat het om 5 ton, zijn al door.
Die wilden gewoon lekker spelen.
Of flink drinken en 2 dagen herstel nodig.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die jarig zijn en dan denken "dan heb ik nog wat aan mijn weekend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |