quote:Dit klopt niet.
Bodo/Glimtquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf te stellen dat PSV een probleem heeft.
Ik vind farce ook een mooi en passend woord.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:20 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind demasqué wel een mooi en tevens passend woord
Hopelijk heb ik het goed gespeld
Nu pas?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf te stellen dat PSV een probleem heeft.
Dat maakt voor een volgende ronde ook geen reet uit, ha!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor vandaag maakt het geen reet uit, maar nu speel je weer een pot zonder Sangaré
De Jorg kreeg vorig seizoen geloof ik zelfs twee keer een gele kaart (en rood) voor dit soort nonsens.quote:
Het is aanstelleritus. Net als die eerdere gele kaart aan de zijlijn. Gewoon hele nare mannetjes.quote:
Oh dat is zeker nog tijdens de Ebola Cup?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt voor een volgende ronde ook geen reet uit, ha!
Rikkert een podium geven is altijd verstandig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Check deze fluitketel.
@:maxi-mus
Heeft Tagliano voor hem gedaanquote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
Wie heb je moeten pijpen @:maxi-mus ??
Niemand, ik was van plan mijn tijd netjes uit te zitten. Blijkbaar heeft @Tagliano nog wat lijntjes lopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
Wie heb je moeten pijpen @:maxi-mus ??
9 January – 6 February 2022quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat is zeker nog tijdens de Ebola Cup?
Pimp users staan altijd hoger in aanzien dan basic users.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand, ik was van plan mijn tijd netjes uit te zitten. Blijkbaar heeft @:tagliano nog wat lijntjes lopen.
Oh, dan is het wel erg jammer.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9 January – 6 February 2022
Geen idee, ik dacht ik plaats gewoon even een semi grappige opmerkingquote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand, ik was van plan mijn tijd netjes uit te zitten. Blijkbaar heeft @:tagliano nog wat lijntjes lopen.
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 12-02-2022. Je kunt je abonnement hier meteen verlengen door de procedure te doorlopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pimp users staan altijd hoger in aanzien dan basic users.
Nou dat is erg overdreven hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze spelen straks play-offs Ebola Chlamydia cup.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een dagquote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Doe mij er ook één dag @:tagliano
Mij best hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Doe mij er ook één dag @:tagliano
Zo stuurde ik ook een aardige mail naar forum@fok.nl en ik kon zomaar weer op ESF!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat is erg overdreven hoor
Met een beetje aardig doen kom je een heel eind in de wereld!
Hoe lang had je normaal?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo leer je elke dag weer wat bij.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat is erg overdreven hoor
Met een beetje aardig doen kom je een heel eind in de wereld!
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo stuurde ik ook een aardige mail naar forum@fok.nl en ik kon zomaar weer op ESF!
Round of 16 10 March 2022 17 March 2022quote:Op donderdag 9 december 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel erg jammer.
Wat staat hierquote:Op donderdag 9 december 2021 20:25 schreef yats het volgende:
PSV word bedankt...die Vermeulen het weer eens als het er echt om draait.
Arno?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:25 schreef yats het volgende:
PSV word bedankt...die Vermeulen het weer eens als het er echt om draait.
Voor een WO II gifje? Walgelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee of je dat mag bespreken. Maar tot de 18e.
Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef DeeBee het volgende:
Scheelt dat @:PSVCL z'n username weer klopt nu
CarlosGodquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaa Vini ook geschorst
Dat wordt leuk tegen Bodo/Glimt
quote:
Fixed...de autocorrect was even te correctquote:
Ik ga er niet over piepen, zeker niet nu ik eerder vrij ben.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor een WO II gifje? Walgelijk.
Na DRT kan je weer los.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga er niet over piepen, zeker niet nu ik eerder vrij ben.
The draw for the knockout round play-offs will be held on 13 December 2021, 14:00 CET.[29] The first legs will be played on 17 February, and the second legs will be played on 24 February 2022.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Round of 16 10 March 2022 17 March 2022
Ruim op tijd terug hoor
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Er is wel potentie voor een goed potje knokken
Vergeven is niet vergeten. #tegeltjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga er niet over piepen, zeker niet nu ik eerder vrij ben.
Tussenronde EL zal ook pijnlijk zijn als je zo speelt als vanavond.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ en Feyenoord direct naar R16, PSV moet nog tussenronde spelen in Conference League.
Erg pijnlijk
Dat wordt een glansrijke overwinning voor Bodo/Glimtquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaa Vini ook geschorst
Dat wordt leuk tegen Bodo/Glimt
Gadverdamme.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:28 schreef Tagliano het volgende:
Nu maxi is teruggekeerd ga ik wel definitief een winterbok opentrekken
Ik heb al een hotel in Tirana geboektquote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ en Feyenoord direct naar R16, PSV moet nog tussenronde spelen in Conference League.
Erg pijnlijk
Als je hem daar ergens insteekt valt hij er de volgende dag af.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een hotel in Tirana geboekt
Gewoon
Dat is zowaar nog troostelozer dan Rotterdam.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon
Albaniëgod, wtf is corona daarquote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon
@liesje1979quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zowaar nog troostelozer dan Rotterdam.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hem daar ergens insteekt valt hij er de volgende dag af.
Neequote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was jij daar niet onlangs geweest?
Het was ook 100 euro voor twee nachten met 2 personen in een vijfsterrenhotel.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet dat Sociedad alles uit de kast moet halen tegen dit PSV.quote:
Ik ook niet, ik ga niet het lot tarten daar zodat ik DRT moet missen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga dat NIET kijken
Dan weet je dat vast
Het is bizar maar inderdaad, er bestaan steden die nog troostelozer dan Rotterdam zijn. Tirana valt inderdaad in dat rijtje.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gedwongen in de kantine denk ik. Was zondagavond bij een maat (fanatiek fan) en mijn nuances daar werden niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga dat NIET kijken
Dan weet je dat vast
Daar ook al geband?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gedwongen in de kantine denk ik. Was zondagavond bij een maat (fanatiek fan) en mijn nuances daar werden niet gewaardeerd.
Nounounounounouquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk definitieve einde tijdperk Nattekat
zo dan , koekoekquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verstappen was ontzettend aan het eikelen vorig weekend, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gedwongen in de kantine denk ik. Was zondagavond bij een maat (fanatiek fan) en mijn nuances daar werden niet gewaardeerd.
Dat zijn verreweg de leukste steden om naartoe te gaan met je club.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Het is bizar maar inderdaad, er bestaan steden die nog troostelozer dan Rotterdam zijn. Tirana valt inderdaad in dat rijtje.
Gewoon Ajax aanzetten, dat zal wel ongeveer tegelijk ermee vallen ofzoquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg ik kan niet al mijn gunsten in gaan zetten hequote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar PSV hoort toch in de CL thuis?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is ook niet dat Sociedad alles uit de kast moet halen tegen dit PSV.
Kritiek ok. Maar ik ga een TR plaatsen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen was ontzettend aan het eikelen vorig weekend, maar dat mag je niet zeggen.
Die moeten pas als de kantine alweer dicht gaat.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon Ajax aanzetten, dat zal wel ongeveer tegelijk ermee vallen ofzo
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vond Rennes weinig aan eerlijk gezegd. Idem met Maribor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn verreweg de leukste steden om naartoe te gaan met je club.
Ohjaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten pas als de kantine alweer dicht gaat.
Wij jou veel bidplezierquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef KingRoland het volgende:
verder wens ik jullie natuurlijk dit weekend veel kijkplezier
Ik zet gewoon Vitesse-Heracles op. Waarschijnlijk net zo bagger qua niveau...quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon Ajax aanzetten, dat zal wel ongeveer tegelijk ermee vallen ofzo
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
Het demasque van PSV tegen het prachtige Real Sociedad.
Ja dat is het net niet, sowieso is Frankrijk eigenlijk altijd kut met die overspannen politie inclusief traangas vaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond Rennes weinig aan eerlijk gezegd. Idem met Maribor.
Als ik dat overal lees (behalve in onze EIGEN media) dan ben ik geneigd te zijn dat te geloven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen was ontzettend aan het eikelen vorig weekend, maar dat mag je niet zeggen.
Ik zou het liefst hebben dat ze allebei gediskwalificeerd worden.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek ok. Maar ik ga een TR plaatsen.
Dat woord gebruikte @Tagliano ook al.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
Het demasque van PSV tegen het prachtige Real Sociedad.
Dat mag, dat is niet verboden. We leven in een vrij landquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek ok. Maar ik ga een TR plaatsen.
Ja daar is ook talent voor nodig.quote:
Ach daar had ik me al wel een beetje op ingesteld toen ik deze loting zag, met het feit dat PSV het tegen ploegen die echt beter zijn al jaren niet laat zien. Al in Nederland is het winnen van toppers al moeilijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik dat overal lees (behalve in onze EIGEN media) dan ben ik geneigd te zijn dat te geloven.
Heb je al zin in de Conferense Liek?
Ben jij gevaccineerd dan? Mag dat van God?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag, dat is niet verboden. We leven in een vrij land
Talent heb je als je kind bent.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar is ook talent voor nodig.
Zonder Don Mikel Merino en El Mago beleeft Real Sociedad een prachtige avond.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat woord gebruikte @:tagliano ook al.
Ik ben meer van de farce.
Toch blijf ik er bij dat er zeker wel kansen waren met deze groep en het team dat PSV heeft, ook vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach daar had ik me al wel een beetje op ingesteld toen ik deze loting zag, met het feit dat PSV het tegen ploegen die echt beter zijn al jaren niet laat zien. Al in Nederland is het winnen van toppers al moeilijk.
Ja, als een van de weinige in mijn kerkquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben jij gevaccineerd dan? Mag dat van God?
Eens, maar toch heb je het te vaak laten liggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij dat er zeker wel kansen waren met deze groep en het team dat PSV heeft, ook vandaag.
ook ontzettend genoten van o.a. Moreno, wat een speler.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zonder Don Mikel Merino en El Mago beleeft Real Sociedad een prachtige avond.
De verloren zoon is terugquote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij dat er zeker wel kansen waren met deze groep en het team dat PSV heeft, ook vandaag.
Moreno?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook ontzettend genoten van o.a. Moreno, wat een speler.
Dat is ook een matige speler.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit wel heel matig van Ramalho overigens
Ik heb nog een poging gedaan om de ban van @maxi-mus te verlengen tot 20 decemberquote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:maxi-mus ! Eerder terug dan verwacht (en gelukkig ruim op tijd voor het warme bad)
Hoe was het in de kampen?
Wat rustiger dan vroeger gelukkig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:maxi-mus ! Eerder terug dan verwacht (en gelukkig ruim op tijd voor het warme bad)
Hoe was het in de kampen?
Ik heb geen hoeren nodigquote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is het net niet, sowieso is Frankrijk eigenlijk altijd kut met die overspannen politie inclusief traangas vaak.
Beter gewoon oostblok in steden die vrijwel niemand kent. Halve liters voor een euro, hoeren voor een tientje, dat soort werk
Past ook helemaal niet in deze tijd, zo’n druk kamp. Eerst een klap op het virus geven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat rustiger dan vroeger gelukkig.
Zo'n concentratiekamp met allemaal mensen ben ik helemaal geen persoon voor.
Weer niemand goed.quote:@:maxi-mus 1-1
@:Lenny_Leonard 2-0
@:Oriente 2-1
@:El-Stinho
@:fetX 2-1
@:JR-Style-93 3-1
@:Scrummie 3-4
@:Neef_Wuppie 0-0
@:tong80 1-2
@:T3hTommay 1-3
@:superniger 2-1
@:PSVCL
@:Lange_Lans
@:Buitendam 1-2
@:Dj_day-V
@:zipportal 2-0
@Frozen-assassin 1-2
@GwaiLow 2-4
@Luctor.et.Emergo 2-3
@KingRoland 2-3
Als ze net zo spelen als vanavond word een club als Qarabag al een opgave.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Tagliano het volgende:
En dan doodleuk Tottenham loten ofzo
En dan moet het WK darts nog komenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben die kerstreclames nu al zat.
Ah, zo. Gerard is een van de sierlijkste voetballers in Spanje. Genot om te mogen zien voetballen. Zo beweeglijk, slim, intelligent en een kogel in zijn linker.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had de CL pot op het 2e scherm.
19 december kan ik mij gewoon beter preventief uitloggen, als ik niet in het stadion kan zitten ga ik anders hele domme dingen hier zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gedaan om de ban van @:maxi-mus te verlengen tot 20 december
Maar helaas
De Staatsloterij heeft Frummel ingeruild voor Fritsie. Wie dat is weten we nog niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan moet het WK darts nog komen
Hopelijk komt die leuke kat van de Staatsloterij weer
Op donderdag reageer ik overdag gewoon niet. Sorry.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben die kerstreclames nu al zat.
Je zegt alleen domme dingen op 19 december?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
19 december kan ik mij gewoon beter preventief uitloggen, als ik niet in het stadion kan zitten ga ik anders hele domme dingen hier zeggen.
Och, die spelen Conference.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef MC-M het volgende:
Wildschut heeft zojuist tegen AS Roma gescoord.
Dat jullie het even weten.
Ik vind dit erg spannend!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De Staatsloterij heeft Frummel ingeruild voor Fritsie. Wie dat is weten we nog niet.
Log nu maar alvast uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
19 december kan ik mij gewoon beter preventief uitloggen, als ik niet in het stadion kan zitten ga ik anders hele domme dingen hier zeggen.
Alles wat geen Tottenham is moet je gewoon pakken al kunnen Bodo en PAOK wellicht irritant zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ECL 2e plaats;
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodo Glimt
Randers FC
Union / Slavia
Slovan / PAOK
Vitesse / Tottenham
Basel / Qarabag
Heel veel sterkte aan PSV.
Nee ook 20 maart volgend jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zegt alleen domme dingen op 19 december?
Die zit toch in die Albert Heijn reclames?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan moet het WK darts nog komen
Hopelijk komt die leuke kat van de Staatsloterij weer
Meh, de voor- en eventuele napret is wel een beetje weg nu het in een leeg stadion gaat plaatsvinden.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
genotquote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
meh serie
over paar uurtjes nieuwe wheel of time
De favoriete episode van Brandon Sanderson.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
meh serie
over paar uurtjes nieuwe wheel of time
Een al jaren terugkerende rubriek.quote:
Ik kan het juist allemaal wat beter relativeren als ik katjelam in een stadion zit met allemaal mensen om mij heen die er ook heel agressief van wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, de voor- en eventuele napret is wel een beetje weg nu het in een leeg stadion gaat plaatsvinden.
Dan kan ik het meestal wel beter relativeren iig
Had die niet de laatste paar boeken geschreven?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De favoriete episode van Brandon Sanderson.
Erg benieuwd naar.
Wildschut heeft vaker gescoord in de EL vandaag dan PSVquote:Op donderdag 9 december 2021 20:42 schreef MC-M het volgende:
Wildschut heeft zojuist tegen AS Roma gescoord.
Dat jullie het even weten.
Ja de laatste drie en hij heeft ook alle scripts gelezen en feedback gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Had die niet de laatste paar boeken geschreven?
Ik heb mij zo min mogelijk in het maken van de serie verdiept ivm spoilers.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de laatste drie en hij heeft ook alle scripts gelezen en feedback gegeven.
Ohja jij hebt alleen het eerste boek nog gelezen toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb mij zo min mogelijk in het maken van de serie verdiept ivm spoilers.
Maar hij speelt in de Conference League.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wildschut heeft vaker gescoord in de EL vandaag dan PSV
Ja, en maar wel pluspunt dat de serie alternatieve verhaallijnen gebruikt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja jij hebt alleen het eerste boek nog gelezen toch?
nee, jij bent veels te wokequote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat kun je ook voor mij bidden?
Heb je nodig
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Begin het nu wel een beetje te denken jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ajax zat in een gehandicaptenpoule. @:tagliano
Ze zijn door Ajax geknaktquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Begin het nu wel een beetje te denken ja
Oja dat kan ookquote:
Is verder weinig mis mee natuurlijk, want 18/18 is ongeacht de tegenstand een geweldige prestatie voor een Nederlandse ploeg. Easy munnie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Begin het nu wel een beetje te denken ja
Dit kan toch niet Johan? Ik heb Rangers laatst gezien tegen Celtic en die kunnen er he-le-maal niets van.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja dit is gewoon geen pingel
Hij steekt z'n arm wel uit, dus het is niet alsof hij er echt niks aan kon doen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regeltechnisch snap ik het, maar gevoelsmatig klopt het niet.
Hij ging verlengen en daarna toch niet en toen wel en toen weer niet. En toen wou hij niet weg zodat Barca nog andere spelers kon regelen. Nu is Camp Nou woest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Supporters boos op dembele omdat hij zo duur is? Of wat mis ik
Lukinhoquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heel camp nou los want luuk mag erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |